dobar, loš, zao

nedjelja, 02.04.2006.

EVO NAPOKON...

Danas ujutro sam gledal na Novoj TV ''Groznicu subotnje večeri'',
naravno s John Travolton u glavnoj ulozi...al fakat sam se
trgal od smeha...čudno je bilo to disco-razdoblje,no sve u svemu
mislim da bi se svatko od nas mogao naći u tom filmu,pogotovo
Bogovac... Slikice mi nekaj štekaju,pa ih ne mogu staviti onolko
koliko želim,jebiga... U petak smo skočili do Doma mladih na
koncert. Svi su uglavnom kolko tolko dobro svirali,jedini bed je
bil kaj se pijača nije smijela unositi u dvoranu,a niti je bilo za
kupiti pive vani u hodniku-užas!
Jučer je u gradu bilo super kao i obično!Dok smo došli u J.C.
odma su nas sterali van,al okej...u Holivudu i Nautilusu opet
pun kurav ljudi,poznatih ljudi i tak...I konačno ima dole
pravih fotelja tak da si imamo kam sjesti-bravo Dodo!thumbup
Slike mi jebeno štekaju...ispričavam se,al nemrem ih staviti,
al neću stati!pokušavat ću i dalje! Ak nekoga tolko zanimaju
nek dojde k meni pa nek ih pogleda detaljno!
Sutra je Matoju rođendan,pa onda SRETAN ROĐENDAN Matoparty
(barem sam prvi čestital)...
Pozdraf...
- 13:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>