dobar, loš, zao

petak, 24.03.2006.

POČETAK KRAJA

Evo,nakon neuspijelih pokušaja održavanja 2 bloga,
napravil sam novi...i zadnji. Da se vratim malo u
prošlost...prije par subota sam slavil rođendan kod
sebe doma i u gradu. Prema entuzijazmu komšije
Mileta,stavil bum neke slike,pogotovo na kojim je on!
Prošle subote smo bili kod Jage,igrali pikado,stolni tenis,
a neki i spolni penisnaughty (Dodo...). . . I tak,
rekreirali smo se..Marin i ja uz koju litru konjaka...
Sutra se isto ide kod Jage,koji je super uredio svoj
podrum. Inaće se ništ posebnog ne događa,pa
nemam o ćemu pisati. Sedim doma za kompom,pijem
Coca-Colu i slušam Jimi-a Hendrix-a... Dosadno mi
je doma. Tu i tamo divljam po Haleovoj gitari,koja
je kod mene još od rođendana...sutra bum slikal nekaj
dole kod Jage,pa bum hitil slikice...
Pozdraf Marinu koji se,nadam se oporavil od subote,
mišeku Valentini i Matoju koji se čuva za iduću subotu!
Evo sad malo slikica s rođendana:

Žderu ko svinje...a ne znaju da sam cucka spekel...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Haj Liter!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mile u prvom planu i Haleova pozadina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 14:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>