Još tjedan dana,pa Austrija...jeeee

e ljudi...
jedva čekam Austriju...
da se malo maknem...od svih problema...
al o problemima ni ne želim ćut dok ne odem...
jer već neke osobe ne žele da ja odem...
e da...a kaj se mora,mora se...
e i sad da malo porazgovaramo o savršenom danu...sretan
petak...
ovako...
ivana,mare i ja...(jedan član nedostaje...naša lutkica koja ide ovaj petak van...=))
enna...zezam se...
mi prvo nismo znale kud bi...
kad je mare dovršila neke razgovore(heh)
zaputile se mi u šetnju gradom...
i završile mi u Kiri..bile tam skoro 1 i pol...
i ćekale malog Fiću...
al nismo znali da idu i ... mislim znali smo za Sruka i Hubaka...al za...mad
i dobro mi otišli u park...zajebavali neku "baku" (mislim žena ide...i pljuje po ulici...pa se skoro zabije u znak...)
i Ko to naiđe...thumbup
Vida i Toni...
ma oni su legende...
bili mi s njima 2 sata u parku...
nasmrzavali se ko piiiiiiiiiiiiiii...
a tolko smo se nasmijali da nismo ni osjetili da nam je zima...
sljikala sam ih...
i tak...
nakraju Vida još nama kaže ajd bok,sister...
heh
fora lik...
i onda je Mariju još neko cmoknuo...cerekkiss(sry MAre...nemoj se ljutit)
ps. nadam se da će bit legendarno i ovaj petak...(samo ak se jedna osoba ne pojavi...)
kad napokon ide i Enna s nama...
jooj,jedva čekam...
pusa svima...
commajte...
i uživajte...
ja znam da hoću...=)

20.03.2008. u 07:25 | Komentiraj (34) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

O meni...
Ime:Paula
Rođena 24.12.1993...
Živim:u Kutini
Škola:Srednja..KT
Ljubav:hmm...sve i svašta...xD..
.
Msn:Pajo_kt@hotmail.com





Myspace Picture Generator

MOJA E-KIPA
IVANA:poštena...zanimljiva...uvijek tuu
MARE:Zakon cura,pametna,iskrena,poštena...ma super...zubo
ENNA:zvrk,super cura,zna pomoć....vođa zabave...nut
SPACE:moj D best frend...stvarno mi je najbolji...jednostavno ga obožavam..
NiNNA: d best frendicamoja libica..najbolja na svijetu..
JOSIPA: d best frendica,moja susjeda...seka...=)
TEA: d best frendica..moja ljubav...obožavam ju..
FI:moi braco...
LAD:heh...a budala...=) fora lik
TENA S.ona mi je super,dugo ju poznam,i predobra je...
INES*:spešl seka...=)


BLOGOVI KOJE ČITAM...
Spejs i Kiki
Ifka...
HUby
Ficho
Tomo...
Mare...
Luxy...
Tina
Vanja
James
Ekonomistice...
Nina,Joza,Pajo
Filip...
Denis...
Marijina seka-Ana...
Nina...
Enna...
Becky...
Himzo...
Ah...ta ljubafFfFfFfFfFfFfF...Kljikni...

PPrincipled
AAmbitious
JJolly
OOverhelming

Name / Username:


Name Acronym Generator
From