yoyo...

dobra vijest...neću brisat blog...
neam vremena pisat...
škola je u pitanju...
commajte...
pusa...
pozz

30.01.2008. u 16:54 | Komentiraj (10) | Print | # | ^

...Gone4ever...

Evo javljam vam se...
da ubrzo brišem blog...
zato kaj sam živčana...
i ljuta...
i sve...
i ono...
commajte...
možda preživim...opet...
pusa...
vojim vas...
sve...
ok...
ne baš sve...
sutra imamo ifka i ja natjecanje iz engleskog...
ja ću bit zadnja...
moram ić...
dođite na msn...
vojim vas...
commajte...


by:Paula

21.01.2008. u 18:00 | Komentiraj (20) | Print | # | ^

Mrzim nogometaše i metalce...

Ej...
ne želim pričat o naslovu...
počela je škola...
ništa se ne mijenja...
ja ne pripadam više svom društvu...
u njemu sam uljez...
a glavne face su...
dobro neću o tome...
al oni koji su danas bili na vjeronauku znaju....
p.s.hvala harmi...na podršci...heh
i enni...naravno i ivani i mariji...

Image and video hosting by TinyPic
idem...

...uljez...

17.01.2008. u 17:31 | Komentiraj (93) | Print | # | ^

...Shuk...

Ej svima...
Ja odlučila pisat postove samo o frendovima...
prvo moj naj frend Sruk..
on i ja smo se zbližili odkad su Ivana i Hrc bili zajedno...
tak smo se zbližili da smo naj frendovi...
heh...
ma on je meni super...legenda...
jednostavno...ono...
no comment...(ok...fakat nisam htjela napisat tu riječ)
al ok...
Sruk ide u 7. razred u Lovrak...
al meni ne smeta kaj je mlađi...
bitno je kakva je on osoba...
npr.netreba se samo imat starijeg frenda...
kad Ivana i ja idemo wan...
ide i Sruk s nama...
super nam je...
al iskreno...
on se pokušavao promijenit zbog nekih razloga...
al nije mu uspijelo...
samo bi bio glup s tim ponašanjem...
al ok...
sad je normalan....
znam da o ovom nemate kaj commat...
razumjet ću ak ću imat 0 commova....
a evo to je to zasad...
e i da sretan vam prvi dan škole...
mislim poslije praznika...
štrebajte...trebat će vam....

vejika pusa:Princezi,Mariji...Enni,Huby-u...
i pozZzZzZzZz Sruku...

Image and video hosting by TinyPic

14.01.2008. u 21:02 | Komentiraj (12) | Print | # | ^

2 kinder buena...al 2...al najbolje nijedan...

Evo ja se vratila...
billa sam wani...
sa škvadrom...
prvo smo išle samo ivana i ja...
pa smo završili nakraju nas...6...
ma bilo je super...
šetali se...
billi u pubu na biljaru...
sruk je skoro zgubio od mene...al skoro...
e da ne zaboravim...pozz:Ivani,Davoru, Hubaku,Samanti...
Hrc sry...za tebe nema pozdrava...
sorry Pupy...
ma bilo je najbolje kad je hubak napravio salto preko snijega i pao na leđa...
auch...
ma sad sam na msn-u...
buraz mi radi...dj...
ma..za dva dana je škola....
ma užas...
crknut ću...
a 07.06. nam je krizma...
meni će dora bit kuma...
jedva čekam...
al prvo trebam završit 8.....
jooj...
kad se tog sjetim...
ma užas...
neki ljuti su mi postali glupi...i samo se ulizuju...u njih nemam uopće povjerenja...
ma boli me....
imam ja ljudi koji me vole...
pozZzZzZzZzZzZ...i vejika p.u.s.a.:naj frendici Ivani,naj frendu Davoru,i Hubaku...
p.s. Neki će mi reć da sam luda....jesam al za jednim dečkom...
commajte...ki$$ ya...

Image and video hosting by TinyPic

11.01.2008. u 22:18 | Komentiraj (45) | Print | # | ^

...Bog zna da nisam ja ni kurva ni svetica...al priznam kriva sam što sam te voljela...

Ej...
Obožavam ovu pjesmu u naslovu...
tnx na commovima...
promijenila sam neke stvari...
na blogu....
u boxovima frendove...
i u linkovima zadnji link...tak da...
probajte mallo...
pogledat...
nećete se ubit...
lool...
dobila sam nove zvučnike za sobu...lool
želim da dvije osobe crknu...
dvije muške osobe...
joioj...ne da mi se više pisat....
tak mi se ništ više ne da...
dobro...
e i da posebni pozdravi idu....
Ivani...
Mariji...
Enni...
Sruku...
Huby-ju...
pozZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ...pussa...

05.01.2008. u 15:43 | Komentiraj (52) | Print | # | ^

...-_-_~~~Happy New Year~~~_-_-...

ej ljudi moji...
kak ste mi...
jeste se otrijeznili...
hehe...zekam se...

Pa sretna vam nova 2008.
da vam bude bolja od ove...šugave 2007.

evo zakaj mrzim 2007...
prerana smrt Toše Proeskog...(R.I.P.)
teta mi je prodala vikendicu u Selcu...pa neću više moć vidjet neke ljude(koji su mi jako dragi...tena,kiki,domagoj...itd.)
sa ivanom sam se posvađala dva puta...
kaj još...
ma ima toga puno...
samo kaj se sad nemogu sjetit...

a evo zakaj volim tj. zakaj sam voljela 2007.
bila sam u rovinju...upoznala super ljude...zbližila se s njima...i jedva čekam ić s tinom opet u austriju...da ih sve vidim... zato kaj mi fale.....pozzz i pussa svima koji su bili tamo...pogotovo...Jamesu...Nives...Sexuliću...i tak...i Tini naravno...
rodio mi se nećak...
dobila sam novi mob...
bila sam 5 puta sa jednim dečkom....
bili smo na preejebenom maturalcu...
zbližila sam se s nekim ljudima...(a s nekim udaljila...)
i tako...

jučer sam bila na fešti kod Josipe...
tj. to je bila fešta za novu...
i bilo je predobro...
pili smo vino...juice-votku...
i tako pili smo dječji šampanjac...
i tako...

pusa i pozzz svima...
uživajte u ovoj godini...
jer znam da ja ziher neću...
već to osjećam...
po ponašanju nekih ljudi...
ali baš me briga...

commajte mi...pusa...

01.01.2008. u 21:11 | Komentiraj (41) | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

O meni...
Ime:Paula
Rođena 24.12.1993...
Živim:u Kutini
Škola:Srednja..KT
Ljubav:hmm...sve i svašta...xD..
.
Msn:Pajo_kt@hotmail.com





Myspace Picture Generator

MOJA E-KIPA
IVANA:poštena...zanimljiva...uvijek tuu
MARE:Zakon cura,pametna,iskrena,poštena...ma super...zubo
ENNA:zvrk,super cura,zna pomoć....vođa zabave...nut
SPACE:moj D best frend...stvarno mi je najbolji...jednostavno ga obožavam..
NiNNA: d best frendicamoja libica..najbolja na svijetu..
JOSIPA: d best frendica,moja susjeda...seka...=)
TEA: d best frendica..moja ljubav...obožavam ju..
FI:moi braco...
LAD:heh...a budala...=) fora lik
TENA S.ona mi je super,dugo ju poznam,i predobra je...
INES*:spešl seka...=)


BLOGOVI KOJE ČITAM...
Spejs i Kiki
Ifka...
HUby
Ficho
Tomo...
Mare...
Luxy...
Tina
Vanja
James
Ekonomistice...
Nina,Joza,Pajo
Filip...
Denis...
Marijina seka-Ana...
Nina...
Enna...
Becky...
Himzo...
Ah...ta ljubafFfFfFfFfFfFfF...Kljikni...

PPrincipled
AAmbitious
JJolly
OOverhelming

Name / Username:


Name Acronym Generator
From