...Because best friends can forgive each other anything...

evo mene...
za naslov imam puno razloga...
napokon s nikim u razredu nisam posvađana...
danas smo imali "mali" razgovor s raskom...
i pao je dogovor da ćemo od sad sve govorit u facu...
ok...nema beda...al kak ću reč nešt,kad baš ni nebi htjela...
Btw.
1.12. će bit Gibonni u Kutini...
da,da...mi smo počeli imat puno koncerata...
Prljavci,let 3,Banfička...i sve ostallo...
a i da ne zaboravim...legendaran... Thompson...na kojem nisam
bila...jer sam bila u Rovinju...al žalim kaj nisam billi...
e,da u 3. mj.vjerojatno idem u Austriju ili Italiju...sa Tinom i opet će bit ista ekipa ko i u rovinju...jedva čekam...
ajd commajte...pusa svima...kisswave

20.11.2007. u 17:03 | Komentiraj (69) | Print | # | ^

Istina boli...

ja bi pisala neku štafetu... da
evo nešto puno bolje... istiniti

Voze se cura i decko na motoru.
cura: "Nemoj tako brzo,smanji!!!!!"
decko: "Ne, bas je ludo..."
cura: "Ne, nije...molim te uspori"
decko:"Reci da me volis!"
cura: "Znaš da te volim!"
decko:"Zagrli me" (cura ga zagrli)
decko: "Molim te uzmi moju kacigu sa glave, meni je tijesna i stavi je sebi na glavu!!!"

Sljedece jutro u novinama: Motor imao nesrecu, jer su kocnice popustile, dvije osobe su bile na motoru-jedna je prezivjela, a druga poginula.

ISTINA JE: Da je decko ustanovio na pola puta da su kocnice popustile,
a to nije htio reci svojoj curi...zelio je posljednji put cuti njene rijeci-> VOLIM TE!
zelio je posljednji put osjetiti njen-> ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu, jer je zelio da ona prezivi iako je to znacilo da ce
on poginuti!

Pouka:Nositre kacige dovraga...

commajte...pussa svima...pozzz

16.11.2007. u 16:51 | Komentiraj (14) | Print | # | ^

Vjerujem u sve i vjerujem u svašta...ali ne vjerujem tebi...

ej...da,da sad sam se vratila sa koncerta...
od ivane banfić...billo je baš fora...
ekipica se skupila i žarila i palila...
redom:Ifka,Mare,Sruk,Huby,Ficho,Josipa...i neki Emil... i naravno Ja...
e taj Emil...bang
Jel taj s Marsa pao?????nut
mislim ono...totalka čudan tip...
ok...jučer smo bili u zg-u...
u hnk-u...na baletu...pepeljuga...eek
a prije tog u mcdonaldsu...njami
i dobila sam pusu od jednog dečka...kojem btw.i ja šaljem kiss
ma billo je legendarno...
pojavile su se dvije velike ljubavi...cerek
Luxy i Tomo...
a zezam se...smijeh
u busu je billo predobro...pjevanje,zajebancija,dobro društvo...thumbup
i kak bi naši dragi Connectovci rekli:"Šta će mi više..."pjeva
ajd ljudi commajte...
volim vas sve...
ajd pussa commajte...
+za Vanju... Btw. ti znaći By the way = usput...
kizz ya...

by.Pajo

10.11.2007. u 22:34 | Komentiraj (22) | Print | # | ^

užas...DOBRO ČITAJTE POST...

Tose Proeski

Ima je 26 godina

Roden je 25.01
25+1=26

Poginuo u 06.20 sati
6 + 20 = 26

U nezgodi bili su prisutni: prijatelj Georgije (32), menadzerica Ljiljana (49)
I naravno Tose (26)
3 + 2 + 4 + 9 + 2 + 6 = 26

Makedonski alfabet
T(23) O(19) S-ili SH, bez kvacice(31), E (7)
2 + 3 + 1 + 9 + 3 + 1 + 7 = 26

Sa svojom karijerom je poceo 1997. godine
1 + 9 + 9 + 7 = 26

Pjesma "Igra Bez Granica", koja nosi naziv zadnjeg albuma, izdata je 2007. godine, nalazi se na 6. mjestu na albumu i traje 5:51 minuta
2 + 7 + 6 + 5 + 5 + 1 = 26

Dalje, nije sve u 26. broju. Pazite ovo:
25.01.1981. (datum Tosinog rodjenja) - 25 + 1 + 1981 = 2007

užas,ja sam se naježila kad sam to čitala...

06.11.2007. u 20:00 | Komentiraj (23) | Print | # | ^

Me AgAiN...WhO dId YoU eXpEkT....

evo mene opet...
mislim opet...
nikad nisam ni otišla...
tj. još mse nisam ubila... sretan
Nevjerojatno imam dobre vijesti...
tj.Bog blagoslovio msn i blog...
većina zna zašt...
samo kaj je nekima oćito krivo kaj sam ja heppy...
ja bi oćito trebala cijelo vrijeme bit u bedu...
s nikim pričat i sam se svađat...
ok...recite mi kakva bi ja trebala bit...bit ću takva...
Drugo:još sam posvađana s frendicom...
samo da joj nešt poručim...
za xXx:Samo da ti kažem nešt šta oćito nećeš vjerovat...
ja sam samo jednom govorila o tebi...i to je bilo u utorak...mi smo samo pričali o tome...btw.
nema veze...kad tebe tak i tak boli kurac za mene...

commajte...pozz i ki$$ svima...al bash svima..kiss

05.11.2007. u 20:08 | Komentiraj (4) | Print | # | ^

Proradih mi net...

Evo radi...
imam novi dizajn...nadam se da vam se sviđa...
kaj ima kod vas...
kod mene niš...
osim kaj sam se posvađala sa frendicom...
i mislim da se nećemo ni pomirit...tj.bojim se da se nećemo ni pomirit...
jer sam ovaj put prešla svaku mjeru...
neke osobe su mi rekle da pokušam razgovarat s njom...
ali ja joj ne mogu pogledat u oči...
jednostavno ne mogu...
i jedva čekam dan kad ću moć...
a do tad mi preostaje molit se svaku noć....
trebala bih joj se ispričat,al se bojim kak će ona reagirat,da joj to neće ništa značit...
k'o čeka taj i dočeka...

a još me nešt zanima...šta sad seru svi o toši????
sad kad je poginuo sad svi nešt izmišljaju...
pa dajte pustite čovjeka da počiva u miru božjem...

ajd book........cry

comajte...savjetujte me kaj da radim...please...cry

01.11.2007. u 20:58 | Komentiraj (23) | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

O meni...
Ime:Paula
Rođena 24.12.1993...
Živim:u Kutini
Škola:Srednja..KT
Ljubav:hmm...sve i svašta...xD..
.
Msn:Pajo_kt@hotmail.com





Myspace Picture Generator

MOJA E-KIPA
IVANA:poštena...zanimljiva...uvijek tuu
MARE:Zakon cura,pametna,iskrena,poštena...ma super...zubo
ENNA:zvrk,super cura,zna pomoć....vođa zabave...nut
SPACE:moj D best frend...stvarno mi je najbolji...jednostavno ga obožavam..
NiNNA: d best frendicamoja libica..najbolja na svijetu..
JOSIPA: d best frendica,moja susjeda...seka...=)
TEA: d best frendica..moja ljubav...obožavam ju..
FI:moi braco...
LAD:heh...a budala...=) fora lik
TENA S.ona mi je super,dugo ju poznam,i predobra je...
INES*:spešl seka...=)


BLOGOVI KOJE ČITAM...
Spejs i Kiki
Ifka...
HUby
Ficho
Tomo...
Mare...
Luxy...
Tina
Vanja
James
Ekonomistice...
Nina,Joza,Pajo
Filip...
Denis...
Marijina seka-Ana...
Nina...
Enna...
Becky...
Himzo...
Ah...ta ljubafFfFfFfFfFfFfF...Kljikni...

PPrincipled
AAmbitious
JJolly
OOverhelming

Name / Username:


Name Acronym Generator
From