Jbg...

ej...sorryte...
i meni se net pokvario...napisat ću novi post kad proradi...
commajte,kizz yakiss

31.10.2007. u 21:07 | Komentiraj (2) | Print | # | ^

repušnica-gubec 4:2

jooj ,to je billo presmješno...
nismo znali ko lošije igra....
ma sve u svemu smrzli smo se ko........
došli su i debeljakova ekipa da "pretuku" panču...
ja sam htjela udavit šimića jer mi je trgo živce...vrijeđao mi bivšegburninmad
mislim došli su sabljak,njegova pudlica(šimić),silvio,matej,dado(onaj njegov),šved,omazić...i tak...
sad još moram ić učit,pa u crkvu...

kizz ya...kiss
komajte...thumbup
bye...wavemahcry

21.10.2007. u 14:49 | Komentiraj (56) | Print | # | ^

Gone4ever... Toše Proeski (1981-2007)

Dragi moji...
Danas oko 6 i 30 poginuo je najbolji pjevač Toše Proeski...
Zbog toga šta je njegov vozač zaspao za volanom...kolko glup moraš bit da zaspiš za volanom...
danas su svi u bedu...kad se samo sjetim kolko doma imam dm-ovih vrećica sa Tošeom...nevjerojatnio kak nevini ljudi stradaju...
njegova pjesma Srce nije kamen e ta pjesma je predobra...svi ju znaju...
još ne mogu vjerovati da tako nedužna osoba može stradati...
BOŽE...ŠTA TI JE ON SKRIVIO...ne,ne mogu o tom ni pisat...samo ću vam ostavit stihove i videa...
I samo da kažem da makedonija ima Dan žalosti...


TOŠE PROESKI (25.1.2007-16.10.2007)



Get your own Slide Show!



Toše Proeski-veži me za sebe


Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci ključ
da više nitko ne moze uć'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
biću tvoj štit od čelika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše

Ref.
Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Veži me za sebe rukama
veži na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci ključ
da vise nitko ne moze uć'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem..
Toše Proeski


Toše Proeski feat. Antonija Šola-Volim osmjeh tvoj




Iza svakog ugla,
Stalno neko vreba,
Da mi te ukrade kada malo srece treba...

Niko nije kriv za to,
Sto te volim toliko,
Al' osmjeh tvoj je kriv da znas
Sto me osvajas...

Ref:
Volim osmjeh tvoj
Bas dobro ti stoji,
Jos ti bolje stoje poljupci moji,
Ma kriv je meni svako kom smijes se ti
Moja ljubavi...
Volim osmjeh tvoj i nosi ga uvijek,
Smij se samo dusu mi grij zauvijek,
I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!

Al' nije krivo more,
Niti so u kosi,
Niti nebo koje boju oka tvoga nosi...

Niko nije kriv za to,
Sto te volim toliko,
Al' osmjeh tvoj je kriv da znas
Sto me osvajas...

Ref: (2x)
Volim osmjeh tvoj
Bas dobro ti stoji,
Jos ti bolje stoje poljupci moji,
Ma kriv je meni svako kom smijes se ti
Moja ljubavi...
Volim osmjeh tvoj i nosi ga uvijek,
Smij se samo dusu mi grij zauvijek,
I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!

I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!


Toše Proeski-Pratim te


Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Ref.
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Ref.

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi

Ref.

Pratim te

Toše Proeski-ko ti to grize obraze




e sorryte nema riječi...

al ima intervju...

Koji je razlog za neodazivanje kolega?

Toše Proeski: Ne znam šta je problem? Obično izdavač pozove kolege, a ova konferencija i promocija je namenjena prije svega novinarima. Mislim da nije riječ ni o kakvom bojkotu, već o činjenici da smo ovo druženje napravili za medije.

Na albumu „Pratim te“ je 14 pjesama. Imaš li neke favorite?

Toše Proeski: Da, tri pjesme smo stavili kao bonus. Nemam favorite, jer mi je svaka pesma draga na svoj način. Ekipa autora je raznolika, što je dobro da bi se razbila monotonija. Računam da mi je ovo prvi pravi album posle tri godine, jer sam prošli radio namjenski zbog Evrovizije. Siguran sam da će publika naći svoje favorite, jer sam ja previše subjektivan prema svakoj od numera.
Na albumu su i dva dueta, s Anjom Rupel i Tonijem Cetinskim?

Toše Proeski: Rekao sam da je ovo šarolik album u svakom smislu, a i ta dva dueta daju svojom specifičnom težinom dodatnu raznolikost. Anja i Toni su vrhunski vokali i bilo je jako lijepo saradjivati s njima.


Pričalo se da si u vezi sa bugarskom manekenkom Rumijanom Peve koje se pojavljuje u spotu za pjesmu “Ko ti grize obraze”?

Toše Proeski: Ha, ha, ha...Nije prvi put da me novinari povezuju sa raznim djevojkama. Ona je odlična djevojka, lijepo smo se družili u Sofiji, ali van poslovne saradnje nije se desilo ništa više.
Kažu da život pjevača nije zdrav. Kako održavaš kondiciju?

Toše Proeski: Dugo sam trenirao kik-boks, ali danas nemam vremena za bavljenje ovim sportom. Ali, često znam da skoknem do teretane, a bavim se i jogom koja me opušta. Mnogo se zamaram i treba mi dosta kondicije, a sport je jedini način da čovek čuva i obnavlja sopstvenu snagu.


TOŠE PROESKI(25.siječanj2007-16.listopad2007)

16.10.2007. u 14:46 | Komentiraj (37) | Print | # | ^

Dušo...ljubavi...srećo

ovo je malo blesavo pišem o istom na dva blogaheadbang
i to mi je isto dečko govorio...
a ne da mi se pisat...kad mi nećete commat...
nedavno sam se ćula sa ekipom iz siska...
sa sekulićem,jamesom,tamarom...
e da ivana i marija su se u petak vjenčale,u matičnom...(u wc-u)belj
zekam se...
ajd bok...wave
commajte...

14.10.2007. u 14:09 | Komentiraj (5) | Print | # | ^

ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!

imam novi blog...


dođite commat

tu kliknite

10.10.2007. u 15:18 | Komentiraj (1) | Print | # | ^

I'm just mad about a boy...

Evo nova pozadina je tu...nut
A dalje...sad smo na informatici...pa pišem post...
jer doma nemam vremena...stalno igram jednu igricu,neću reć koju,jer bi svi mislili da sam djetinjasta...pa jesam i boli me kurac...belj
u petak smo bili vani...bilo je predobro...Nina,Joza,Korina,Ivona...Banica,Tomička...i tak i tak...pa su naišli Denis,Tena,Bella,Turky-ca...
Počeli smo ić na vjeronauk i u crkvu...jer ipak smo mi krizmanici,i 8.razred pa vladamo školom...MI SMO ZAKON!!!!!!!yesyes
Danas su klinci iz 5.razreda imali izložbu za dane kruha...
Pa smo im krali grožđe...peciva...glavni lopovi:Fellipe,Luxy,Tomy...thumbup
Jedna osoba mi je postala jako dobra...od nedjelje a to je cura kojoj ne radi net pa mi nije već dugo commala...al postala mi je jakko dobra...još malo pa naj frendica...zujo
Pusa svima...kiss


evo nešta šta me podsjeća na jednu osobu koju jako volim i uvijek ću ju voljeti!!!!!

Heroj ulice

Uvijek sam želio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Želio sam biti heroj, heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Koji će promijeniti baš čitavi svijet.

Prisiljen da razmišljam, ja shvatio sam sve
Nisam rođen da budem heroj
O ne ne ne.

Uvijek sam želio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Želio sam biti heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

Da je neko drugo vrijeme
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet

09.10.2007. u 17:12 | Komentiraj (17) | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

O meni...
Ime:Paula
Rođena 24.12.1993...
Živim:u Kutini
Škola:Srednja..KT
Ljubav:hmm...sve i svašta...xD..
.
Msn:Pajo_kt@hotmail.com





Myspace Picture Generator

MOJA E-KIPA
IVANA:poštena...zanimljiva...uvijek tuu
MARE:Zakon cura,pametna,iskrena,poštena...ma super...zubo
ENNA:zvrk,super cura,zna pomoć....vođa zabave...nut
SPACE:moj D best frend...stvarno mi je najbolji...jednostavno ga obožavam..
NiNNA: d best frendicamoja libica..najbolja na svijetu..
JOSIPA: d best frendica,moja susjeda...seka...=)
TEA: d best frendica..moja ljubav...obožavam ju..
FI:moi braco...
LAD:heh...a budala...=) fora lik
TENA S.ona mi je super,dugo ju poznam,i predobra je...
INES*:spešl seka...=)


BLOGOVI KOJE ČITAM...
Spejs i Kiki
Ifka...
HUby
Ficho
Tomo...
Mare...
Luxy...
Tina
Vanja
James
Ekonomistice...
Nina,Joza,Pajo
Filip...
Denis...
Marijina seka-Ana...
Nina...
Enna...
Becky...
Himzo...
Ah...ta ljubafFfFfFfFfFfFfF...Kljikni...

PPrincipled
AAmbitious
JJolly
OOverhelming

Name / Username:


Name Acronym Generator
From