Naslov????kom to još treba...

Ej what's up????
pa kak ste mi vi dragi moji?
Ja sam dobro... pitate me zašto? Pa eto zato!nut
Sad sam ljudima nekim comalla!!!!!
Evo ovako muči me jedna stvar...
HOĆEMO LI MI POBOGU IĆ NA TAJ PROKLETI MATURALAC????????????????????????????
Mislim ima nekihbangbangbangbangbang ljudi kojima je glupo ić na maturalac...a ima i pametnih koji se bore za to da sre ide na maturalac
Mislim ono ljudi jednom se ide na maturalac u životu i 30% posto drugih štrebera koji završe srednju sa 5.0 idu 2 puta!!!!!!!!!!!!
Zašto morate biti tvrde glave i tako svojeumni????????
Ja ću vam reć zašto:ZATO KAJ STE GLUPI!!!!!smokin
ja imam samo jednu životnu želju:Htjela bit na maturalcu u sobu sa dvije cure koje obožavam:Ivanom(Tomoivom) i Marijom(Đumbirovim sokom)
JA bih to htjela iz sveg srca pa cure kad ćete mi komentirat(ako ćete mi komentirati) molim vas da mi odgovorite!!!!!!!!
Evo već sad držim fige!!!!!! Jel žiškite ja nemam bit s kim u sobi!Kmeeeeeeeeeeee!!!!!! sa valentinom,tonkom i tenom???????????????????????????????? NO CHANCE!!!!!yesyesyesyesyesyesyesyesyesyes
i l da budem s vama NE IDEM!!!!!!!!!!! eto oćekujem vaše komentare!!!!!!
A vi ostali... kokmentirajte hoću malo više komentara...kiss

27.03.2007. u 17:14 | Komentiraj (136) | Print | # | ^

PIŠEM POST TINTA MI SE NE PROLI...

Evo opet piše m zahvaljujući ivani i njenih 25 al punih 25 commova!!!!
Kod mene nema nikaj novog evo jučer sam gledala Fast and Furios(po 50 put) sa
prezgodnim Paulom Walkerom i premišićavim Vinom Dieselom!!!! Taj je film meni legendaran!!!!!
Al ipak naj mi je Step up sa Channingom Tatumom i Jennom Dawin!!!!!!
Ok ovo je malo kratak post drugi put će bit duži!!!!!!!! p.u.s.a.
Komentirajte!!!!


Paul Walker

Hosted by imgPlace.com



Vin Diesel

Hosted by imgPlace.com


Channing tatum i Jenna Dawin

Hosted by imgPlace.com

24.03.2007. u 13:35 | Komentiraj (11) | Print | # | ^

After some time...

Ej ljudovi evo mene...Ja sam sad na informaticizujo
Ivana štaka sa štakama...smijeh
zekam se...
ja ne pričam s Lukom... razlog je jasan!yes
Tomo tu kraj mene komentira Luki
U školi nema ništa novog...party
Sutra NAPOKON snimamo! ono kužite već je bilo vrijeme...
E tomo ima novi blog:to je balicc4.blog.hrthumbup
Ako mi ovaj put ne ostavite 25 komentara
ja neću pisat postove!namcor
ZNAM DA VAM TO NIKAJ NE ZNAĆI I NIKOG NI NE BRIGA!!!!!!!!!!!headbangheadbangheadbangmadmadmad

21.03.2007. u 15:23 | Komentiraj (25) | Print | # | ^

THIS IS WRONG...

BOk ljudi ja baš i danas nisam dobro...
Moja naj frendica Ivana se ljuti na mene...
A MENE MUČI RAZLOG...!!!!!!!!!headbang

IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!
IVANA OPROSTI!!!!!



Evo da još malo budem dosadna,kao što mi svi kažu da jesam!!!!!

Hosted by imgPlace.com


I još...smijeh
Hosted by imgPlace.com



I još...smijeh

Hosted by imgPlace.com



I još...smijeh
Hosted by imgPlace.com

OVA ZADNJE DA IL NE?????????





16.03.2007. u 13:29 | Komentiraj (10) | Print | # | ^

Evo vam malo slikica za nasmijat...

MySpace images

MySpace images



to boli...

MySpace images

MySpace images




malo za cure...


MySpace

MySpace




kitty-cat

MySpace

MySpace




pussica...


blog layouts

blog layouts




Kak bi ivana rekla:HE_HE!!!!


blog layouts

blog layouts

07.03.2007. u 21:35 | Komentiraj (40) | Print | # | ^

03.03.2007. u 22:44 | Komentiraj (22) | Print | # | ^

eJ...

Ej ljudi sjetila se ja napisat post...
Odkud da počnem...
ovaj tjedan sam se svađala sa tomom zbog nećeg kaj nisam ni rekla ni mislila reć...
pomirili smo se pod vjeronaukom...
danas me ubija glava nemrem gledat jedva vam pišem post smijeh
boli me ovak:headbang ko da sam glavom šusnula u zid...
ma ja sam vam malobang tj.lud tak barem svi misle
e i da pomirih se ja sa lukom..aha aha to je nekaj novo...zujo
e i da šajnović i Živac nisu išli kod ravnatelja... jer ravnatelja nije bilo...
Živac je nekak posto THE DOBRA DUŠICA...smijeh
A takav je life...
Snimali smo u dvorani,ja sam držala mikrofon
a tomo ni je tak medeno i slatko reko:
MOGU JA REĆ AKCIJA???? kak je to bilo medeno!!!!
ok idem komentirajte...p.u.s.a.

03.03.2007. u 16:40 | Komentiraj (7) | Print | # | ^

PJESMA IVANI...


You Are

Baby when I look at you
You know it breaks my heart in two
How beautiful you are
I've seen you in a million dreams
Now you're finally here with me
We will never be apart
I wanna hold you forever
That's all I'll ever need

You are my love
You are my life
My heart and soul
The truest friend I've ever known
You are my world
All of my dreams
My fantasy, my reality
I love everything you are

Every time I close my eyes
It hits me so deep inside
How real this feeling is
I'm intoxicated by your touch
It's a sweet, sweet rush
I'm in love with your kiss
You're the one I trust the most
You changed me

You are my love
You are my life
My heart and soul
The truest friend I've ever known
You are my world
All of my dreams
My fantasy, my reality
I love everything you are

You are my love
You are my life
My heart and soul
The truest friend I've ever known
You are my world
All of my dreams
My fantasy, my reality
I love everything you are

Everything, I love everything you are

01.03.2007. u 18:03 | Komentiraj (9) | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

O meni...
Ime:Paula
Rođena 24.12.1993...
Živim:u Kutini
Škola:Srednja..KT
Ljubav:hmm...sve i svašta...xD..
.
Msn:Pajo_kt@hotmail.com





Myspace Picture Generator

MOJA E-KIPA
IVANA:poštena...zanimljiva...uvijek tuu
MARE:Zakon cura,pametna,iskrena,poštena...ma super...zubo
ENNA:zvrk,super cura,zna pomoć....vođa zabave...nut
SPACE:moj D best frend...stvarno mi je najbolji...jednostavno ga obožavam..
NiNNA: d best frendicamoja libica..najbolja na svijetu..
JOSIPA: d best frendica,moja susjeda...seka...=)
TEA: d best frendica..moja ljubav...obožavam ju..
FI:moi braco...
LAD:heh...a budala...=) fora lik
TENA S.ona mi je super,dugo ju poznam,i predobra je...
INES*:spešl seka...=)


BLOGOVI KOJE ČITAM...
Spejs i Kiki
Ifka...
HUby
Ficho
Tomo...
Mare...
Luxy...
Tina
Vanja
James
Ekonomistice...
Nina,Joza,Pajo
Filip...
Denis...
Marijina seka-Ana...
Nina...
Enna...
Becky...
Himzo...
Ah...ta ljubafFfFfFfFfFfFfF...Kljikni...

PPrincipled
AAmbitious
JJolly
OOverhelming

Name / Username:


Name Acronym Generator
From