Naslov...Ajoj...

Ej ovo pišem s informatike...nastavnik je reko da možemo na internet,kraj mene je golubica(ivana) koja piše post golubu(tomi) njemu se neda pisat, baš sam sad popunila linkove mislim... imam ih 19 al još ću ja njih nakupit...danas je bilo VATRENO poslije škole al fakat mislim vatreno
OVAKO:Šajnovića Jr. je milan zezo i onda je Šajnović Sr. došao i počeo štemat jadnog Mileka koji je istom snagom vratio! onda je nešta mali Živko iz 5. razreda opsovo Šajnovićima njihovu mamu koja ih je tak "lijepo odgojila"!!!!! nakon 1 min. došao je Repić i rastavio ih!!!!! A i onda je došao legendarni nastavnik Petrović koji im je reko da se sutra jave kod ravnatelja!!!!!!
E i da maliŽivko se RASPLAKO!!!!! to je bilo da pukneš od smijeha
JAK NA RIJEČIMA A U SRCU MAMINA DUŠICA!!!!!! He-He
A dobro sad imate kaj komentirat!!!! Pa komentirajte kiss svima

28.02.2007. u 16:11 | Komentiraj (0) | Print | # | ^

Ej...

Evo vidite imam novi dizajn nadam se da vam je fora samo kaj mi neće objavit boxeveheadbang
Jučer je vani bilo fora dečki su igrali biljar,čak sam i ja probala...
jela sam lignje u tramontani...
sutra imamo 2 sata zemljotresa... katastrofadeaddeaddead
a dobro ostavite mi puno commova
jedino za jednu osobu ne želim ni čut!!!!
ma baš me briga pa nije on jedini
nisam ni trebala ić van,al ono ok išla sam jednom i nikad višebang
ok idem malo komentirat na druge blogove...kiss

25.02.2007. u 21:38 | Komentiraj (46) | Print | # | ^

Imam inspiraciju... o da...

naslov nikaj ne znaći... ovak mi došlo da g a napišem...nut
Danas idem sa dva naj frenda van Golubom(Tomom) i Luxy-em i... mojom najnajnajnajnajnajnajnajnajnajnajnajnajnaj frendicom Golubicom(Ifkom) prognoziram da će bit fora
E da već vam dugo nisam pisala pa vam želim SRETNO VALENTINOVO ! Sa puno dana zakašnjenja al nema veze ja sam ga jadno provela al baš jadno...
Golubica i Golub su bili baš slatki na Valentinovo onak su si davali te vrečice sa pesekima i medekima ko zaljubljeni klinci iz vrtića!!!! A zezam se nemoj se uvrijediti!!!smijeh
Jedva čekam danas ić van... baš će bit ludo!
prijepodne sam samo slušala neke pjesme jer sam bila u bedu,a sad slušam baš fora pjesme kao:Livin da vid loca,Sientelo,Hands up...
I sad mi je ovo najvažnija rečenica
I'M SO HAPPY LIFE'S SO GOOD... al fakat sam sretna!!!
Pusa mojim naj frendovima:IFKI,TOMI I LUXY-U!!!!!
P.S. Ivana napisala sam dugačak post!!!!
KomentirajtekissSvima

24.02.2007. u 13:38 | Komentiraj (9) | Print | # | ^

Da se zna moj nick...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


21.02.2007. u 15:51 | Komentiraj (15) | Print | # | ^

E vo malo za zabavu...

Friendster

Friendster






Friendster

Friendster






Friendster

Friendster

19.02.2007. u 17:31 | Komentiraj (13) | Print | # | ^

Image hosting

Image hosting

18.02.2007. u 17:18 | Komentiraj (0) | Print | # | ^

17.02.2007. u 13:29 | Komentiraj (4) | Print | # | ^

VRIJEME JE ZA SLIKICE...

Evo slikica Lloyda Banksa!

Hosted by imgPlace.com









I slikica Raptilea!

Hosted by imgPlace.com










I slikica Chamillionairea!!!

Hosted by imgPlace.com

14.02.2007. u 15:53 | Komentiraj (3) | Print | # | ^

MALO ZA MOJU TOMOIVU O BANKSU!!!!

Lloyd Banks

AKA Christopher Lloyd

Born: 30-Apr-1982
Birthplace: New Carrollton, MD

Gender: Male
Race or Ethnicity: Multiracial
Sexual orientation: Straight
Occupation: Rapper

Nationality: United States
Executive summary: G-Unit rappe

12.02.2007. u 18:16 | Komentiraj (28) | Print | # | ^

ola...

Ej ljudovi sjetila sam se napisati post
evo nema nikaj novog,danas ivana nije bila u školimad
sutra je županijsko iz rukometa
ja igram nema me u školi i u srijedu me nitko ne smije pitatthumbup
jedna me tj. dvije ženske osobe živciraju u žasno malo su tj PUNO suludludludludludludludlud i,bangbangbangbang
a dobro idem malo druge blogove posjetit ćiao!!!!
P.S. KOMENTIRAJTE....

12.02.2007. u 18:07 | Komentiraj (2) | Print | # | ^

Ej.....

Hvala vam na komentarima!!!!!
evo kaj je sve bilo:jučer mi je tak dobro išlo na treningu dok nisam dobila laktom u mišić!!!
katastrofa!!!eekbila sam s ivanom i marijom u gradu ivana je svom dragom išla nekaj kupit za valentinovo...
mare je ošla kupit papigi hranu
a ja sam se trebala ić slikat al nisam
bilo nam je baš fora
isle smo na vruću čokoladu bilo je baš fora,zavalile smo se u one fotelje il stolice kaj je to već i uživale!!!!!!!party
ajd idem pusa svima kaji komentiraju posebno pusa:
Tomoivi,Mare i luxy-u!!!!!!!!
Komentirajte!!!!!!!!!wave

10.02.2007. u 13:09 | Komentiraj (10) | Print | # | ^

Evo novi post...

Ej ljudovi evo mene...
Galla napravila sam novi post po tvojoj želji...smijeh
Ovako,malo sam ljuta zato kaj me luka opet naljutio...
A dobro life goes on...
Komentirajte,pusakiss

08.02.2007. u 17:04 | Komentiraj (34) | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

O meni...
Ime:Paula
Rođena 24.12.1993...
Živim:u Kutini
Škola:Srednja..KT
Ljubav:hmm...sve i svašta...xD..
.
Msn:Pajo_kt@hotmail.com





Myspace Picture Generator

MOJA E-KIPA
IVANA:poštena...zanimljiva...uvijek tuu
MARE:Zakon cura,pametna,iskrena,poštena...ma super...zubo
ENNA:zvrk,super cura,zna pomoć....vođa zabave...nut
SPACE:moj D best frend...stvarno mi je najbolji...jednostavno ga obožavam..
NiNNA: d best frendicamoja libica..najbolja na svijetu..
JOSIPA: d best frendica,moja susjeda...seka...=)
TEA: d best frendica..moja ljubav...obožavam ju..
FI:moi braco...
LAD:heh...a budala...=) fora lik
TENA S.ona mi je super,dugo ju poznam,i predobra je...
INES*:spešl seka...=)


BLOGOVI KOJE ČITAM...
Spejs i Kiki
Ifka...
HUby
Ficho
Tomo...
Mare...
Luxy...
Tina
Vanja
James
Ekonomistice...
Nina,Joza,Pajo
Filip...
Denis...
Marijina seka-Ana...
Nina...
Enna...
Becky...
Himzo...
Ah...ta ljubafFfFfFfFfFfFfF...Kljikni...

PPrincipled
AAmbitious
JJolly
OOverhelming

Name / Username:


Name Acronym Generator
From