nedjelja, 02.07.2006.

Bomba...

Ne, nije Edina "Bomba"...moja soba je bila kao da je u nju pala bomba, neka opaka bomba...tipa 06. kolovoz 1945. u 8 sati i 15 minuta... Jucer sam ipak skupila hrabrosti i pospremila ju...svaki kutak...bas svaki! Trebalo mi je jucer cijelo popodne i danas cijelo jutro...zapravo do sada! Skuzila sam da mi soba zapravo izgleda full dobro...bez svih onih knjiga i papira po podu, razbacanih cd-a, odjece po foteljama... Bravo za mene! thumbup Sada soba izgleda kao da u njoj zivi ljudsko bice, normalno ljudsko bice, a ne neka poluzvijer, kao neka luda jazbina! Kaj god! rolleyes
Jucer Njega nisam vidjela... no Bio je opet na nekom turniru...ali culi smo se...bio je najbolji strijelac...pitam se zasto" naughty
pozz wave

<< Arhiva >>


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







Tople usne žene
-----------------

noći su ovdje čudne dileme
ulična svjetla naglo blijede
a u mraku sobe
miris kose njene
lebdi svuda oko mene

noći su ovdje ravnodušne sjene
kada spavam zaklanjam lice
i uvijek sanjam
tople usne žene
kako me ljube

noći su ovdje nepoznate priče
gasim cigaru i dižem se tiho
i nikome ne dam
da mi u snove uđe
uživam dugo
gledam je kradom

noći su ovdje ravnodušne sjene
kada spavam zaklanjam lice
i uvijek sanjam
tople usne žene
kako me ljube

Vrijeme odluke
---------------

svjetla u dnu sobe
plavičasti trag
da li me prepoznaješ
o čemu razmišljaš
dim iz cigarete
nosi moje sne
gledam tvoje oči
hladne daleke

hajde dijete otvorimo ples
zamisli da svira najdraži bend
večeras igram samo za tebe
svejedno kako to je nebitna stvar
ne želim pričom da te zamaram
ljubimo se posljednji put

ja ti nudim sreću
kao iluzionist
tamnu stranu grada
govor ulice
ljudi na peronu
sajam taštine
ostaješ u krevetu
bojiš se gomile

hajde dijete otvorimo ples
zamisli da svira najdraži bend
večeras igram samo za tebe
svejedno kako to je nebitna stvar
ne želim pričom da te zamaram
ljubimo se posljednji put

lice moje predodžbe
rubna fikcija
sjena u ogledalu
krug se zatvara
htjela bi da te nema
ali to ne ide
htjela bi da spavaš
vrijeme je odluke

hajde dijete otvorimo ples
zamisli da svira najdraži bend
večeras igram samo za tebe
svejedno kako to je nebitna stvar
ne želim pričom da te zamaram
ljubimo se posljednji put

Ne mogu pomoći nikome od nas
--------------------------------

to je stil stari moj
ljubio sam hrpetinu žena
al´ ni jedna nije bila kao ona
kao ona

volio sam sve na njoj
stanovala je preko puta
imala me uvijek kad je htjela
kad je htjela kad je htjela

ulice
naduvani grad
čudne misli u njezinoj glavi
svijet
ni dobar ni loš
nema mjesta za nove ideje
za nas

ljudi me zovu po imenu
ja im odgovaram u dobrom raspoloženju
proklete laži za naivne

i nije me briga
nije me strah
ne mogu pomoći nikome od nas

i nije me briga za gadarije prepucavanja
i lovu bez koje se ne može
i nije me briga
ne bojim se
ne mogu pomoći
nikome od nas

to je stil stari moj
ljubio sam hrpetinu žena
al´ ni jedna nije bila kao

Obrati pažnju na posljednju stvar
----------------------------------

obrati pažnju na posljednju stvar
i legni tu kraj mene
zaboravi na sve što znaš
opusti se sad
ne traći svoje vrijeme
ja te volim
volim da ti pogađam sne
i ne razumijem zašto te smeta
ne mari za to

obrati pažnju na posljednju stvar
i sjećat ćeš se dugo
povuci još dim
udahni volju za put
i uzmi moju ruku
ja te volim
volim da ti pogađam sne
i ne razumijem zašto te smeta
ne mari za to

obrati pažnju na posljednju stvar
zadrži me u sebi
osjećam da lutam kroz terase svijesti
nešto se u meni dijeli
ja te volim
ne mari za to

Provedimo vikend zajedno
---------------------------

ok ludo
moram da te pitam
što te veže za prijatelja mog
misli na sebe
zagledaj se u mene
provedimo vikend zajedno

ljubav je priča iz lažnih magazina
ljubav je miljama daleko od nas
kada me provociraš
nalazim da ti se sviđam
ne furaj se djevojko na nas

upamti jednu stvar
u ništa nisam siguran
osim da te loše zabavljam

nudim ti šokove
imbecilne tulume
nudim ti popljuvane gradske ulice
nudim ti dosadu peting i disko muziku
al´ nema veze
može i gore

upamti jednu stvar
u ništa nisam siguran
osim da te loše zabavljam
OK ludo
moram da te pitam
što te veže za prijatelja mog
misli na sebe
zagledaj se u mene
provedimo vikend zajedno

Gospodar samoće
-------------------

ona vuče moje niti
ona čini moje sne
dok ja listam stare novine
ona bježi od dosade
uspjela je da se smiri
odlazi nekud nasamo
a ja maštam zatvorenih očiju
u mislima je pratim

ona vuče moje niti
ona čini moje sne
dok ja listam stare novine
ona bježi od dosade

ona vuče moje niti
ona je hladna i daleka
kao gospodar samoće
igra se osjećajima
ona zna da je gledam
odlazi nekud nasamo
a ja maštam zatvorenih očiju
u mislima je pratim

Karta za sreću
---------------

stojim na uglu
prijepodnevni sat
žicam kartu za sreću
u jednom pravcu

stojim na uglu
siguran sam da znaš
karta mi je u džepu
u jednom pravcu

razmišljam
tražim razlog da ne brinem
odlazim da ti kažem da te volim

stojim na uglu
između deset i dva
odlučujem se da ti pišem
u jednome pravcu

stojim na uglu
tako običan dan
sanjam o tome da te nađem
u jednom pravcu

razmišljam
tražim razlog da ne brinem
odlazim da ti kažem da te volim

stojim na uglu
prijepodnevni sat
želim pravu kartu za svoje snove
i da da me poštediš
kad ti kažem da te volim

razmišljam
tražim razlog da ne brinem
odlazim da ti kažem da te volim

Grad bez ljubavi
-----------------

grad bez ljubavi
sumrak ideja
loše vibracije
u mojoj glavi
dolje na ulici
koraci u tami
mozgovne vijuge
šeću svoje pse

stajao sam predugo
na tramvajskoj stanici
zagrljeni parovi
u gomili snova
briga me frajeri
za vaše reklame
ovuda su prolazili
i drugi prije vas

pljunuo sam magazine
propagandu
zlatouste novine
pljunuo sam dupelisce
preko cijele stranice

grad bez ljubavi
sumrak ideja
loše vibracije
u mojoj glavi
dolje na ulici
koraci u tami
mozgovne vijuge
šeću svoje pse

Odlazak u noć
--------------

uz tihu kletvu jurim kroz grad
kaput na ramenu normalna stvar
novine u ruci jučerašnji broj
ne izgledam lijepo briga me za to
zalazim u svaku birtiju
tamo trgnem vino rakiju
a onda žurim da ne zakasnim
i prije nego što se pozdravim s njom
dodirnut ću joj usne lagano
odlazimo zajedno u noć

ona želi da joj govorim tiho
da ne veličam svoje probleme
hoće da živi sa onim kog voli
gleda u druge a misli na mene
priznaje mi da je udata
da ne ljubi svoga čovjeka
a ja šutim mudro razmišljam
njeni prsti kao da traže krivca
samo lete oko moga lica
ma hajde ženo koji ti je vrag

diskretno šapućem spominjem kino
vani je tužno a unutra fino
skupe pare za dosadne sate
ne žalosti se srce mislim ja na te
kupuje mi tada kokice
kikiriki slane koštice
stvarno se trudi da mi ugodi
a oko nas sve neki gladni ljudi
šušte papiri odozada nam smrdi
jao gospode kako grozan film
o moj bože kako grozan film
jao gospode kako grozan film

ponoć se bliži predstava traje
sjedamo u kola idemo dalje
izvan grada ima parcela
lijepo mjesto na kraju sela
vodimo ljubav zagušljiv je zrak
snažno svijetlo pada ravno na nas
nije normalno pa to je vlak
grabim volan i dodajem gas
hladan znoj mi curkom nagriza vrat
paranoja bježimo u mrak

Volim te kad pričaš
--------------------

volim te kad pričaš
u svom ovom ludilu
slutnja gubi privid
ogoljela do kosti
postaje stvarnost
zaboravljena bol
ne želim da te odvlačim
daleko

riječi poput bajke
smiruju čamotinju
ne brini neko pamti
svaki tren u godini
sve veze šetnje razgovori
a ti još razmišljaš
vjeruj mi

gledaj moju malu
kako ide niz ulicu
primjećuješ li boju
na njenom obrazu
danas je prvi
dan u proljeću
i ona uživa
kao da je
posljednji

Čudne navike
--------------

ona ljubi preko volje
ponekad mi dopušta
da se igram njenim tijelom
želi drugog kraj sebe
ona ljubi preko volje
vjerujem da nije zla
ali ipak ima čudne navike

zaposlila se preko veze
tako bolje folira
nema respekt za moj novac
uvijek me provocira
ona ljubi preko volje
vjerujem da nije zla
ali ipak ima čudne navike

dolazi mi iznenada
kad to ne očekujem
traži razlog da mi spusti
uvaljuje mi komplekse
ona ljubi preko volje
vjerujem da nije zla
ali ipak ima čudne navike