golly&bossy

petak, 06.04.2012.

Degas, Adidas, Hermes i Kuduz

Dragi Naši,
Tu i tamo otkrijemo neki cool blog, a da nije naš (slabo čitamo tuđe blogove, ali zato redovito iščitavamo svoj jer nam je stvarno zanimljiv i duhovit). Među njima je Espadrila, a najdraži nam je njen post o marketingu kad govori sljedeće:

“Osobno preferiram oko sebe imati ljude birane po tituli, dubini džepa i kulerštini. Imam leptiriće u trbuhu kada ljudima predstavljam svoju prijateljicu spisateljicu ili prijatelja doktora znanosti. Prolaze me žmarci kada me prijatelj koji ima peterostruko veću plaću od mene pokupi s autom i odvede na kavu, a mini-klimaks doživim kad me netko u gradu vidi sa baš ono ful otkačenim ljudima koji su dizajneri, stručnjaci za vizualne komunikacije i reiki majstori. Činjenicu da sam pravnik, kao i kolege pravnike, skrivam kao zmija noge.
U krugovima gdje nije sramota reći da si pravnik i katolik, surovo se obrušavam na sve gore navedene.”

Totalno se držimo navedenih riječi i pažljivo u svoje društve puštamo samo individue koji će nam bit savršeni društveni modni dodatak.
A opet, s druge strane, sve te face rado čitaju naš blog. Možda ih to čini kulnijima? Možda smo i mi njima dragulj u kruni.

Primjer iz prakse 1.
Išli smo na izložbu Degasa u Klovićeve dvore. Koje oduševljenje! Oni klaustrofobični prostori Klovićevih dvora sad su bili sušta elegancija i prozračnost. Prvo po zidovima nema onih ogromatskih tekstova iz kataloga nego lipe kratke legende u čitkom fontu. I to i na engleskemu.
A legende koje opisuju djela su nešto najbolje ikad jer su zapravo siluete djela izrezane iz debelega kartona i zalipljene za zid, tako da se odma kuži o kojem se djelu radi. I još su diskretno osvjetljene i stvarno privlače pogled. Uz to, te siluete izgledaju tako dobro da smo ih momentalno poželili nosit kako privjesak na ogrlici i bit najkul u svakem društvu. Pitali smo čuvaricu izložbe da zašto se to ne prodaje kako suvenir, a ona nam je počela objašnjavat ništo o autorskim pravima, i kako bi trebalo tražit posebno dopuštenje da se koriste siluete, i kako bi to trebalo posebno platit. A mi smo za to vrime prelistavali adresar u našoj glavi i mislili priko koga bi mogli doć do silueta kad se izložba zatvori.
Photobucket

Photobucket

A onda smo došli do kraja izložbe i vidili da je za dizajn vizuala zadužen Igor Kuduz. Biser iz ogrlice prijateljstava kojima se rado kitimo. I fan gollyh&bossyh na Facebooku. Odma smo sami sebi porasli u očima i odahli jer smo našli način na koji ćemo isfurat nove i neviđene ogrlice.

Primjer iz prakse 2.
Zvoni nam mobitel, zove jedna kulerica iz svijeta PR-a/čitateljica gollyh&bossyh: ”Bi li golly&bossy došli...”. ”Bi.” prekinuli smo je, a da nismo ni čuli ostatak. Naravno, pozivi iz svijeta PR-a ne odbijaju se. A totalno smo odvalili kad nan je rekla da će Adidas predstavit novu kolekciju koju je dizajnira Jeremy Scott i to će predstavljanje bit samo za modne blogere. Dobro, mi nismo modni blog, samo tu i tamo pišemo o robi, ali sve je povezano i sve se na kraju vrti oko nas. Naime:
“Jesu to one patike s krilima?” pitali smo
“Aha, one od džinsa i one na američku zastavu”
“Ludnica, pa o njima smo pisali na Facebooku
“Eto vidiš, onda svakako morate doć”

Photobucket

Naravno da smo došli.
Najdraže su nam i dalje bile krilate džins-patike jer smo džins generacija i jer uvik volimo antičke reference u suvremenosti. Hermes, bog trgovine i glasnik bogova ujedno je zaštitnik i atletičara. Zasigurno i on fura ove krilate patike po Olimpu kako i ova manekenka po butigi.
Photobucket

A i radi ove retro burse srce nam je malo brže zakucalo:
Photobucket

Sve u svemu bilo nam je super, osjećali smo se hoch jer su nas slikavali, častili, tretirali kako zvijezdu i darovali.

Zaključak je da ćemo se i dalje borit na dva fronta: njegovat utjecajna poznanstva i trudit se da golly&bossy i dalje privlače kulere koji će onda širit našu slavu. Ne pucamo na kvantitetu nego na kvalitetu. Elitizam na najjače.

Vaši

- 22:40 - Komentiraj (0) - Isprintaj - #