Sitnice iz života jedne cure

četvrtak, 01.12.2005.

Ciao!

Napokon su mi popravili kompjuter!!! Jupiiiii! Da ne mislite da sam nestala evo pjesma. Ciao! :p

Slomili su mi krila

Kao ptica slomljenih krila
usamljena u svome kutku ležim.
Ne mogu se vinuti u nebo.
Ne mogu se maknuti
od ovog pokvarenog svijeta.
Ne mogu letjeti.
Slomili su mi krila, krila mašte.
Uzeli ih zauvijek sa sobom.
Ja ne mogu sanjati, ne mogu željeti,
ne mogu ljubiti, ne mogu voljeti.
Uzeli su mi krila.
Više ne mogu sretna biti.
Više ne mogu plakati.
Uzeli su mi sve.
Čak i suze su mi ukrali
kako me nitko ne bi mogao tješiti.
Tamu i svjetlost zamijenili prazninom.
Više nema ničega, ni ljubavi ni mržnje.
Ni hrabrosti ni straha.
Ostala je samo praznina.
Praznina u praznini, jer srca više nema.
Ostala je samo sjena nečega što sam davno bila…

Više ne mogu letjeti.
Izgubila sam krila.

- 11:35 - Komentari (28) - Isprintaj - #