Sitnice iz života jedne cure

petak, 26.08.2005.

BLJAK

Šta ima novo? Ništa. Baš ništa. Samo kunem se vama, a i sama sebi ako se ikad napijem sama ću sebe zadavit. (Neće bit potrebe, jer nema šanse!) Jučer sam imala priliku vidjet kako to izgleda kad se cure (frendice) napiju. Izgledale su ko mrtvaci. Ma, užas živi! To je tako gadno i fuj za gledat da nije normalno. Ajde, nekako mi je normalnije vidjet pijane dečke, al cure! Očajno... Ja bome ne želim tako izgledat. Još je najbolje što te strah da se ne razbiju negdje po putu do doma, jer jedva stoje na nogama. Ljudi ako vi to volite samo uživajte, al meni se to tako zgadilo da to nije normalno. Za dečke mi je na neki način ok, al cure... MA, BLJAK! A, dobro... Uživajte mi u zadnjih par dana praznika i čujemo se. Ciao! :)

- 20:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #