Sitnice iz života jedne cure

subota, 20.08.2005.

Ciao!

Zaželjela se ja zelene boje i iz narančastog pretvorila blog u zeleni. Već 2 dana nisam išla van. Jednostavno mi se više nije dalo. Pa u Selcu se ni nema baš kamo izlazit. Moje društvo i ja uvijek visimo na Maslini i igramo biljar. Jedni od rijetkih ljudi koji su još tamo. Sad mi je to nekako dosadilo pa sam odlučila napravit pauzu dva-tri dana. Pa može se čovjek i sam kod kuće zabavit! Mo'š mislit! I tako dosađujem se ja kod kuće i sjetim se da imamo nekakav prašak za radit toplu čokoladu. Pomutim ja to i mlijeko, lijepo stavim na šparhet (štednjak) i lijepo se to grije. U uputama piše kuhati dok ne zakipi. I čekam ja čekam, a ono neće pa neće. I pregrijalo se to lijepo meni i uspjela sam zasrat cijeli šparhet. Od vruće čokolade, nastalo vruće sranje! Morala sam čistit šparhet, vruću čokoladu nisam dobila i za vijeke vjekova sam zaključila da od mene nikad neće bit dobre kuharice. Imat ću ja sluge koje će kuhat umjesto mene. He, he... ;) Bar se nadam! Koji sam baksuz skoro sam pala po skalama kad sam se žurila javit na telefon! I to ti je život! Pa se probaj zabavljat sama doma. Šta ćeš radit nego visit pred tv-om ili kompjuterom? Gledala ja utakmicu. DINAMO-VARTEKS 1:0 Na tv-u ništa zanimljivo osim utakmice. Ne znam više šta bi radila na kompjuteru, nego visila na Internetu i davila na svom blogu ljude glupostima. Umirem od dosade!!! NE znam šta bi radila, a da mi više ne bude dosadno. Probala dubit na glavi, al nije pomoglo. Dajte mi please recite što da radim da ne ummirem od dosade!!! I kako da se zabavim s društvom kad izađemo van!!! Ljudi iz Crikve, Novog i okolice dajte svratite u Selce i i zabavite malo nas kojima je dosadno! Neću vas više davit. Dosta je bilo. Al sam se raspisala... Ajde kiss. See ya! ;)

- 23:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #