Sitnice iz života jedne cure

četvrtak, 18.08.2005.

Hello, hello...

Kako ste mi? Ja sam super! Zadnja dva dana mi se događaju lijepe stvari pa sam sretna!!! Nekako me prošla ona mene-nitko-ne-voli faza. Sad mi je sve super! Nadam se da će bit tako još dugo vremena, al imam feeling da neće potrajat ni 5 minuta! Cure će me ubit! Opet će me morat čekat, jer ja po običaju kasnim!!! Moram se spremit za van! Nadam se da će danas bit ljudi, a ne ko jučer Selce prazno zbog utakmice. Bilo nam je dosadno za poludit! Danas će bit bolje. 1 000 000 % sam sigurna u to! Nemam vremena pa vas neću više gnjavit glupostima, nego idem i ostavljam vas s ovom pjesmom koju sam napisala u nitko-me-ne-voli fazi. Kiss. Recite mi jel vam se sviđa.



GDJE SI BIO?

Gledala sam tiho.
Tražila oči tvoje.
Trebao mi je zagrljaj.
Nisam znala gdje si
Ni s kim si sad.
Ljubila sam usne tvoje,
A sada je kraj.
Dala sam ti srce svoje
Ti ga nisi znao primiti.
Tražila sam ruke tvoje.
Kamo si otišao najdraže moje?
Kamo si se skrio?
Trebao si mi,
A gdje si bio?!

- 20:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #