Sitnice iz života jedne cure

srijeda, 10.08.2005.

Hi!

Otvorila i ja blog. A, zašto? Iz dosade. Da mi krati vrijeme. Da mogu pisati gluposti koje mi padnu napamet. Da mogu imati nešto svoje. Nešto što nitko za koga ne želim neće vidjeti. Svoj kutak slobode. Koji mogu urediti kako ja želim. Tu mogu biti što jesam. Ne moram paziti hoće li u blizini biti netko pred kime bi se mogla pitaj-Boga-kako osramotiti. Mogu uživati u svome mjestu pod suncem. Ajme, koje ja gluposti meljem!!! Dobro neću više gnjavit. Trenutno na ovom blogu nema baš ničeg zanimljivog, ali sredit ću ga pa će biti super! A, šta da kažem nego to bi bilo to zasad jer nemam pojma šta bih pisala. Osim gluposti ništa mi ne pada na pamet. Tako da ciao! Vidimo se kada mi nešto pametno bude u glavi.

- 20:13 - Komentari (9) - Isprintaj - #