Goldeneye

21.03.2008., petak

Zaluđen

Zar si toliko zatucana?! Od kada si ti «bogomoljka»? Jesi toliko nisko pala da razmišljaš ići u Međugorje? Ovo su pitanja koja su mojoj radnoj kolegici postavili članovi njezine obitelji i bliski prijatelji kada su doznali se ova namjerava uputiti za Međugorje iza Uskrsa. Dok mi je to pričala osjećala je jaku nelagodu i čuđenje. Na neki mi je načini drago, jer je upravo iz njezinih usta izlazilo kako danas svi idu u crkvu, te kako je to moderno. No, na prvu pomisao da bi se u njenom životu moglo nešto promijeniti poskakali su svi znani i neznani da je odgovore.
Moji su roditelji agnostici, kao i većina njihovih prijatelja i poznanika. Nedavno je friendica od moje mame postavila čudno pitanje – «reci mi, jel Goldy još zaluđen Bogom, jel još liže oltare»?
Popularno? Moderno?
Jedna iz ženine obitelji rekla je neka maknemo Kristovu sliku iz dnevne sobe, jer je iritira, a nedugo zatim i da sam zatucani katolik s razmišljanjima koja su prevaziđena prije 500 godina.
Moderno?
Moderno je samo Božiću i Uskrsu trošiti velike novce na bogatu trpezu i desetke raznoraznih poklona, postavljajući Krista na 189. mjesto prioriteta.
Ja, ovakav, zatucan i zaostao, zaluđen i usta musavih od lizanja oltara, svima u Kristu, želim sretan i blagoslovljen Uskrs!

<< Arhiva >>