Furka je moj užas...

30.01.2007., utorak

5,5 miljuna kuna?

Danas sam nakon par mjeseci gledao TV, zapravo jedino što sam uspio pogledati je reklama Hrvatske lutrije! Zanimljive su mi bile izjave ljudi na pitanje: "Što biste vi ucinili s 5,5 miljuna kuna?"
Neki NEZNAJU, neki bi putovali ( njima ne zamjeram jer bih i ja volio putovati ), a neki bi DIJELILI lovu!!!
Cudno... No nek svatko napravi sa svojom lovom kaj hoće.
Ja bi kupio kuću i auto, dao bi otkaz I NIKAD SE VISE NEBI ZAPOSLIO!!!
Nevjerojatni su mi ti "poslodavci" i ta država koja im dopušta takvo ponašanje! Primjer- ja imam 3,5 godine staza i jos nemam stalni radni odnos. Tko je uopće izmislio te "Ugovore na određeno vrijeme" ? To fakat ne kužim. Ako si zadovoljan s mojim radom ok, ako "ne", daj mi otkaz! Ali ne,oni moraju "još" malo razmisliti... ( a cesto ramisljaju godinama ) , da bi ti na kraju rekli: " Joj stvarno te nebremo uzet za stalno..." UŽAS... Moram napomenuti da se u potpunosti slažem sa svojim susjedom Grgom , i njegovim razmisljanjem o poslu i zapošljavanjem. Zasto bi si dozvolili da radimo za 2 soma kuna? Mislim da smo sami dogurali do toga da moramo raditi za tu siću, i to s onom jadnom izjavom: " Moram nekaj delati kaj bar nekaj zaradim! " Nek radi ko hoce, ja nebudem! I ako ne dobim sutra na lotu, preostaje mi da dam otkaz i po cijele dane se šećem po kući u piđami...

<< Arhiva >>