Furka je moj užas...

05.10.2006., četvrtak

Nist ne stignem...

Evo me konačno! POZDRAV SVIMA...
Ja vam po cijele dane radim, i fakat nist ne stignem.
Cak nemam vremena da suseda Grgu posjetim,pa da malo đemamo...
Gitara je več sva prašnjava... Izluđuje me taj posao!
Često se znam sjetiti onih dana... Kad sam imao 16!
Starci su mi dali skromnih 20-30 kn, što je za litru "ribara" i "colu 21" bilo sasvim dosta! Parkić,livada,šuma,ulica...
Nije bilo bitno, samo da se fešta,pjeva i luduje.
I svima je uvijek bilo super. A sad, nema više toga...
Svi smo se zaposlili, neki su upisali faks,neki su "nekoga" upoznali,
neki su samo nestali... I onda ja razmišljam...
Zašto se ne vrate ta stara vremena? Gdje je staro društvo?
Zašto se moram svako jutro buditi i ići na posao...
Evo za par sati opet putujem u Rijeku, raditi naravno. A tak mi se nist neda...
Hm...valjda tako mora biti...

...pozdrav!

<< Arhiva >>