Under your spell again - ..: † Destination darkness † :.. - Blog.hr
Welcome;
" Fly to a dream Far across the sea All the burdens gone Open the chest once more Dark chest of wonders Seen through the eyes Of the one with pure heart Once so long ago..."

My Words;

srijeda, 27.12.2006.

Under your spell again


Image Hosted by ImageShack.us

Neznaju što znači kada te nitko ne sluša
Neznaju što znači umirati u boli,
sakriven iza zelenih mi očiu ...

Neznaju što znači kada te mrze,
kada ne vjeruju u tebe,
kada se moraš skrivat iza sebe ...

Moji snovi su sada prazni
u njima nema ničega.
Moja savjest govori da tako treba biti ...

Satima, danima sama sam.
Moja ljubav bježi u prazninu
i ne vrača se ...

Neznaju kako je osjetiti taj osječaj
kao što ga ja osječam ... a za to krivim tebe!
Nitko u svom srcu ne osječa takvu bol ...

U mom svijetu boli
svi su zarobljeni
i nevidim nikoga ...

Satima, danima sama sam.
Moja ljubav je zarobljena
i nikad neče biti oslobođena ...

Moja savjest govori da tako treba biti ...

Neznaju reći " žao mi je ",
Neznaju reći " ne brinu " .
Samo znaju laži ...

Nikad neču biti slobodna ...
_________________________________________________________________

Image Hosted by ImageShack.us

Ok ono...3 je u noći, a ja budna...jedino što radim okrečem se u krevetu, slušam evanescence ( wink ) i razmišljam...
Shvatila sam da previše razmišljam o lošim stvarima, o lošim i zlim ljudima (tako su i nastali ovi stihovi gore), kada ima i drobrih...koji su uz mene, koje volim i koji mene vole...
Nešto stvarno nije u redu samnom kada je sve ovako...
Možda jednostavno ovo vrijeme...moja krila su otpala ... negdje skroz u tamu,
znam sebe...neču biti slobodna dok sve ne pustim...
Ukočena sam...
Često spominjem slobodu...neznam zašto...
Moja je duh več u dubokim snovima i nitko ga ne pokušava probuditi, nitko ne želi da postanem stvarna...
Postajen nitko...

sada več brijem, dosta filozofije...
____________________________

" Rijetko koga sam sreto´ da ne traži
Nekog s kime sve želi podijeliti

Samo da znaš
Koliko te volim
I koliko to boli
Samo da znaš "

____________________________

voli vas ... † anđeo sa greškom †

- 03:18 - Komentari (65) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

PROFILE;

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...

Još jedan život tinejđerke koja se bori sama sa sobom!!!

andjeo_sa_greskom_@net.hr

PAŽNJA!!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do
World Domination!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us