bol me prati kao sjena... - ..: † Destination darkness † :.. - Blog.hr
Welcome;
" Fly to a dream Far across the sea All the burdens gone Open the chest once more Dark chest of wonders Seen through the eyes Of the one with pure heart Once so long ago..."

My Words;

utorak, 19.12.2006.

bol me prati kao sjena...

Image Hosted by ImageShack.us

Hladno je i mračno,
u mirisu svoje krvi utapam svoju tugu,
rijeka teče pored mene
i suze iz mojih očiju...

Čekam smiraj...
kap iz oka koja postaje biser,
sasušena suza i blijedo lice
ukočeni obrazi i ledene ruke

Ako jednog dana ostvarim svoj kukavički naum…,
Ako skupim snage i okončam ovu razarajuču bol…
Ako ikad prekinem svoj mladi život, koji ionako nema smisla
Samo te jedno molim…

Ne plači, jer mrtvi nemogu vidjeti uplakane,
Samo uzmi ružu, poljubi je
I baci je tamo gdje je bio moj zadnji dah...

Sjeti me se koji put…
Iako ču mnogima biti samo još jedna sjena
Koju će ionako zaboraviti moje mjesto u klupi…

Neka me u hladnim noćima, u hladnoj zemlji
Pod ledeni hladnim spomenikom
Grije ta uspomena...

vaša ... † anđeo sa greškom †
____________________________________________________________

Ovo mi je došlo totalno spontano...ovaj dio posta posvečen je mom malom anđelu čuvaru ANTONELLI!!! ona je ta zbog koje se ujutro iskreno nasmijem, ona zbog koje pokušavam ne misliti na gluposti...

Usla je u moj zivot tiho...
polako..
potajno...
sa prekrasnim osmjehom na licu...
da mi bude prijatelj... da me slusa...
da bude dio mene..
i uvijek prisutana...
Postala je moj mali
andjeo cuvar..
koj me pazi..
koj me shvaca..
koj mi brise suze sa lica...
Pruza mi iznimnu srecu
bez da ista pita za uzvrat...
Voli me ovakvu kakva jesam,
bez da zeli promjeniti i najmanju moju manu..
Ja sam joj zahvalna..
svaku sekundu moga zivota..
... svim srcem svojim...
ti si ta koja me ojača,
ti si ta koja me ovdje drži
i najsnažnija si sila koju ja znam...
...anđele moj mali...volim te reči je suvišmo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:43 - Komentari (54) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

PROFILE;

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...

Još jedan život tinejđerke koja se bori sama sa sobom!!!

andjeo_sa_greskom_@net.hr

PAŽNJA!!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do
World Domination!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us