srijeda, 28.05.2008.

¤svaki novi dan za mene je isti, znam¤

mislis da znas?
daj mi onda
definiciju mene ovakve svakakve
i pomozi mi dok letim
jer ja ne znam vise.
mislis da znas?
mrvis komadice snova i gazis
po rijecima.
govoris da mi soba smrdi po cigaretama
da sam neodgovorna i glupa.
mislis da znas?
jesam li stvarno toliko losa
da ostajem vjecito prikovana za stolicu
sama sa sobom i svojim bolesnim
razmisljanjima u svakoj nemogucnosti
da napravim najmanji pokret
jer me strah. jer ne znam.
jesam li?
oprosti, kazes.
lupam glavom.
pravim scene, vristim.
Ubijena sasvim, ogranicena u zeljama
prozvakana i ispljunuta, ostavljena.
postavljas pitanje od kojeg mi dode da bjezim negdje
daleko
da te ne ne pogledam vise nikada u zivotu.
mislis da znas?

ja ne mislim.

.ja

22:53 - Komentari (16) - Isprintaj :)

četvrtak, 15.05.2008.

¤na mojim usnama je jasna poruka o ljubavi, snazna, da se ne zaboravi¤

mi ne znamo.
gledamo na krive satove
i racunamo u krivim vrijednostima.
vristimo jako, jace.
uvijek iznova na pocetku
u dubinama gdje nema zraka
za disanje
i ne mozemo se okrenuti
stalno gledamo iste pogreske
promijenjena lica
i nemir.
sljepilo pred stvarima koje zelimo
presutjeti.
ne zhelim vishe.

Alice!!

znam da bi ih mogla
povrijediti.
i gadila bih se samoj sebi
ali bi mi bilo dobro i iskreno.
ne mogu protiv toga.

21:52 - Komentari (10) - Isprintaj :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>