utorak, 29.01.2008.

[~¤*~]

Photobucket

~Watch out, the world's behind you
There's always someone
around you who will call
It's nothing at all~


*seka je odleprshala..
:(
*ja chitam alice in wonderland
* i uchim Grchku iz povijesti
*i zhelim da radnici shto prije zavrshe sa gradnjom hotela Lapad jer su mi poshli na K****!

********************

11:28 - Komentari (26) - Isprintaj :)

ponedjeljak, 21.01.2008.

..oh now feel it, comin' back again..


Zadrzati cu rijeci u ustima.
Pogledati i bezvezno pozdraviti
iduci dalje.
crtajuci oci posvuda
oko sebe.
Zapanjena,
smijati cu se
zloci u lice.
Povlacit cu
ljubicastu crtu izmedu
neba i zemlje.
mene i vas.

o ne. VI! niste mi potrebni.

Photobucket

VESELI ME CINJENICA DA JE PROLJECE UZELO MAHA.
:)

15:23 - Komentari (19) - Isprintaj :)

ponedjeljak, 07.01.2008.

yeah

osjecam da letim
izmedu svjetova
i tek ponekad zadrzavam se tu.
greza.
ali sretna sam,sretna, najsretnija.
jer ne dopustam da me dirne
sto nebi trebalo*
i osjecam gadenje
promatrajuci ono sto voljeh jednom.
i miris lazi koje izgovorim
volim volim.
..
i letim i dalje.
i sanjam.
puno.



Got a feelin' that I'm wastin' time on you babe
Got a feelin' that you've been untrue
I got a feelin' that you're stealin'
All the love I thought I was givin' to you
Baby it's true

22:24 - Komentari (36) - Isprintaj :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>