ponedjeljak, 28.05.2007.

FOREVER AND EVER =)=)

~Za sarenu osobu..
koja spusta mjesec na moje dlanove
i stavlja osmijeh na moje lice..~

Zjena:
*ti si moje zuto sjajno sunce.
A ja cu kad se vratim biti Zjena tockasta...veri tockasta*



Proslost nek ostane zakopana negdje u sjecanju.
Otvori vrata buducnosti.
Sada ide nova godina.
Ljepsa, zanimljivija.
I sve ce se promijeniti.
Al mi cemo i dalje ostati sestre.
I nositi prozirne sestrinske narukvice.
Nadopunjavati se muzikom.
Razmjenjivati umjetnicke rijeci i smijat se preko mobitela.*****

Aryan:
*54 min. racun ide popola*


Razmjenjivati sav nakit i popola kupovati narukvice i ogrlice.
Otici u Californiu uz zvukove Going to California i svega Njihovog.
Jer jedino su oni Oni. Uvijek tu uz nas.

I mi cemo bit 13.07. najsretnija djeca.

/Hvala Velikoj sestri./

...

Danas je tvoj dan.
Samo tvoj.
I biti ce najljepsi.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sretan rodendan Zjena!!!!!

Zjena:
¤ja volim tangerine najvise¤


Tangerine kazes?
: )

**Tangerine**

Measuring a summer's day, I only finds it slips away to grey,
The hours, they bring me pain.

*Tangerine, Tangerine, Living reflection from a dream;
I was her love, she was my queen, And now a thousand years between.

Thinking how it used to be, Does she still remember times like these?
To think of us again? And I do.

* Chorus

00:00 - Komentari (21) - Isprintaj :)

nedjelja, 20.05.2007.

~sAmo spomen~

muka, muka, muka, muka...
*popij tabletu*


djevojka je blijeda.
s casom koka kole.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


"nemojte se derat"
"ako cete se derat, zatvorite vrata"


novi natpisi i crtarije.
wow


pogadanje pjesama ko kakav debil.
i preslusavanje potpuno krivih.
ali na kraju bijase pogodena.
zahvaljujuci~Njemu.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


srebreni okviR
potpuno novi...
i sunce se smije
drugacijim zrakama....*

01:53 - Komentari (33) - Isprintaj :)

subota, 05.05.2007.

***

Skrivam suze u ocima.
Sanjam nocne more.
Bolno je.
**HEj buducnosti! Nemoj me iznevjeriti. ne 13.07. Molim te!**

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sreca se rastopila u casi vode.
I zatim se prosula...


Bila sam naivna i previse zivjela snove. Izvrtala stvarnost da ljepse izgleda.
Nema vise..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Neka me vjetar odnese...
Jer sam totalno nepotrebna.**

22:50 - Komentari (32) - Isprintaj :)

utorak, 01.05.2007.

Abeceda...~°°

A - Achilles last stand - tu je sve pocelo :))))
- Aryan - moje umjetnicko ime
- Almost famous - meni jako drag film
- Adriatic - ljeto**

- adio - super rijec

B - bojanke - dijete sam**=)

C - cvike - velike i raybanke..mmm=)
- carouselambra - posebna pjesma=)=)**
- cvijece - obozavamm°°

- cedevita - od limuna samo**=)

D - Dubrovnik - hometown, jako lijep grad, ali...***
- drama - cesta postapalica

E - ekstravagantnost - odstupanje od uobicajenog*:P
- eee đe si! - najcesci pozdrav =)

F - farmacija - jednom...***
- fotografija - prekrasna umjetnost


G - Going to California - za mene vise od pjesme****
- Glavica - to ce mi mjesto jako, jako falit


H - harmonija - vrlo potrebna u zivotu**
- hair - najdrazi film=)=)*
- hippie pokret - California, 60-te


I - Indija - voljela bih poci tamo jednog dana..:):)*

J - jabuke - zelene i kisele samo***
- Johnny Depp - hm...da*


K - kemija - najdrazi predmet =)=)=)*
- kaktusi - najdraze biljke
- kosa - duga, teska i gusta, moja kosa :):)

- knjige - volim citati

L - LED ZEPPELIN - mislim da tu nemam sto za dodati..=)=)=)=)*
- Lemmy - moj pas~^
- lak za nokte - crveni i ljubicasti :D:D
- lijevo - ljevoruka sam**=)=)
- Lokrum - zanimljiv otok s jos zanimljivijim uspomenama :P:P:P

LJ - ljubicasta - najdraza boja
- ljubav - ahhh...*
- ljeto - proslo je bilo divno, ovo ce bit jos ljepse*


M - Maja - sestra moja=)=)
- Makedonija - drugi dom
- more - sto bi bez njega :D
- muzika - jako* obiljezava moj zivot**

- marame - obozavammm, cesto zamotana u njih**=)

N - nakit - volim jako, vazda sam nakicena:)***

O - odmor - tu smo svi skupa, na Glavici prekrasnoj, ispod kosa po mogucnosti**=)
- oblaci - zanimljivi oblici na velikom nebu=)
- osam - najdrazi broj=)


P - peace - uvijek oko vrata***=))))))
- prijatelji - ~uvijek uz mene~
- pingvini - najdraze zivine

- palacinke - mogu ih jesti u prevelikim kolicinama
- podrum - stolni nogomet i muzika i revansi i pice i hrana i sve, nesto oko cega smo se jako trudili...lijepe uspomene

R - Robert Plant - ....***=)=)=)=)
- rijeka /dubrovacka/ - *posebno mjesto*
- rock'n'roll - da..=)
- riža - najdraza hrana=)))

S - starke - vazda** u njima, obozavam ih=)=)
- snovi - moja druga stvarnost, ljepsa***

- sunce - =)=)=)

T - torbe - nosim i obozavam, posebno one iz indijskog**=)
- Ten years gone - preprepredivna pjesma*****

U - Uvala - stalno smo tamo...da...=)*

V - voda - bas je posebna nekako..*

Z - zora - najdraze doba dana..=)

22:19 - Komentari (15) - Isprintaj :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>