nedjelja, 29.04.2007.

I know what it means to be alone...

Napustili ste me.
Gledala sam vasa zbunjena lica kroz
razocarane oci moje.
Skamenjena sam stala u brdu emocija.
Rijeci i obecanja u trenutku
bijahu bacena u vodu. Zgazena.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vas povratak nije mi nista znacio.
Slobodno ste mogli ostati tamo gdje ste bili.
Misliti samo na vlastitu guzicu.
Bez povratka.
Ionako nikome nije uistinu stalo...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

**HVALA IZNIMKAMA, OD SRCA.

14:36 - Komentari (15) - Isprintaj :)

petak, 20.04.2007.



VRATIT CU SE U 70-TE.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


POCI NA KONCERT LED ZEPPELINA



OZIVJETI PROSLOST.

23:02 - Komentari (17) - Isprintaj :)

ponedjeljak, 16.04.2007.

I couldn't stand it another day...

Prljave ulice...
Primitivan narod..
Vecina...
Ne postoji red i ne razumijem obicaje...
Auti prolaze kroz crveno kao da je zeleno, svi**
Previse mladih nevinih zrtava,
groblja puna odnesenih dusa, nesretne obitelji.
Ne shvacaju dok se ne dogodi tragedija.
A mozda cak ni tada.
Sramotno.

Mala osoba previse govori,
pretjeriva.
Brzo planem, mozda prebrzo.
Svi smo razliciti.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Bila sam prepustena tudim zeljama.
Nisam se mogla pomaknut.
Zatvorena izmedu zidova tudih raspolozenja.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ono sto nazivaju lijepom prirodom,
ugodnim mjestom za boravak,
sve je osim ugodnog, prijaznog mjesta.
Masa, seljaci***
Ne razumijem, opet.
Zaustavljaju se, sami.
Koce razvoj.
Sami su krivi.*
Vise nije isti jezik...ne cujes ga na ulicama.
vec onaj drugi.
Ruzniji. Kojem nije tamo mjesto.
Sami su krivi.*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ona je bila samnom.
I jedina osoba s kojom sam provodila vrijeme.
Cudna nadasve.
Ne shvacam je uopce.
Mjesavina istinske dobrote i arogancije.
Tako nesto.
But.. **I still love you so***
Ipak...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

****Zahvala mom mp3-u sto je bio uz mene cijelo vrijeme,
sa fantasticnim sadrzajem i iznimna podrska
u trenutcima tuge i ceznje za zagrljajem dalekih prijatelja.****

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

22:45 - Komentari (12) - Isprintaj :)

ponedjeljak, 02.04.2007.

At least the sun is shining...***

Volim lezati gore, na Glavici...pod suncem..ispod kosa.
Da, bas tamo!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ona mi je posudila narukvicu bila,
Ona mi je poklonila poklonjenu ljubicastu kemisku na nekoliko dana.
Volim ih...
i tebe...jer me volis iako ti smeta moje gundanje i kad ti namjerno dizem zivce.
:)

Ali njih ne volim. Jer se pozivaju gdje nisu pozvani.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Njegov glas odzvanja.
Vidjet cu ga uskoro. uskoro.
I tada cu biti ljubicasto kosa djevojcica.
Nadam se...

Ti ces biti sarena.
Ja cu biti ljubicasta!
Sjecas se?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Volim duge.
Puno.
i volim kad ti preuvelicavas!

San o proslosti.
Volim ja.
Buducnost iscekivam.
Onakvu kakvu sam ti pricala..
**ono 'nas***

20:25 - Komentari (28) - Isprintaj :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>