Merry Xmas!

Evo vam jedan smješan Božićni video... Upozorenje za one slabijeg želuca: Nemojte gledati smijeh...




E.T. - Na Božić sama (onaj kome posvećujem ovu pjesmu, znat će da je za njega...)



Svima vam želim sretan Božić i puno sreće, veselja, ljubavi i svaga što želite... Posebno ...khm...-u čije ime neću napisati makar on zna da je to on...

Pusssssseky kiss... Love ya cerek...


ponedjeljak, 25.12.2006. u 11:59 ][ 17 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (12)
Prosinac 2006 (22)
Studeni 2006 (13)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


.:.:.:.Opis mog bloga.:.:.:.


Friendster images



Upoznajte se s mojim životom i mojim razmišljanjima... Ovdje pišem većinom o svojim frendovima, izlascima, događajima u mom životu, a najviše o mojoj nesretnoj ljubavi... Pa, nadam se da će vam se dati čitati... I da ćete mi ostaviti komentar... Pozz...

Pliz klikni!!

My Chemical Romance - Famous last words


Ville Valo ft. Natalia Avelon - Summer Wine


Bullet for my Valentine - 4 words to choke up


Bullet for my Valentine - Her Voice Resides


Bullet for my Valentine - Suffocating under words of sorrow


Good Charlotte - The Anthem


Good Charlotte - Bloody Valentine


Good Charlotte - Hold On


Good Charlotte - The River


Good Charlotte - The Truth


Good Charlotte - Predictable


Goo Charlotte - Say Anything


Linkin Park - Breaking the habbit


Linkin Park - Crawling


Linkin Park - One Step Closer


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.:.:.:.This is about me.:.:.:.


Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Maria Elena

Prezime: Cindrić

Živim: u Ivanić Gradu

Razred: 1e2

Škola: ŽTŠ u ZG

Rođendan: 03.03.1992.

Nadimak: Ella, Elly, Maratonka, Marelica.. =:))

Slušam: Sve po malo. Najviše rock, punk, malčice metal.

Moj ICQ: 365-673-082

Moj MSN: wrecked.angel@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naj frendice:

Iwy - super cura, poznam ju od malena i oduvijak mi je naj naj, o njoj mogu govorit samo najbolje...

Mirna - moja sekica, super je, smijašna, zanimljiva, voli pomagat, pametna, mogu s njom normalno razgovarati o puno različitih tema...

Sonja - iliti Chiquita, super je, ima dobrih savjeta, odnedavno među the best...

Paola - cura iz razreda, super je, voli se za*ebavat i mogu pričat s njom o svemu...

Tonka - super je, nešto smo si u rodu (ona mi je teta ili neš sl.), zakon je...

Anna - joj, ta cura je često izgubljena i zna izvaliti takve gluposti da se strgaš od smijeha, ali mi često da dobre savjete i zna pomoć...

Marija - super cura, jako zanimljiva i smiješna, voli zajezezanciju, zna bit i ozbiljna kad treba što je super kod nje...

Nina - moja frendica i ujedno i kuma, uvijek me zna utješiti i razumjeti...

Image Hosted by ImageShack.us

Naj frendovi:

Fićo - frend još od 7-og razreda, smiješan, pravi za*ebant, ali zna me saslušat...

Mislav - ponovno među naj frendovima, zna me saslušat, savjetovat i nasmijat, ali lako se uvrjedi, nekad pomalo čudan...

Vilim - hehehe, smiješan lik, voli se za*ebavat, uvijek ima neke fore, ponekad malo djetinjast, ali uvijek se nasmijem uz njega...

Marino - poznam ga odavno, ponekad me živcira, ali večinom je zabavan...

Marko - supach dečko iz Čazme, jedan od najboljih dečkiju koje sam upoznala, smiješan, zanimljiv, također član jednog benda... ZAKON!!

Tibi & Ruby - frendovi iz razreda s kojima se najviše družim i koji su mi najzabavniji...

Jan - hm, priča za sebe, smiješan, zanimljiv i većinom imamo isto mišljenje o svijetu, the best dečko iz razreda...

Gogo - upoznala sam ga u vlaku, smiješan, stalno ga spuštam, ali njemu to ne smeta, uvijek mi čuva mjesto u vlaku...

Tinchek - smiješan, zabavan, voli me zafrkavat za Oštreca, ali i zna se uvrjediti, iskreno najbolji lik kojeg sam ikad upoznala...

Ugi - taj dečko je super, stalno koristi svaku priliku da bi me zajezezao, prilično sladak, zanimljiv i smiješan, dečko moje sekice, ma sve naj naj bolje...

Oštrec - hm...super dečko, jako zgodan, sluša sve isto ko i ja i zato imamo dosta sličnosti, dosta iskren i zanimljiv, ali i jako zatvoren i "ukočen"...

Naj pjevač: Matt Tuck (Bullet for my Valentine)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naj pjevačice: Avril Lavigne, Amy Lee (Evanescence)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naj grupe: Evanescence,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bullet for my Valentine,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Good Charlotte,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Green Day, My Chemical Romance, Linkin Park, Cradle of Filth, Simple Plan, H.I.M., Korn, G'n'R, Papa Roach, Vatra...

Naj glumci: Seth Green, Jim Carry, Jonny Depp, Travis Fimmel

Naj glumica: - - -

Naj film: Robin Hood - Muškarci u tajcama, Ukleti lijenčina, Austin Powers...Komedije uglavnom...

Naj knjiga: Bilješke jedne gimnazijalke, Dva neba

Naj hrana: Sve iz McDonald's-a, Busni ćevapi (smijeh), pizza

Naj piće: Gusti sokovi & Ice Tea od kaktusa

Naj boja: Crna, ljubičasta, crvena

Mjesta gdje izlazim: Kako kad...Za sad nisam baš sigurna...

Naj životinje: sve osim kukaca i paukova, ali najviše volim hrčke i zamorce...

Moj mob: Nokia 6020 (loš mobitel koji dobro podnosi udarce i padove.. Pa je zato ipak dobar..) koja mi je prirasla srcu i trenutačno ne želim nijedan drugi mob...

Naj predmet: ETIKA!!

Naj profesor/profesorica: Profa iz etike, a dobar je i ovaj iz računalstva, mislim da se zove Vilim Jurković...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja simpa: Jedan jako zbunjen,čudan i sladak dečec koji jako čudno djeluje na mene...I veoma me podjeća na Williama Deana Martina iz Good Charlottea... :))) A,slatkiš...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj cilj života: Imati što više prijatelja na koje se mogu osloniti i biti sretna...

To je sve...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja mala abeceda:
A= Anna - supač frendica koja mi jako često pomaže...
B= Bullet for my Valentine - meni jedna od naj grupa...
C= Cindrić - moje prezime...
Cradle of Filth - jako jako super grupa koju sam počela u zadnje vrijeme sve više slušat...
Č= čokolada - njamy... Šta bi bez nje...
črkva - moja i Iwyna provala...
Ć= mutavo slovo... Ne mogu se nićeg sjetit...
D= dobrota - najljepša osobina u čovjeka...
Đ= Đak - lijepo razdoblje, ali samo kad si đak koji pohađa srednju...lol...
DŽ= Džip - to su zakon auti...
E= Elena - moje ime...
Enis - lik s kojim idem na etiku i uz kojeg se uvijek dobro nasmijem...
F= Fićo - moj naj frend iz osnovne...
G= Gecko - super frend iz društva koji se voli za*ebavat...
Good Charlotte - odnedavno naj grupa...
H= he-he - moja omiljena uzrečica...
I= Iwy - moja naj naj naj frendica oduvijek...
Ivanić - najbolji grad na svijetu... Selendra je, ali je super!
J= Jan - super frend...Obožavam ga...I umrla bi od dosade u školi bez njega...
K= kompjuter - ne bi mogla živjeti bez njega...
L= laži - najgora stvar na svijetu mi je kad mi prijatelji lažu...
Lj= ljubav - čudan osjećaj... Ponekad sama sebi idem na živce kad se zaljubim...
M= Mislav - moj naj frend kojem mogu reći baš sve...
Marko - hm, dečko iz Čazme... LoL!Super frend...
N= nepouzdanje - mrzim ljude koji se fuliraju da su mi frendovi, a ja se ne mogu pouzdat u njih...
NJ= njuška - nekim ljudima bi ju trebalo naravnat da bi shvatili neke stvari...
O= Oštrec - najbolji dečko kojeg sam ikad upoznala...
P= Paola - moja super pouzdana frendica iz razreda na koju se mogu osloniti...
Q= chiQuita - može tak? Slovo u Sonjinom nadimku...
R= riba - moj i dečecov horoskopski znak
S= simpatije - lako se zaljubim i to mi je velika mana... Ili vrlina?
Starke - obožavam ih. Ne bi mogla bez svojih crnih starki...
Š= škola - u zadnje vrijeme jedva čekam ići tamo...lol...
T= Tinchek - dečko koji me fakat zna nasmijat i koji mi je super super frend...
U= uspjeh - to mi se rijetko događa...
Ugi - fakat zakon dečko, voli zafrkanciju i ponekad mi njegove šale podignu raspoloženje čak i kad sam u veeeelikom bedu...
V= vlak - svaki dan s njime putujem i u njemu se družim s novim i starim frendovima...
W= Wiliam - Geckovo ime na engleskom...Iskreno, meni jedno od najlijepših imena...
Z= Zagreb - grad u kojem se nalazi moja škola, kamo ja putujem iz dana u dan, grad u kojem se družim sa svojim best frendovima...
Ž= životinje - volim većinu životinja... Ali od kukaca samo neke...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.:.:.:Linkichy:.:.:.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BLoG.HR

IWy

MiSLaV

DoĐeR

ANCHee

MaRKo

MaRiJa i NJeNa FReNDiCa

SoNJa

ViLiM

BeRNaRD

LiVia

ToNKiCa

JaN

PaoLa

ToNKa

NoVaK

Leo (MoJ BRaTiĆ)

TiHaNa

MY SMaLL BRoTHeR

KaRLo

ANJa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


.:.:.:.Svašta.:.:.:.


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Riječ u grlu stane,
kad mi prošlost po nekome vrati se na rame,
kada netko te spomene,
ne zna u otvorenu ranu dodirne..
čini mi se zauvijek ću ostati sama,
u tugu živa zakopana,
jer sve sto sam osjećala nestalo je s nama...
Pa voljeti ne znam ispočetka,
nekom se davati bez izuzetka..
Bol u oku ispliva,
kad netko isto ime doziva,
kao na strasnom sudu da me priziva..
čini mi se nijedan put ne vodi od tebe nego k tebi,
i da izlaza iz sjećanja nema
mogu samo lagati samoj sebi..
*********
Možeš slobodno ići..
Tebe val tuge neće stići,
niti bol zapljusnuti..
Možeš slobodno dalje,
Bog na moja leđa za nas bol šalje,
ti si slobodan..
Samo računaj na mene,
kad zatreba ti rame za plakanje,
jer znam stići će te kajanje..
Kada shvatiš da bez mene ne ide,
da svi drugi ti na sreći zavide,
a da si tužan ne poznaju te i ne vide..
Možeš svojim putem,
sa nadom u bolje pod kaputom,
računaj na mene
kad te bol dostigne..
**********
Misliš, bilo bi kao prije,
sjaj u oku i miris proljeća,
misliš "ona bi bila ista.."
Misliš, jednom je bila bol pa prošla..
Nije ostavila tragove..
Ne vidiš praznu tamu kad te pogledam,
ne osjetiš hladnu jezu kad me dodirneš..
Ne čuješ u boji mog glasa bol..
A ja to sve predugo osjećam.
Misliš, moći ćeš vratiti vrijeme,
zakopati ranu koju si stvorio..
Misliš da možeš,
a vidiš da je uzalud..

Image Hosted by ImageShack.us


Narkoman

Bio je skoro dijete
i nije znao za ljubav
ni za dan ni za noć
jer bio je narkoman
prijatelje je tražio
gradom lutajući sam
no nitko ga nije primjećivao
jer bio je narkoman
droga bila mu je majka
droga bila mu je sve
od droge on je živio
i nije mogao bez nje
dok je umirao
zadnje riječi bile su mu te
''prijatelji drogu ne uzimajte
nego se volite''
i sad je opet sam
zbog droge mrtav leži NARKOMAN.

Image Hosted by ImageShack.us

Remember! If you need FUCK you can always count on me, 'cause FUCK stands for Friend You Can Keep forever & promise me that we'll fuck till we die!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Samotna lutam večernjim ulicama,
Na svakom uglu, visoko, svjetiljka sja:
Stotinu uglova, stotinu svjetiljaka,
Al nigdje nema tebe...Tebe nema.

Image Hosted by ImageShack.us

Sjedim sama i razmišljam..
Razmišljam kuda sve ovo vodi,
ali znam da mene neće odvesti nikud...
Jer ovo me uništilo, uništilo dokraja,
ti si me uništio..
I nisam više sposobna ni razmišljati o tebi,
A kad mi nešto kažeš ne čujem te..
Kao da si odjednom nestao iz mog života
i više te ne primjećujem..
Nema te...
Ali da je bar tako..
Jer varam samu sebe kad kažem
da mi ne značiš ništa.
Jer da je to istina ne bi se osjećala ovako..
Ovako jadno..
A to je samo zato što nema tebe.
I ne mogu ti opisati koliko te mrzim!
Ali ta prokleta ljubav ubija mržnju
i zato mrzim i ljubav i mrzim tebe!
Ali suze nisu lijek, zato ne plačem..
Pogotovo ne zbog tebe..
Ali plače mi se, znaš?
I ne želim više glumiti da mi nisi sve
jer dobro znaš da sam te voljela,
a ljubav se ne zaboravlja tako brzo..
I kako ću te uopće zaboraviti?
Kako?? Ne znam..
Ali suze nisu lijek..
I iako bi te zagrlila čvrsto
kad mi kažeš da ti je žao i da me voliš,
moj jeb*ni ponos mi to ne dopušta.
Znam da ti je žao, ali ne opraštam lako..
Zato molim te odlazi!
Jer samo me mučiš.. Prekasno je ..
I pravit ću se i dalje da te zaboravljam,
nadam se da ću jednog dana uspjeti.
Ali srce zna tajnu koju ti nikad nećeš saznati...
Volim te!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Bullet for my Valentine - Hand of blood

There goes my valentine again,
Soaked in red for what she said,
And now she's gone.

Oh my god have I done it again,
There's a pulse and it's deafening.
I can't help what I hear in my head,
It's the switch that I flick when he says.

Hand of blood, I don't wanna feel, my heart is breaking.
Hand of blood, I don't wanna see, my life is burning.

I saw you look away
Is what you've seen to much to take, or are you blind and seeing nothing,
I saw you run,
I saw you run away, is what i've done too much to take or are you scared of being nothing.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Bullet for my Valentine - Tears don't fall

lets go

with blood shot eyes i watch you sleeping
the warmth i feel beside me is slowly fading
would she hear me if i called her name
would she hold me, if she knew my shame

theres always something different going wrong
the path i walk is in the wrong direction
there's always someone fucking hanging on
can anybody help me make things better

your tears don't fall they crash around me
her concious calls the guilty to come home
your tears don't fall they crash around me
her concious calls the guilty to come home

the moments died, i hear no screaming
the visions left inside me are slowly fading
would she hear me if i called her name
would she hold me if she knew my shame

theres always something different going wrong
the path i walk is in the wrong direction
there's always someone fucking hanging on
can anybody help me make things better

your tears don't fall they crash around me
her concious calls the guilty to come home
your tears don't fall they crash around me
her concious calls the guilty to come home

this battered room i've seen before
the broken bones they heal no more, no more
with my last breath i'm choking
will this ever end i'm hoping
my world is over one more time

lets go

would she hear me if i called her name
would she hold me, if she knew my shame

theres always something different going wrong
the path i walk is in the wrong direction
there's always someone fucking hanging on
can anybody help me make things better

your tears don't fall they crash around me
her concious calls the guilty to come home
your tears don't fall they crash around me
her concious calls the guilty to come home

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bullet for my Valentine - Just Another Star

This is what I can see through my eyes
This is the colour of your sunrise
This is what I can see through your eyes
(Jump, jump, jump, jump)
Can you see the light behind these eyes?
(Jump, jump, jump, jump)
Can you see the light behind these...
Eyes, eyes, You've betrayed me for the last time

You betrayed me for the last time
Through the light I can see the truth shine
This is how I can see through your eyes
(Jump, jump, jump, jump)
Can you see the light behind these eyes?
(Jump, jump, jump, jump)
Can you see the light behind these...
Eyes, eyes, You've betrayed me for the last time

You're just another star that's burnt out too quickly
But I still see you, shining....
I'm just another guy that's fucked up immensely
But you still love me
Why...I don't know.

(Guitar solo)

This is what I can see through my eyes
Black is the colour of your sunrise
This is what I can see through my eyes
This is the colour of your, darksun!!

You're just another star that's burnt out too quickly
But I still see you, shining!!
I'm just another guy that's fucked up immensely
But you still love me
Why...I don't know Go!

(Guitar Solo)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bullet for my Valentine - Turn to despair

Needs to be a revolution
Maybe theirs to be less tension
They become into the nature
Far frustrating
Need some time for recollection
Maybe I don’t need this fixing
Need to be a thing to nature

So proceed with caution

I pull my heart from the end
You always took it and broke it over there
You said that I didn’t care
How could my dream turn to despair?

Turn to despair

There is temporary redemption
Your demise is my creation
Let me talk into the next one
Talking symbols
We need some hope and recollection
Maybe then there'll be less tension
Take the one and burn the clothes off
Proceed with caution

I pull my heart from the end
You always took it and broke it over there
You said that I didn’t care
How could my dream turn to despair?

Push and pull!!

Time to release the crease in the Beast
The blood shed and killing when will it ceace?
Clenching our fist at the snap of our Wrist
Time to get up and get down with the shh......

Too much sorrow, no tomorrow
Too much sorrow, no tomorrow
Too much sorrow, no tomorrow
Too much sorrow, no tomorrow

turn to despair

TURN TO DESPAIR


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Good Charlotte - The Anthem

It's a new day, but it all feels old
It's a good life, that's what I'm told
But everything, it all just feels the same

And my high school, it felt more to me
Like a jail cell, a penitentiary
My time spent there, it only made me see

That I don't ever wanna be like you
I don't wanna do the things you do
I'm never gonna hear the words you say
and I don't ever wanna, I don't ever wanna be

You...don't wanna be just like you
Oh what I'm sayin' is this is the anthem, throw all your hands up,
you... don't wanna be you

go to college,or university, get a real job,
That's what they said to me
But I could never live the way they want
I'm gonna get by, and just do my time, out of step while, they all
get in line
I'm just a minor threat so pay no mind

Do you really wanna be like them, do you really wanna be another
trend?
Do you wanna be part of their drill?
'cause I don't ever wanna, I don't ever wanna be

You...don't wanna be just like you
Oh what I'm sayin' is this is the anthem throw all your hands up,
you, don't wanna be you

Shake it once, that's fine
Shake it twice, that's okay
Shake it three times, you're playing with yourself, again.

You...don't wanna be just like you
What I'm sayin' is this is the anthem throw all your hands up,
Y'all got to feel me, sing if you're with me, you, don't wanna
be just like you (just like you)
This is the anthem throw all your hands up, y'all got to feel
me, sing if you're with me
another loser anthem (whoa-oh)
another loser anthem(whoa-oh)
another loser anthem(whoa-oh)
Another loser anthem


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Good Charlotte - Bloody Valentine

Oh, my love
Please don't cry
I'll wash my bloody hands and
We'll start a new life

I ripped out
His throat
And called you on the telephone
To take off
My disguise
Just in time to hear you cry when you...

You mourn the death of your bloody valentine
The night he died
You mourn the death of your bloody valentine
One last time

Singin'...

Oh, my love
Please don't cry
I'll wash my bloody hands and
We'll start a new life
I don't know much at all
I don't know wrong from right
All I know is that I love you tonight

There was
Police and
Flashing lights
The rain came down so hard that night and the
Headlines read
A lover died
No tell-tale heart was left to find when you...

You mourn the death of your bloody valentine
The night he died
You mourn the death of your bloody valentine
One last time

Singin'...

Oh, my love
Please don't cry
I'll wash my bloody hands and
We'll start a new life
I don't know much at all
I don't know wrong from right
All I know is that I love you tonight

Tonight

He dropped you off, I followed him home
Then I, I stood outside his bedroom window
Standing over him, he begged me not to do
What I knew I had to do cause I'm so in love with you

Oh, my love
Please don't cry
I'll wash my bloody hands and
We'll start a new life
I don't know much at all
I don't know wrong from right
All I know is that I love you tonight
Tonight

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Good Charlotte - Hold On

This world, this world is cold
But you don't, you don't have to go
You're feeling sad you're feeling lonely
And no one seems to care
Your mother's gone and your father hits you
This pain you cannot bare

But we all bleed the same way as you do
And we all have the same things to go thru

Hold on...if you feel like letting go
Hold on...it gets better than you know

Your days you say they're way too long
And your nights you can't sleep at all (hold on)
And you're not sure what you're waiting for
But you don't want to know more
And you're not sure what you're waiting for but you don't want to know more

But we all bleed the same way as you do
And we all have the same things to go through

Hold on...if you feel like letting go
Hold on...it gets better than you know

Don't stop looking you're one step closer
Don't stop searching it's not over...hold on

What are you looking for?
What are you waiting for?
Do you know what you're doing to me?
Go ahead...what are you waiting for?

Hold on...if you feel like letting go
Hold on...it gets better than you know

Don't stop looking you're one step closer
Don't stop searching it's not over...

Hold on...if you feel like letting go
Hold on...it gets better than you know...hold on


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Good Charlotte - Say Anithing

Here I am on the phone again and...
Awkward silence is on the other end
I used to know the sound of a smile in your voice
But right now (right now) all I feel (all I feel)
is the pain of the fighting starting up again

All the things you talk about you know they stay on my mind, on my mind
All the things we laugh about they'll bring us through it every time
after time, after time

Don't say a word, I know you feel the same
Just give me a sign, say anything, say anything
Please don't walk away, I know you wanna stay
If you just give me a sign, say anything, say anything

Some say that time changes, best friends can become strangers
But I don't want that, no not for you
If you just stay with me we can make it through

So here we are again
Same old arguement
Now I'm wondering if things'll ever change you
When will you laugh again, laugh like you did back when
We'd make noise til 3:00 A.M.
When the neighbors would complain

All the things you talk about you know they stay on my mind, on my mind
All the things we laugh about will bring us through it every time,
after time, after time

Don't say a word, I know you feel the same
Just give me a sign, say anything, say anything
Please don't walk away, I know you wanna stay
If you just give me a sign, say anything, say anything

I'm fallin, I'm fallin, I'm fallin down
I'm fallin, I'm fallin, I'm fallin down
Down...down...down

Don't say a word, I know you feel the same
Just give me a sign, say anything, say anything
Please don't walk away, I know you wanna stay
If you just give me a sign, say anything, say anything

(Please don't leave)
Don't say a word, I know you feel the same
Just give me a sign, say anything, say anything
(Please don't leave)
Please don't walk away, I know you wanna stay
If you just give me a sign, say anything, say anything


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Guns'n'Roses - November rain

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain, ohhh yeahhh
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain


Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Linkin Park - Breaking the habbit

Memories consume
Like opening the wound
I’m picking me apart again
You all assume
I’m safe here in my room
(unless I try to start again)

I don’t want to be the one
The battles always choose
‘Cause inside I realize
That I’m the one confused

I don’t know what’s worth fighting for
Or why I have to scream
I don’t know why I instigate
And say what I don’t mean
I don’t know how I got this way
I know it’s not alright
So I’m
Breaking the habit
Tonight

Clutching my cure
I tightly lock the door
I try to catch my breath again
I hurt much more
Than anytime before
I had no options left again

I’ll paint it on the walls
‘Cause I’m the one at fault
I’ll never fight again
And this is how it ends

I don’t know what’s worth fighting for
Or why I have to scream
But now I have some clarity
To show you what I mean
I don’t know how I got this
I’ll never be alright
So I’m
Breaking the habit
Breaking the habit
Tonight


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkin Park - From the Inside

I don’t know who to trust, your surprise
Everything feel so far away from me
Have your thoughts sent through dust, and the lies
Trying not to break, but I’m so tired of this "deceit"
Every time I try to make myself get back up on my feet
All I ever think about is this, all the time and time between
And how trying to put my trust in you just takes so much out of me

Take everything from the inside
And throw it all away
‘Cause I swear for the last time
I won’t trust myself with you

Tension is building inside, steadily
You feel so far away from me
Have your thoughts forcing their way out of me

Trying not to break, but I’m so tired of this deceit
Every time I try to make myself get back up on my feet
All I ever think about is this, all the time and time between
And how trying to put my trust in you just takes so much out of me

Take everything from the inside
And throw it all away
Cause I swear for the last time
I won’t trust myself with you
I won’t waste myself on you!!!
You!!!
You!!!
Waste myself on you!!!
You!!!
You!!!

I’ll take everything from the inside
And throw it all away
‘Cause I swear for the last time
I won’t trust myself with you
Everything from the inside
And throw it all away
‘Cause I swear for the last time
I won’t trust myself with you
You
You
You


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


PUNK (rock)

Punk ili punk rock je vrsta rock glazbe i pokret koji se pojavio u drugoj polovici sedamdesetih godina 20. stoljeća u Velikoj Britaniji i SAD-u predvođen bendovima kao što su The Ramones, The Clash, Sex Pistols, The Damned, The Buzzcocks i dr. makar prijelazne oblike možemo naći i ranije. U Hrvatskoj su također krajem 1970ih godina u Rijeci djelovali Parafi i Termiti, u Sloveniji Pankrti, te u Srbiji Pekinška patka i drugi.


ROCK (i podvrste rocka)

Rock, skraćeno od rock and roll (često zapisanom kao rock'n'roll ili r'n'r), vrsta je popularne glazbe, najčešće s vokalima, električnim i bas gitarama, te naglašenim, jakim ritmom; u nekim podžanrovima rocka pojavljuju se i drugi instrumenti, primjerice saksofon.

Kao kulturni fenomen, rock-glazba je na svijet utjecala kao nijedna druga – smatra se zaslužnom za okončavanje ratova i širenje mira i tolerancije, kao i kvarenje nevinih i širenje moralne truleži. Popularna je širom svijeta i razvila se u veliko množinu vrlo različitih stilova.

Žanr rock-glazbe je širok i nije strogo definiran - naziv rock često se koristi kao skupni naziv za veći broj različitih podžanrova od metala do soula. Izraz rock'n'roll se češće koristi za specifičnu vrstu rocka iz 1950-ih i '60-ih, a kraći rock za krovnu kategoriju.

Black Metal

Black metal vrlo je emotivan (obično negativno) pravac u metalu. Razvio se osamdesetih godina prošlog stoljeća, ali black metal koji većina današnjih slušatelja poznaje, zapravo je black metal ranih devedesetih godina, koji se kroz godine razvio i postao, u mnogim slučajevima, vrlo progresivan i melodičan.

Gothic Rock

Gothic rock (također zvan goth rock ili goth) je žanr rock glazbe koji potiče iz kasnih 70-tih. Podrijetlom iz pregršt punk rock/post-punk bendova, goth počinje biti definiran kao poseban pokret u ranim 1980-tima. Kao suprotnost post punk bendovima i njihovoj agresivnoj hard-driving glazbi i stilu, glazba ranijih gothic bendova bila je introspektivnija i djelovala je s estetikom i „mračnom“ tematikom književnih djela ili intelektualnim pokretima kao što su gothic horor, romantizam, egzistencijalna sloboda i nihilizam. Značajni gothic rock bandovi uključuju Bauhaus, Siouxsie & the Banshees, The Cure, The Sisters of Mercy i Fields of the Nephilim.

Uvelike poseban u odnosu na druge žanrove alternativnoga rocka 1980-tih, gothic rock je uzrokovao napredak širenja goth supkulture koja uključuje goth klubove, goth modu i goth časopise.

Heavy metal

Heavy metal je vrsta glazbe karakterizirana agresivnim i brzim ritmovima, gitarističkim distorzijama i virtuoznim solažama. Korijeni heavy metala leže u rock i hard rock sastavima koji su krajem 60-ih i početkom 70-ih za svoje glazbene teme izabrali crnu magiju i mistiku, svirali progresivni blues, teškim rock gitarama poput Black Sabbatha, mističnih stihova Blue Öyster Culta, karakterističnog zvuka orgulja i gitara Iron Butterflyja, Blue Cheera i Vanila Fudgea, mješavine tradicionalnih materijala i rock skladbi Creama, te slavnih Led Zeppelina i njihove zbirke starih blues riffova i originalnoga rock materijala. Heavy metal je na vrhuncu bio tijekom osamdesetih nadahnut Aerosmithom i u svojoj tvrđoj verziji koju su predvodili Guns N' Roses.

Indie

Indie scena počela se razvijati u Americi početkom 80-ih godina 20. stoljeća. Pojam indie dolazi od eng. independent - nezavisno. U početku je pojam nezavisnih etiketa bio vezan uglavnom uz punk rock bendove poput Black Flag i Minor Threat, no do kraja 80-ih na nezavisnoj se sceni razvio čitav niz novih glazbenih pravaca, primjerice noise rock, twee pop, emo (koji ne valja poistovjećivati s današnjim popularnim emo bendovima), noise pop (također poznat kao shoegaze ili dream pop) itd. Još neki od važnijih predstavnika američke indie scene iz prve polovice 80-ih su Fugazi, Sonic Youth, Dinosaur Jr., Yo La Tengo, Beat Happening, Replacements, Minutemen, Husker Du, Butthole Surfers, Big Black... Neki od popularnijih predstavnika indie rocka (ako se u kontekstu nezavisne i underground scene može govoriti o "popularnosti") 90-ih i 00-ih bili bi Pavement, Neutral Milk Hotel, Built to Spill, Death Cab for Cutie, Modest Mouse, Of Montreal, Broken Social Scene, The Decemberists, Arcade Fire, Sufjan Stevens...

Progresivni rock

Progresivni rock (često skraćen u "prog rock" ili jednostavno "prog") je stil rock glazbe s utjecajem džeza, klasične glazbe i elektronske glazbe. Započeo je u Europi i ostao je pretežno europski pokret - američka rock glazba je više orijentirana na country i rhythm & blues.
Kad su bendovi počeli eksperimentirati s instrumetima koji nisu bili tipični za rock, žanr progresivnog rocka je rođen.
Izvođači progresivnog rocka su često osjećali da ih rock i pop glazba orijentirana prema radiju ograničava i tako su pokušali dovesti rock do kompleksnosti i sofisticiranosti jazza i klasične glazbe.

Predstavnici žanra su Yes, Pink Floyd, Genesis, King Crimson, Jethro Tull.

Neke od glavnih značajki progresivne rock glazbe jesu:

* Duge kompozicije (ponekad i preko 20 minuta)
o Primjeri: Rush - "2112" (20 minuta), Jethro Tull - "A Passion Play" (45 minuta), Dream Theater - "Six Degrees of Inner Turbulence" (42 minute), itd.
* Neobične melodije i harmonije
* Konceptualni albumi (jedna tema se istražuje i razvija kroz cijeli album)
* Uporaba neobičnih instrumenata za rock glazbu (npr. flauta, udaraljke iz raznih krajeva svijeta i sl.)
* Neobične ritmičke figure i ritmički zapisi
o Primjer: King Crimson - "Thela Hun Ginjeet" (jedan dio benda svira u 4/4 mjeri, dok drugi sviraju u 7/8 mjeri)
* Solo dionice za svaki mogući instrument (bubnjevi, bas gitara, čak i vokali)
* Citati i interpretacije klasičnih djela
o Primjeri: ELP - "Pictures at an Exhibition" (original: M. Musorgski), ELP - "Barbarian" (sadrži dijelove djela "Allegro Barbaro" B. Bartoka), Jethro Tull - "Bouree" (original: J. S. Bach)

Mnoge od ovih značajki zahtijevaju određeni stupanj znanja glazbene teorije, visoki stupanj tehnike i poznavanja instrumenta. To je jedan od razloga zašto su progresivni rock glazbenici često smatrani virtuozima.


Life is pain and pain is life...So why then I feel so dead...???