Gogorov Svijet Cuda

nedjelja, 27.08.2006.

PODRUM RPG again!

Nu nesretje! Prije odlaska to the pits of Moria, dobio sam takve probleme s probavom da sam mogao pobrati oskara u ulozi Niagarinih slapova bang No ipak sam dosao tamo. I eto: GM Phiber je odvodio svakoga ponaosob sa njegovim likom a meni se desilo sljedece:

Doktor je tumarao bolnicom i u ocajanju prihvaca cinjenicu da je presao u drugi stadij svog zivota koji bi bio smrt. Ali sta da covjek tu radi? Tumarajuci po bolnici, ponovo susrece reapera koji ga je obratio na ovu stranu. Reaper je neumoljiv i zahtjeva od doktora 3 "obola" - objasnjavajuci mu pri tome da je to neka forma dead currencyja, nekakva forma vristeceg novca. Doktor obecaje da ce to nabaviti, a reaper mu takav jedan novcic gurne u zube tren brije nego ga katapultira sa vrha bolnice prema cesti. But, I guess you cannot cill what does not live, tako da ja samo pretrpim nesto stete sletivsi na krov pokretnog autobusa koji juri u nepoznatom smjeru. Iznutra se cuju glasovi i odjednom se otvori prozor kroz koji ja upadnem unutra. Nebi me ni trebalo cuditi kad skuzim da je to bus of dead koji vozi u Stygiju, the crossroads of dead. Platim 1 novcic za prijevoz i u busu doktor upoznaje the must unlikely dudes- lovca i morskog kapetana! Oni nisu umrli u NY cityju nego daleko, ali eto ih tu! Weird... a i njihov nacin smrti: jednog je ubijo nosorog, dok je drugi stradao na moru, veli, brodolom. Dodao je jos nesto sto bas nema smisla: vukodlak. Ali kao da ima smisla da se mi tri mrtvaca vozimo busom do metropole mrtvih (nekropole? hehehh..). Priblizavamo se visokim tamnim zidinama. Bus usporava...

- 12:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #