gogo_

17.03.2007., subota

ZNATE ŠTA ,ZNATE ŠTA....

“Neki dan u pasazu, na popodnevnoj kavi
Naletjeh na Nedu, ljubav skolskih dana
Zarila i palila ona je tada
Dosta se promijenila nakon tolikih godina

Prica mi da rinta u nekoj lijevoj firmi
Da pomalo posustaje, nasmrt se dosaduje
I da je jos uvijek sama, i ako nemam nista protiv
Da svratimo na pice do njenog stana


Neda, nije vise tako ohola
Neda, mnogo lakse sada kaze da…”

Bas tak kao u ovoj staroj pjesmi od Parnog valjka … samo nije bila Neda i nisam je sreo u Pasažu …Mimoisao sam se na ulici prije mjesec dana(15.02) sa G…. i vidio je pnovno nakon 10 godina …
A jebat ga “Dosta se promijenila nakon tolikih godina” bas kako to i Aki pjeva u toj pjesmi…
Bilo bi bolje da je ni nisam vidio jer u mom sjecanju ostala je onakova kakva je nekad bila …
Ne volim kad stvari koje su predmet mog obozavanja gube vrijednost i blijede …a da ,nazalost ja sma je uvijek dozivljavao kao predmet ili stvar koja mi je bila nedostupna I nedostizna …nisam u njoj video ljudsko bice vec malog crnog andjela.
Shvatio sam da nikad vise necu vidjet onu lijepu malu G… iz onog proslog vremena od prije 15 godina ...
Postoje stvari na ovom svijetu koje ne mozes posjedovati bas kao i neke ljude …Ali kad mi vrijeme pocne unistavati to ….
Ma ………

- 09:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi