gogo_

08.02.2007., četvrtak

HAUSTOR

Bilo je to u zemlji seljaka na brdovitom balkanu .Ljeta gospodnjeg 1991. mjesec srpanj. Bilo je vruc ljetni dan zaustavio sam se na semaforu u centru grada cekajuci zeleno svijetlo ,bacih pogled u lijevo na zgradu sa haustorom .Vrata haustora bijase otvorena , sa strane haustora natpis "Video Hary" .bila je to videoteka koja je bila smjestena u dvoristu te zgrade a prolaz kroz haustor je vodio do nje ...
"NAPUSTITE SVAKU NADU VI KOJI ULAZITE" mislim da je tu recenicu Dante napisao u svom paklu ...uistinu takav grafit mogao bi se i ispisati iznad tog haustora ...
Znam samo jedno da u mom zivotu vise nista nije bilo kao prije , moj zivot dijeli se na dva dijela na dio prije nego sam usao u taj haustor i drugi dio nakon sto sam usao u taj haustor...
"VRATA PAKLA" su bila sirom otvorena , prokleo sam dan kada sam prvi puta krocio u taj haustor .
Parkirao sam auto iza krizanja i otisao u tu videoteku , uclanio se ... bila je to mala videoteka sa dosta velikim izborom filmica ...unutra je radila jedna niska zenska oko dvadeset i nesto godina , preporucila mi je par filmova ...
Naizgled sve je bilo bezazleno , cist rutinski ....tko bi si mislio da ce u toj videoteci raditi i Gordana .
Danas kad razmisljam o tome , milim si pa zasto je sve moralo tako biti ,nisam li mogao zaobici to mijesto ...mozda sudbina , ma kurac sudbina ...




- 19:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi