Gogo_OS

nedjelja, 18.09.2005.

Ovo je naš razred ali slikano davne 2003. godine...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lijevo je nasa razredna ...sisko...a desno Čota...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jasa prasa..nisam siguran sta je s ovom facom htjela pokazati...:))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ma to je Radinković....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Domba legenda...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čolicu sta blejiss okolo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sajo naš gitarista...

- 14:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Imam 18 godina i maturant sam ekonomske škole u Osijeku...

Razredni proseri...

  • Profesorica : "... od cega dobivamo svilu?"
    Udarevicka : "...od svinje!"

    Najveci proser 2005. godine a cura ima tek 18 godina...


    Ovaj je dobar.....
    Razgovaraju Jasa prasa i Mare....
    Jasa : "...i, kak ti se decko cini?..."
    Mara :"...sta se on meni ima cinit!!??

    Mislim da je onda bila plavusa pa joj nesmijemo jako zamjeriti :))


    Proser prof. Rupčić.
    "...to bi drugim znacima trebalo znacit!"

    Ni sam sebe nije skonto...:))

    Mario Č....proser...

    U križaljci piše...donji dio ušne školjke...
    Čolić...školjka ima uši??

    Nije ni cudo iza koga sjedi u razredu...

Ja sam Goran, prijatelji me zovu i Gogo

  • Image Hosted by ImageShack.us