dijalozi

19.02.2022., subota

Utjeha u patnji drugih





Mario: Jel' se ponekad tješiš time što znaš da uvijek ima onih kojima je gore od tebe?

Goga: Nije da se tješim, ali volim promisliti o onima kojima je gore od mene. Možda ne uvijek zbog njih samih, jebiga, iskrena sam, već da osvjestim da uvijek može biti gore.

Mario: Znači, djeluje ta utjeha u patnji drugih? naughty

Goga: Gle ga! To nije utjeha, nije meni bolje jer je njima lošije.

Mario: Al' da nema patnje drugih ti se ne bi mogla tješit tak' da veliš pa ima i onih kojima je gore. wink

Goga: To nije utjeha. Ili je? rolleyes

Mario: Ne znam, reci ti meni.

Goga: Ma, nije. no

Mario: A jel' utjeha ono kaj smo čuli neki dan od zajedničke poznanice kad je rekla nekaj u stilu: "kad mi je trebala pomoć nije mi pomogla, a onda je ona dobila rak, ipak ima boga". smokin

Goga: To zvuči brutalno, ali kad ljudi pate nisu svjesni svojih misli i riječi, a bogme niti želja. Ja nisam nikada razmišljala na taj način, a nadam se da ni neću. Iako, nisam ja baš anđeo, kad se nekome nešto obije o glavu ajde da budem soft sjetim se ja eeeee, viš to mu je jer mi nekad davno nešto nije ili je napravio. No, ja sam više neko čangrizavo zlopamtilo, koliko god mislila da nisam. eek

Mario: Viš, sad smo otkrili koji je smisao patnje drugih, a time i naše patnje, utjeha, drugi pate da bi nama bilo lakše, a mi patimo da bi drugima bilo lakše, a tu nam pomaže bog koji nanosi tu patnju da uspostavi ravnotežu. yes

Goga: Ne pačaj boga u te rabote. Iako, očito je da su prije ljudi bili ustrašeni bogom. Znam kako je baba znala reć, eeeeee, to se događa jer se ljudi ne boje boga. Uvijek se nečime moralo zastrašivati narod. Isto k'o što su prije plašili djecu Romima (nisam Romofob). Kao uzet će te i skuhat' pa napraviti od kosti sapun, jao meni. cry

Mario: Ne pačam ja boga u ništa, al' viš da se ljudi tješe i na taj način da kakti bog kažnjava one koji su nam se zamerili, zna bog kad se treba osvetit' nekome, ipak je osveta njegova, a ti ne pačaj Rome u to. belj

Goga: Neka meni 'vako kako je da ne pačam nikoga u niš'. Doduše, moglo bi samo još malo para. greedy

Mario: Nek' ti bude utjeha da ima onih koji imaju puno manje para od tebe. smijeh

Goga: A neeeeeee, utjeha je kad para ima, to dokazuju i vrli nam političari aferom za aferom. rofl

Mario: Pa da, ti si k'o političar, nikad ne bi bila zadovoljna kol'ko god para imala, samo bi htjela još i još i još. zubo

Goga: Gle, nemam pa ne znam, ajd' nek' mi od nekud navrnu pare pa ću saznat'. cerek

Mario: Nek' ti bog pomogne. namcor

Goga: Nek' mi pomogne. yes

Mario: Amen. thumbup


- 20:01 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2022 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI