dijalozi

08.10.2021., petak

Onaj osjećaj...




Mario: Jel' imaš kad onaj osjećaj kao da nikoga nije briga jesi li živa i zdrava, da nikom na ovom svijetu nije stalo do tebe?

Goga: Pa da.

Mario: Pa zakaj?

Goga: Pa zato kaj nitko ne pita onako iskreno kako sam.

Mario: Kako znaš da ne pitaju iskreno?

Goga: Pa pitaju kako sam, ja još ni ne odgovorim, a već su na drugoj temi.

Mario: Ali, to valjda ne vrijedi za sve?

Goga: Ma, nekad se osjećam kao Pale sam na svijetu. A ti?

Mario: A da, i ja se ponekad osjećam kao da nikome nije stalo do mene, a kako bih tome stao na kraj našao sam učinkovito rješenje. naughty

Goga: Blog?

Mario: Ma ne, kakav blog, nemoj me nasmijavat'? rofl

Goga: Negoooo? eek

Mario: Digao sam kredit i ne vraćam ga. zubo

Goga: lud

"Ako mislite da nikome nije stalo do toga jeste li uopće živi, probajte neko vrijeme ne otplaćivati kredit."
Earl Wilson


- 20:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI