dijalozi

18.07.2021., nedjelja

Ma, Bosna je zakon! :)




Goga: I tako mi od zelene nam lijepe naše postali žuti il' kakvi već. Al' nama više nebitno, mi smo svoje otputovali do Ljubljane i natrag još po starim mjerama. yes


Mario:
Jesmo, baš smo pogodili vrijeme, mogli smo prijeć' granicu necijepljeni i bez testa. Nakon dugo vremena malo van Hrvatske, pa makar samo do Slovenije. smokin


Goga: Na knapac, ali bilo je baš lijepo i uzbudljivo, čak nas je i vrijeme poslužilo, pogotovo na povratku čekajući 2 sata na granici.Skuhala sam se! burninmad


Mario: Sauna je zdrava. smijeh


Goga: Je i janjetina. njami Napokon sam nakon dugo vremena imala osjećaj onog starog normalnog. Čak mi je pomalo išla na živce ona noćna gužva na terasama.


Mario: Je, prava turistička gužva u gradu, nema maski, distance, ničega, Slovenci bili proglasili kraj epidemije, a onda puf, opet sve po starom, nema više prelaska granice bez testa ili cijepljenja, kratko je trajalo, al' za nas taman kol'ko treba.


Goga: Ma super je bilo, nova iskustva, ja se manje bojim konja, a za tebe sam pomislila da ćeš u vegetarijance. rolleyes


Mario: Ispravak netočnog navoda, u vegane, jeli smo pravi veganski čušpajz u pravom veganskom restoranu, al' nema straha, ništa mi meso nemre pokvarit'. naughty


Goga: Sladoled im je super fino , čak i za moju netoleranciju na mliječne proizvode.


Mario: Laško pivo je zakon. party A, kak' ti je bilo na uspinjači?


Goga: Pa, onak' na prvu kad sam vidjela kol'ko je strma, mislim si, gibam ja dalje, ali koliko god imala straha volim ja i adrenalin. wink


Mario: Nismo bili prvi put u Ljubljani ali sad smo se duže zadržali i više toga obišli, ljepša je od Zagreba i ima bolju turističku ponudu iako smo mi tamo bili poslovno, ali ponašali smo se k'o turisti, malo zaostali turisti, nemamo iphone. Ne znam kaj je s tim Slovencima, al' kao da svi moraju imat iphone, inače valjda ne mogu u restoranima i kafićima čitat cjenike i naručivat. nono


Goga: Počipirali se, pa kad je sve čipirano zakaj ne bi bil i cjenik. zujo


Mario: Da, sjeli mi u restoran, donese konobar minijaturnu drvenu pločicu s kodom i veli to vam je cjenik i ode, kaaaaaaaj?!... ja na svom mobu nemam aplikaciju za skeniranje, a tvoj nije uspio očitat kod, kaj ćemo sad, idemo nekam drugam, o'šli dalje, sjeli za stol, dođe konobar i veli ovo vam je cjenik pokazujući na ucrtani kod na rubu stola, ajmeee, ne opet, daj stani i reci ti nama ovako zdravo seljački kaj tu ima za pojest i popit, kao net nam ne radi na mobitelima... veli on možda vam ne radi jer nemate iphone... ajooooj... ipak se smilovao čovjek i naručili mi picu i pivo, a jesmo zaostali... drugi put idemo opet u Bosnu, tam' nema kodova po stolovima. nut


Goga: Hahaha, da nisi popil onol'ko pive ne bi on tebi dal cjenik na žgance. Ma, Bosna je zakon. cerek


Mario: I marke su jeftinije od eura. greedy




Stari grad


Tamnice u Starom gradu


Top i viteški oklop


Pogled s uspinjače


Područje s vlastitim vremenom


Laško pivo


Mačak (nema veze s Ljubljanom ni s Bosnom) thumbup



- 16:39 - Komentari (13) - Isprintaj - #

12.07.2021., ponedjeljak

Koji se to k.... događa?!




Goga: Nisam mogla vjerovat' dok nisam vid'la svojim očima! eek

Mario: Kaj je bilo?

Goga: Danas na poslu sam iz zezancije predložila kolegici koja se nedavno cijepila drugom dozom Pfizera da stavi kovanicu na mjesto cijepljenja da vidi jel' su ju čipirali. naughty

Mario: I?

Goga: Metnula je kovanicu od dvije kune na mjesto cijepljenja i kovanica je stajala! Mi ostali smo bili šokirani, izvaljenih vilica, pa jel' to moguće, pa nisu valjda antivakseri u pravu?! rolleyes

Mario: Elektricitet. Svi imamo elektricitet u tijelu, kod nekih ljudi je jači i mogu „lijepiti“ metalne predmete na kožu.

Goga: Ali, kovanica je stajala samo na mjestu cijepljenja, na drugim dijelovima ruke nije! namcor

Mario: Onda je cijepljenje izazvalo pojačani elektricitet na tom dijelu, ali zašto? Sliku imate, jeste snimili video i otišli kod doktorice demonstrirat' to da vam objasni o čemu se radi, ako zna, ili da to navedete kao nuspojavu?

Goga: Ma, joj, nismo, kolegica se uplašila i nije više htjela to spominjati. no

Mario: Kak' dugo je trajao taj efekt?

Goga: Cijelo vrijeme dok smo bili s njom, oko pola sata, skidala joj je i stavljala kovanicu druga kolegica i rekla da osjeti kako rame privlači kovanicu, ali ne znam kaj je bilo poslije, i osim toga ona se cijepila prije pet dana, što znači da je to tak već pet dana, a da nije znala! nono

Mario: Eto, kakvo si sranje napravila. zubo Pa se ti zezaj. Nekad je bolje ne znat'. nut

Goga: Sad mi još više niš' nije jasno. Jel' nas stvarno čipiraju? headbang

Mario: Ma, ne vjerujem u to. Jeste probali stavit' kovanicu nekoj drugoj kolegici koja je isto cijepljena?

Goga: Jesmo. Cijepljena je isto Pfizerom i nije joj kovanica stajala.

Mario: Eto, nema to veze s čipovima, da su nekakvi čipovi koji izazivaju magnetski efekt valjda bi to tak onda bilo kod svih. Jedino se postavlja pitanje zakaj cjepivo, u ovom slučaju Pfizer, kod nekih izaziva taj magnetski efekt, odnosno pojačava elektricitet na mjestu cijepljenja? Jel' zna ne'ko od blogera odgovor na to pitanje? lud

Goga: Nije kviz pitanje, ne možete pogriješiti. cerek

- 18:02 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2021 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI