ili Tobogan u Puntu - O svemu i svacemu!!!!! - Blog.hr

Komentari On/Off

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2010 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski












Make an Online Now Count


nedjelja, 17.06.2007.

Tobogan u Puntu

Danas sam isao u Punat na kupanje.Otisao sam do bazena gdje su dva tobogana plavi i crveni.Crveni je isao prema dolje i onda ravno u vodu,a plavi je isao u krugove.Prvo sam isao na crveni i kada sam krenuo oceo sam vristati od strahamadeek.Tako sam picio da mi je bio takav osijecaj tijelu da sam se bojao da ne dobim infarkt.Kada sam isao drugi put iza mene je bio neki mali od otprilike 6 godina.Ja sam se malo bojao ponovno sjesti i piciti dolje 100 na sat.Mali mi se poceo malo smijati pa sam ja da se ne osramotim krenuo.Vristanje sam ostavio u sebi.Kada sam dosao dolje gledao sam kao mali krece.Poceo je vristati an nizbrdici mali ne jako.Kada je dosao dolje ja sam crkavao od smijeha ali opet nitko se nemoze spustiti niz taj tobogan a da ne zavristi.Kada sam isao stepenicama odlucio sam isprobati plavi.Posto ja uvijek idem sporo napravio sam tangice i poceo se spustati.Sve je dobro islo do jednog zavoja u kojem sam od brzine skoro ispao iz tobogana.Mislio sam da je to tako napravljeno ali akda sam isao bez napravljenih tangica nista se nije dogodilo.Ostala su mi 4 zetona i nisam ih tjeo potrositi na plavi jadni pa sam odlucio to potrositi na crveni.Isao sam i stalno u sebi vristao i pred kraj bi zatvorio oci.Kada sam potrosio zetone otisao sam do auta gdje su mi bili mama i tata i otisli smo kuci.mahwave

Takav je tobogan ko na slici

Image Hosted by ImageShack.us


|
komentari (145) | print | # |

<< Arhiva >>

<$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)