GODPAIN

12.01.2006., četvrtak

BILO JE I VRIJEME:-)

ha...na nagovor novostecene frendice(i ll kill you:-)),bio sam prisiljen napisati novi post...
da pocnem pisat sto mi se sve dogodilo od bozica,kad sam zadnji napisao trebali bi mi jos jedni praznici...zato cu izdvojit najvaznije..
tijekom ovih praznika sam sljakao kao kellner u parentiumu zajedno sa pecom(cije su slike jako popularne po blogovima):-)) i bozcem-seljacinom iz funtane koji je prakticki bio moj sluga...te ostatkom ekipe iz hotela..ludjak do ludjaka......
vaznu stvar koju trebam navest a koja je mozda i najvaznija tijekom ovih praznika da sam se skompao sa recimo tako bivsom curom koju nisam vidio 3 fuckin godine i dogovorili smo se za kavu...ja neznam dal je to sudbina ili sta al mi smo se nasli nakon sto sam i ja i ona prekinuli veze i morali smo se uvjerit da zivot i dalje..ali stoje najjebenije od svega IMAMO TOTALNO ISTE ZIVOTE.....ja kazem jedno onasamo nastavi da se i njoj to dogodilo i obrnuto..lom...zaruzili smo na kavi 3 sata i odmah mi je proslo...zato danas idemo opet da na stavimo di smo stali...:-))
i da btw...ana popravi komp da mi sprzis onaj cd...
danas igramo i maloi nogomet protiv o2 i ima da ih pogazimo...
ujutro nemam bas inspiracije pa cu napisat jos koji post navecer...a i nadam se da nece biti zadnji..:-))
ajd ljudi drzt te se...be cooollll

<< Arhiva >>


Cursors