< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by Underground Queen

Opis bloga

.... duga priča

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponešto o meni...

ja sam tanja
moje ima zapravo znači vatrena kraljica
imam 13 godina
živim u zg-u na trešnjevci
idema na dramsku
prijetelj sam životinja
bavim se novinarstvom za školu....
htjela bih u neku gimnaziju.....

volim:
volim pisat
volim glumit
volim izlazit
volim uživat u životu s ljudima do kojih mi je stalo
volim pit (i ne mislim da gazirana piće i prirodne
sokove)
volim svoje frendove
i volim bit na matematici (da,ziher)

ne volim:
ne volim dvoličnost
ne volim uzvišenost
ne volim MATEMATIKI I FIZIKU
ne volim profesorice matematike i fizike...
ne volim patetična sranja
ne volim djetinjaste ljude
ne volim kad nešto moram čekat
ne volim bit razočarana
ne volim kad netko ne ispunjava obećanja
i to bi pa prilici bilo to
moj msn-abazitanja@hotmail.com
... ... ...
i tako,nadam se da ste shvatili nešto o meni...
i da ćete nastvait čitat ovaj blog

i nemojte se natjecat sa mnom ko meže više popit...
na tronu ima mjesta samo za jednog
ZA MENE!!!!!
hehe

petak, 01.02.2008.

for my deadly desire

bila sam jadno i nedužno biće. prepustila sam se tvom osmijehu. jedan poljubac bio je dovoljan. otvrovao si moje srce,otrovom sa usana svojih. progoni me sjena naše ljubavi. tijelom mi se širi otrov s usana tvojih. ide li ovako dalje?! krvave suze teku mi niz lice. bol mi ispunjava tijelo. ti si mi bio ono BOŽANSKO. je li moguće? jesam li te preboljela?? mogu li nastaviti i bez tebe? ti si bio moja smrtonosna žudnja,moja otrovna strast. uvijek ću te pamtiti. ali,sada je doista vrijeme da krenem dalje. sve sam svoje snage uložila u to da budemo nešto. da ZAJDENO kročimo ovim okrutnim svijetom,da ZAJEDNO dočekamo zore na nekom ljepšem mjestu. da ZAJEDNO prihvatimo gorke istine,jer onda bi one bile slađe. ali bez obzira na silan trud nisam uspijela. ne kročimo ZAJEDNO ovim okrutnim svijetom,ne čekamo ZAJEDNO zore na nekom ljepšem mjestu,ne prihvaćamo ZAJEDNO gorke istine. nismo više jedno,nismo više zajedno!
često te se sjetim. i prečesto! sjetim se jednog para,sjetim se sretnih trenutaka,sjetim se kako smo nekada... kako si me samo niježno ljubio.. i bilo me kad se toga sjetim. ali idem dalje uzdignute glave. i tražim neko sigurno mjesto gdje se mogu skriti,najbolje mjesto gdje mogu bti sama sa svojim osjećajima.. kad tamna noć zamijeni dan i mrkli se mrak spusti,zadnje si mi na što pomislim prije no što utonem u san. ali ovo je moj zadnji post posvećen tebi,jer ima ih i previše, idem dalje. dovoljno sam jaka da nastavim i bez tebe. slomio si krila jednoj ptici,ptici koja je letjela tebi u susret,ptici koja je za tebe i letjela. ta ptica se oporavla i oprostila ti. nadam se da ćeš to znati cijeniti. sada je ta ptica spremna ponovo poletjeti i raširiti svoja krila prema suncu. i pozdraviri novi dan!!


ovo je za osobu koja je bila važan dio mog života. za osobu koju sam voljela više od života. za osobu koja je bila moj život. srest ćemo se jednom iza duge,u neko bolje vrijeme na nekom boljem mjestu. i kad pomisliš da ti život nema smisla i da si sam,okreni se i promisli još jednom. tamo ću biti ja! s osmijehom razvučenim od uha do uha,raširenim rukama spremnim za zagrljaj. i u oku će mi blistat suza,i ona će bit posvećena tebi!!
i za kraj "i smrt će jednom doći po svoje,i Bog će bit svjedok za nas dvoje,a kad otvore srce moje na njemu će pisati da za tebe je kucalo maleno moje!!!"
FOR MY DEADLY DESIRE
FROM YOUR BLOODY ANGEL!
p.s. day come and go,but my feelings for you are 4ever

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.