petak, 05.05.2006.

Puno viceva

by:Iky i časopisi

Grupa šišmiša visi na jednoj grani, samo jedan stoji uspravno. Jedan od onih koji vise pita susjeda:
-Što je s onim tamo?nut
- Nemam pojma. Prije pet minuta izgledao je normalno, a onda se onesvjestio.naughty

Kako ide puz kada se vozi na kornjači?
Fiiiijjjjjuuuuuuuu!!!yes

Kupa se slon, kadli na obalu doleti mrav i zaurla:
-Izlazi van!!!!blabla
Slon izađe na obalu a mrav mu kaže:
-Ok, sad možeš natrag u vodu.
-Pa zašto si me uopće izvlačio iz rijeke?
-Netko mi je ukrao kupaće gaće pa sam htio vidjeti da nisi ti.zujo

Krenuo Perica u školu i mama mu kaže :
-Prijeđi ulicu kad prođe auto.wink
Došao perica na ulicu, ali nigdje ni jednog auta, a on stoji.Upita ga jedna baka:
-Sinko, zašto ne prijeđeš ulicu?
Perica:wave
-Pa, mama mi je rekla da ne prelazim ulicu dok ne prođe auto.eek

Što znači: "uz, uz, uz, uz"?
Muha leti unatrag.smijeh

Došao Cigin tata na sastanak i kaže mu učiteljica:
-Vaš sin ima jedinicu iz hrvatskog.cool
Kaže Cigo:
-A, to će da popravi, da sjedne da uči padeži, pjesme da čita, gosn. učiteljica.mah
Kaže ona:
-Ima i jedinicu iz matematike.
-A, to će isto popraviti, ja mu kažem da uči a on trči negdje.greedy
-Dobro-reče ona i dodaje-A ima i OTO, što ćemo s tim?
-To što je ot'o, to će da vrati-mudro odgovara Cigo.namcor

- 14:48 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.