< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari yes/no

dizajn: Buntovnica008

Your smile make me happy..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tose Proeski 2007 ...

Linkovi =))

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Lana
Tea
Matea
Vanja
Roby
Anita


One..

Nas tri..=)
Tea & Lana & Matea
skupa u razredu..
skupa u klupi(skoro)..
jako sretne...
u vecini slucaja brbljave...
idemo u skolu..uglavnom..
zaljubljene u ruzne decke..oooo da...
jako vole jesti...piti..
spavati..plesati,pjevati
smijati se,vristati,salabahtere:D
picetu:)
ma jednostavno neodoljive...
evo pa nam se javi=)
icq:
lanna-413-254-843
tea-422-558-762
matea-439-712-660
msn:
lanna-lanna_090@hotmail.com
tea-teich_03@hotmail.com
matea-sExY-AnGeL-maTeich@hotmail.com



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...this is for you my friends,
for aLL of your smiLes...faith and hugs...
thank you for aLL of your words,
for wiping my tears...
for heaLing my heart,
thank you for being in my Life
when the sun just don´t want to shine,
when the worLd seem so bLue,
if you need me
i´m here for you...
if you are aLone, I´LL be your shadow
if you want to cry, I´LL be you shouLder...
if you need to be happy, I´LL be your smiLe
but anytime you need a friend, I´LL just be me...
thank you for Laughs that cannot stop
thank you for making me beLiewe
thank you for conwincing me...
that there is my Luck
and thank you
for finding it with me...
when the sun just don´t want to shine
when the worLd seem so bLue
if you need me
i´m here for you...
if you are aLone, I´LL be your shadow
if you want to cry, I´LL be you shouLder...
if you need to be happy, I´ll be your smiLe
but anytime you need a friend, I´LL just be me...


Onoga dana kada shvatis da volim tebe,vjerojatno ce biti prekasno...


One who looks for a friend without faults will have none
Image Hosted by ImageShack.us



Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na
mjesto.
Image Hosted by ImageShack.us



Ako tvoja sreća zavisi od postupaka drugih osoba onda zaista ne
možeš biti sretna osoba.
Image Hosted by ImageShack.us


You may only be a person in this world, but for someone, you are
the world
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Tea a.k.a najluđa=) =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matea a.k.a kraljica...lool.. =) =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sod


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kosta


Image Hosted by ImageShack.us

Veca i Roby

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mamula i Tonka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tibor a.k.a faca :D



Bio je, bio mi je prva sreca
svaki dan dodir kog se tijelo sjeca
bio je moja zelja neskrivena
s njim sam bila ja sretna zena

Bio je, bio mi je san i java
mjesto gdje, gdje mi moje srce spava
bio je, bio je po mojoj volji
od svih drugih najbolji

Tesko, prijatelji tesko
uzalud su rijeci sada kad je kraj
tesko, prijatelji tesko
bio je mom srcu zadnji otkucaj

Tesko, prijatelji tesko
gubim sve na svijetu, gubim oslonac
tesko, prijatelji tesko
usnama je bio zadnji poljubac, poljubac

utorak, 25.12.2007.

Jezik ljubavi nalazi se u očima..

Ne volim način na koji me gleda,jer mi daje uzaludnu nadu.
Ne volim kad čujem pjesme koje me podsjećaju na njega.
Ne volim kad mi svi nešto pričaju u vezi njega.
Ne volim kad idem na mjesta na kojima sam bila s njim...
Voljela bi da se pravi kao da me nema..bilo bi mi lakše...
jednostavno ne mogu više podnjeti to što ga volim.. znam da ne smijem..
NE SMIJEM...ne smijem ni misliti na njega..jer boli,jako..
dani sreće su pred nama a ja sam ovakva...
ajde da je samo to problem..mah..nemožem bit sretna i gotovo..
uzalud sve...
odem..pusa svima.. =)
p.s.sretan Božić svima(to su čestitke od nas četiri)

by:MatEa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



* komentiraj (3) * printaj * permalink *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.