Jebavao sam matorku u svlačionici teretane - Datiranje za seks

četvrtak , 20.12.2018.










Click here: Jebavao sam matorku u svlačionici teretane






Gotovo je boljelo, koliko je bio napet, no ruka noćas nije mogla zamijeniti mokru pičku. Ali mene nije bilo briga. Ona je odmah skočila kao oparena ali sam je ja zadržao da ne pobegne iz sobe.





Iznenadila me je direktnošću, ali mi je bilo drago da se ne moram vise truditi. Uspaljena tetka Ležao sam na krevetu, u mraku svoje sobe, potpuno sam i nag, a kurac mi nije dao da spavam. Ona je se nasmijala, i prepustila uživanju.





- Oboje smo zatim legli bezživotno, znojni, prazni, puni mirisa seksa. Sutra dan sam opet u isto vrijeme došao u teretanu.





Imam 25 godina i volim milfare da jebem. Treniram redovno, 3 puta sedmično u teretani. Kao sto svi znaju tamo dolaze najbolje trebe. Al mene takve baš i ne zanimaju, a volim one ne savršene, sa kojom kilom viška, sa stomačićem, sa celulitom na ogromnom dupetu. Da, ja volim milfare. Jebezovne mame preko 35 godina. Kada sam u teretani samo takve tražim. I upravo takvu sam i našao. Jednog dana sam došao u teretanu i primijetio sam na steperu kako vježba treba srednjih godina. Odma mi je zapela za oko. Crnka, visoka i sa ogromnim dupetom koje se oslikavalo kroz crnu trenerku koju je nosila. Pomislio sam u sebi da je moram jebat. Dok sam vježbao nisam skidao pogled sa nje. A ni ona nije bila ravnodušna. Malo, malo uzvratila bi mi pogled. Primijetio sam da ne zna šta će sa sobom, nema nikakav plan vježbanja, i samo joj je bitno da ostane tu sto duže. Al i pored toga se nisam usudio da joj priđem. Pomislio sam da ako sutra dođe, idem u akciju. Znači da mi je sudjena. Sutra dan sam opet u isto vrijeme došao u teretanu. Nje nije bilo tu. Pomisli, jebaji ga, sigurno nije ni dolazila zbog toga. Ostao sam da vježbam jos sat vremena i bilo je vrijeme da idem kući. Kako sam se pripremao za odlazak čuo sam da neko novi ulazi. Okrenuo sam se, da bila to ona. Njen pogled je bio usmjeren pravo u mene. Naravno da je to značilo da ostajem. Pa izmislit ću neke vježbe. Presvukla se u svlačionici, i silazila polako dole. I dalje je gledala pravo u mene. Otišla je da vježba. Posle nekog vremenena sam joj prišao. Iznenadila me je direktnošću, ali mi je bilo drago da se ne moram vise truditi. Za pet minuta bila je i ona gore. Ja sam je čekao pod tušem, go. Uzbuđivalo me je to sto može ući još neka ženska i zateći nas. Odmah je se bacila na posao. Lagano mi je počela da ga puši. Nisam mogao dugo izdržati. Želio sam je vidjeti golu. Skinuo sam joj trenerku, i ugledao njenu sveze obrijanu vlažnu pičkicu. Izgleda da je se i ona pripremala za ovo. Počeo sam joj lizat klitoris. I to ju je jako uzbuđivalo. Rado sam je poslušao. Stavio sam joj ga, i lgano je jebavao. Ona je se nasmijala, i prepustila uživanju. Moja muda su pljeskala njene guzove. Ali nisam mogao još dugo izdržati. Svršio sam u njoj. Vrela sperma je kapala iz njene vrele i pohotne pičke. Brzo sam se istuširao, i krenuo kući. Na izlazu, gazdi je bilo čudno što sam tako dugo ostao. Ali mene nije bilo briga. Sutra sam opet došao u isto vrijeme. Ona me je čekala pred teretanom. Odvezli smo se do nje. Rekla mi je da je sačekam, ide do toaleta. Kada je izašla, bila je samo u gaćicama. Tek sam sad primijetio kako dobre sise ima. Ne velike, ali solidne. Poželi sam da joj ga stavim među sise. Ali je ona insistirala da ga popuši. Naravno da sam joj dao da radi, ono sto ona hoće. Donijela mi je maslinovog ulja i namazala ga. Naguzila je se preko stola i moje je bilo samo da joj gurnem namazanu kurčinu u njen uski šupak. Polako je glavić ulazio, a ona je počela da vrišti. Trudio sam se što sporije da joj uguram, ona je stenjala od zadovoljstva. Kada je ušao do kraja, mogao sam malo i ubrzati. Uhvatio sam je za sise, i počeo je sve brže nabijati. A i ja za njom. Olizao sam joj pičku, i umoran se izvalio na krevet. Bilo je to ne zaboravno iskustvo. Svaki dan sam išao u isto vrijeme u teretanu, al nje više nije bilo. Saznao sam kasnije od vlasnika teretane, da se je pomirila sa mužem. Jebiga, bilo je dobro dok je trajalo.



Prti Bee Gee - Air Max
Napunio sam je kao nikad do tad. Međutim ja kad sam video da sam probio led navaljivao sam non stop iako se ona bunila ali kao da je polako popuštala. Ali nisam mogao još dugo izdržati. Na izlazu, gazdi je bilo čudno što sam tako dugo ostao. Zahvalio sam mu i on se obukao i izašao. Ostao sam da vježbam jos sat vremena i bilo je vrijeme da idem kući. Sise su joj abnormalno poskakivale, a ona ih je dočekivala slinavim jezikom. Nismo noćas ništa o tome pričali, jutros za kafom samo sam je pitao da li joj se svidjelo, rekavši da je to ipak samo seks i da to ne utiče na moja osećanja prema njoj. Počela ie polagano da mu sisa kurac a rukom je milovala njegova jaja. Elem, sinoć za doček srpske nove godine izašli smo u jedan restoran, popili malo više i kad smo se vraćali kući pozvao sam kolegu na piće. Najzad trojka — ja i kolega tucamo moju ženu Počela je lagano da ga drka a ja sam se spustio i počeo da joj ližem pičku.

[Dijaspora brakovi|Poza 68|Oglasi Ludbreg Osobni kontakti ]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.