.......................................................Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Kladjenje, namjestanje... - Football Zone - Blog.hr

Football Zone

09.05.2006., utorak

Kladjenje, namjestanje...



Uglavnom se namjestanje dovodi u pitanje u slabijim ligama... da kako da ne, toga sigurno nema u jacim ligama... big mistake...

Ajd pocecu od tih slabijih, recimo to tako, namjestenih liga...
Dosta se govori za nasu, pa srpsku ligu ( kod nas srpska liga cak ni nije u ponudi...), cesto cujem kao nemoj se kladiti na nase, vec se unaprijed zna pobjednik... pa nije valjda sve tako crno? Uglavnom to ne znamo, istina je da su rezultati cesto znaju biti sumnjivi, ja se ne kladim na nasu ligu od kad su igrali Medjimurje - Slaven Belupo...



Ljepo se ja kladim i ostane samo ta utakmica, igro X... prvo poluvrijeme 3-1 za Medjimurje, stigne Belupo na 3-3 i onda naravno 4-3 za Slaven... ovaj rezultat je najtezi moguci za pogoditi u kladionici, kao prvo imamo rezultat iz 1 u 2 ( poluvrijeme/kraj ), koeficijent negdje oko 15, i onda jos 4-3, to je najvise golova sto kladionice nude, dakle 7+ oko 20 koeficijent... pa ljepo rekoh, pomislim ovi nisu normalni pa ima odmah da ih prokuze, medjutim niko nista nije reko, nikakva sumnja, nista... Tu sam ja uvidio, treba bataliti ove nase lige, uvatimo se mi bolje zapada... ili mozda nije tako?

Prije nekoliko mjeseci, Finska liga, klub Aliansi ( ne znam tocno kako se pise, zaboravio ), finska liga, Mypa - Aliansi 7-0. Poslje dva dana se otkrilo da je Aliansi kupio neki Kineski lik, inace vlasnik lanca kladionica u Kini i tim tamo zemljama Azijskim. Uglavnom, Kinez je doveo neke Belgijance samo za tu utakmicu i ubacio ih u tim. I sad ono najzanimljivije, igraci Aliansija nisu ni znali ko su oni, ni sta su, bar neki igraci, vecina je dakle zavrsila na klupi i ustupila mjesto tim opakim nogometasima. Decki su igrali, popili 7 komada, igraci Mype su stali na 7 i utakmica je zavrsena. Najzanimljivije je to da ni igraci Mype ni igraci Aliansija nisu znali da je to namjestena utakmica, Belgijanci su igrali, obavili svoje, pustili 7 komada. Kasnije je Kinez sve priznao kad su ga stisli...

Ima naravno mnogo takvih primjera...
A sad malo u one rangiranije lige.



O Njemcima necu pisati, svi znaju za onu aferu oko namjestanja utakmica, to nije potrebno nista pricati, sve se zna, akteri su uhvaceni...

Ja bi malo o Italijanima i Serie A...

Poznato je da je Genova na pocetku ove sezone izbacena u 3. ligu zbog namjestanja zadnjeg kola prosle godine.
Medjutim u Italiji ima puno takvih utakmica i meni se cini da sumnja nikad ne pada na te utakmice, uvijek se traze slabe lige, uglavnom istocne...


Luciano Moggi - upravo su prisluskujuci Moggiev mobitel otkrili da je nabavljao suce za Juventus

Kladim se ja tako, ima vec godinu dana od tada, i pogodim ja sve parove jos mi ostane neki italijanski, zaboravio sam, mislim da je igrao Inter protiv nekog koji se borio za opstanak... i gledam ja tako rezultate malo, dodje mi stari, pita kako ide, ja reko odlicno, evo jos jedan par.
Pogleda on i ne mijenjajuci izraz lica kaze gubis. Ja reko, ajd ne baksuziraj, od kud gubim, kako mogu ti nesretnici dobiti Intera na San Siru...
Kaze, nece ih dobiti al ce igrati nerijeseno i bi tako. Naime Inter je prije te utakmice osigurao ligu prvaka i nerijeseno im je bilo dovoljno da osiguraju 3. mjesto i direktan ulazak bez kvalifikacija. S druge strane i njegovom protivniku je bio dovoljan bod da osigura ostanak u ligi.
I tako sam ja naucio jednu vaznu lekciju.

Ne kladi se na Italijane u zadnjim kolima


Uglavnom, kako mi stari kaze, Italijani namjestaju kao ludi te zadnje utakmice...
Vrlo lako se moze vidjeti koje su utakmice sumnjive, samo treba pogledati kladionicarsku ponudu. ( Prosle godine sam se obrukao, usao u kladionicu i vidio igrali Bologna i jos neki i na X bilo 1.3, kazem ja onim zenskama sto rade, reko evo greske ovdje, nemoguce je da bude 1.3 na X. One mene onako u cudu gledaju, ja skuzim i brze bolje odem headbang)
Prije dva tjedna, utakmica Treviso - Ascoli, gledam ja na listi na X 1.9, i odigram ja X, reko mora doci.
I sad sam kraj utakmice, vodi Treviso 2-1, ulazimo u 90. WTF? sta je sad ovo gledam ja... ali ubrzo sam ipak nabacio osmjeh na lice, Ascoli gol u 92. minuti za 2-2...
Proslo kolo, igraju Livorno - Sampdorija, na X je bilo 2.3, koliko je bila na kraju? 0-0 naravno...

E sad imate priliku, ovaj vikend se igra zadnje kolo Serie A, i pretpostavljam bice opet takvih koeficijenata... ako nista bar pogledajte pa usporediti rezultate na kraju, siguran sam da ce se zavrsiti onako kako govore koeficijenti...



Toliko za sada, sutra ( prekosutra ) mozda jos bude slicnih stvari o namjestanjima... uglavnom, jake Euro lige mozda i vise smrde od nasih malih, toga sigurno svuda ima...

Rodman

- 23:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us