.......................................................Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Football Manager 2006-sada kostaju malo ali kasnije ce mnogo - Football Zone - Blog.hr

Football Zone

20.01.2006., petak

Football Manager 2006-sada kostaju malo ali kasnije ce mnogo

Dosadilo mi je igrati sa jakim timovima te sam uzeo Genoau koja je silom prilika u trecoj italijanskoj ligi. Budzet mi je bio 2,3 miliona eura te sam mogao angazovati samo relativno unknown igrace. Pretrazujuci i scout-irajuci nasao sam par igraca koji ce u buducnosti postati velike zvezde. Neki manje a neki vise.

Eddie Gaven
Born: October 25, 1986
Birthplace: Hamilton, NJ, USA
Height: 1.83m
Weight: 66 kg
Age: 19
Nationality: United States
Image Hosted by ImageShack.us

Zvezda MetroStars-a Eddie Gaven ima veliki potencijal u FM ali i u stvarnom zivotu.U stvarnom je
odigrao 28 utakmica 2005. te postigao 8 golova. U FM zivotu je mnogo bolji. Moze da igra
MC,AMR,AMC,MR,FC. Cim sam poceo sezonu sa Genoa razocarao sam se u njihov napad te sam kupio tada osamnaestogodisnjeg Gavena. U prvoj sezoni je odigrao 29 utakmica i dao 28 golova. Osvojio sam prvo mesto sa 25 bodova ispred pratnje a on je bio igrac godine. Poceo sam i drugoligasku sezonu i za sada Gaven ima skor od 10 utakmica i 8 golova. Kupio sam ga za 1,5 milion a sada kosta 7m i uzasno je napredovao.


David Limbersky
born:6.10.1983.
Age:22
Club:Viktoria Plzen
Nationality:Czech Republic
weight:70kg
height:173cm
Image Hosted by ImageShack.us

Kada sam ga kupio imao je 22 godine i jedan nastup za Cesku repku. Kostao me je 475 hiljada(tisuca). Pozicije na kojima igra su D/WB RL,DM,M RL. Ima solidne ocene za tako jeftinog igraca. Imao je drugu prosecnu ocenu na kraju sezone odmah posle Gavena. I naravno odmah se za njega zainteresovao Inter i jos uvek je zainteresovan ali ne dam ga. Sada kosta 1,5m.


Ezequiel Lavezzi
born: 3.5.1985.
Club:Genoa
place of birth: Rosario(Argentina)
Nationality:Argentina
weight:71kg
Height:175cm
Age:20
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je moj rodjeni igrac. U prvoj sezoni je na pozajmici u San Lorenzo i nemoguce ga je pozvati nazad. Zapanjio sam se kada sam video njegove ocene i jedva sam docekao da se vrati.Igra samo na poziciji FC. Odigrao je za sada 11 utakmica i dao je 6 golova i ima 8 asistencija. Nisam siguran koliko kosta na pocetku ali sada mu je cena 4,5m.


Pored ove trojke imam jos neke talente. Medju njima glavni su Rivaldo i Larsson. Da to su ona
dva matorca. Larssona sam doveo za 250 hiljada, a Riva je bio bez ugovora. Naravno to su
transferi iz druge sezone. Rivaldo ima brzinu 3 a ubrzanje 4(nesretnik)ali ostale ocene su mu
kao u najboljim danima. Larsson je zasad odigrao 8 utakmica i dao je 8 golova.


Nemam srece ove sezone. Osmi sam posle 13 kola i prvi mi bezi 12 bodova. Ali cekam da proradi
Gaven pa ce sve biti dobro.

by Godfather

- 20:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us