Najbolja mesta za upoznavanje zena - Datiranje za seks

četvrtak , 27.12.2018.

Seks Upoznavanje










Click here: Najbolja mesta za upoznavanje zena






I zapamti da se devojke loze na kavaljere. Upoznaj se, flertuj i zakazuj seks sa momcima i devojkama širom zemlje u samo nekoliko jednostavnih koraka. One su ostavile svoj lični oglas radi sticanja novih poznanstva, druženja, ljubavne veze ili braka.



Najbolja mesta za upoznavanje zena

Ne volim nezainteresovane i te sto glume nezainteresovanost hladnocu i neke tamo toplo-hladno igre iz osnovne. Eto toliko od mene... Mora da bude zrelija malo, ali da nije udata i ne juri nekog za udaju.



Najbolja mesta za upoznavanje zena

Seks Upoznavanje - Gomila stvari koju je on meni tokom veze govorio jeste bila otrcana ali mi je neverovatno prijala iako sam znala da su pola toga samo fraze.



Najbolja mesta za upoznavanje zena

Moj bivsi decko je pre mene imao toliko neobicnih nacina startovanja riba, kada mi je pricao -poprilicno sam besnela- zbog silnih taktika koje mi je objasnjavao. Mi devojke uvek mislimo da decko ide samo srcem i sto na umu to na drumu. Ono sto mi je ostalo u secanju kao vrlo proracunato sa njegove strane bilo je to da je devojke startovao kad su najvise u apa drapa fazonu i kad to ni najmanje ne ocekuju. Tipa - u domu zdravlja, kad idu da bace smece u kantu na ulici i sl. I to sa forom - ako si tako lepa u trenerci ili uplakana - kako li si tek lepa kad se sredis! Ta fora koliko god bila otrcana je nesto na sta se devojke itekako primaju. Gomila stvari koju je on meni tokom veze govorio jeste bila otrcana ali mi je neverovatno prijala iako sam znala da su pola toga samo fraze. Neverovatno koliko to utice na samopouzdanje i prija devojkama iako cesto i nema veze sa realnoscu. Sledeca taktika je ''uplakani decko'' koji se polomio oko cure i cak hteo da je zeni! Reci molim te koja riba nece da se primi na tu glupu foru - jao dusica, kako je divan decko... Moj jedan drugar je startovao devojku na ulici i sad su u srecnoj vezi tri godine.. Ne treba biti stidljiv. Udahnes duboko i pridjes, kazes sebi sad ili nikad Nista ne gubis u svakom slucaju samo mozes da dobijes. I zapamti da se devojke loze na kavaljere. Koliko god neki decko bio ruzan i glup - ako je kavaljer i slatkoreciv ima prolaznost skoro 100% kod devojaka koje nemaju decka.. Eto toliko od mene... Gde se devojke najvise krecu a da to nisu kafici i klubovi, recimo teretan, skole plesa, jezika, slikanja, muzik, kulturno umetnicka drustva... Jako malo devojaka upoznajem i generalno imam problem da pridjem devojci uvece u gradu. Mnogo vise volim da bar povrsno upoznam neku osobu, pa tek onda krenem u muvanje, jer jedino tako i moze da me stvarno privuce, a s druge strane, jos uvek mi se nije desilo da pridjem nekoj devojci u gradu a da me ne odbije, dok mislim da sam devojkama koje me koliko toliko poznaju simpatican i da im je prijatno u mom drustvu... Voleo bih, dakle da cujem predloge, za mesta na kojima je zgodno upozneti devojke.



TOP 10: Extremno Nabildovane Zene
Neka normalna ako moze. Kad kupujete ulaznice izaberite prava sedišta da vam ne bi smetao naslon za ruke. Ne znam zasto momci danas misle da je blam prici devojci na ulici, u prodavnici ili u slusaonici , kapiram ja i sve te sponzorusice i tatine devojcice zbog kojih vecina gubi nadu da ce naci pravu, ali verujte mi na rec kada vam kazem da jos uvek ima jakooo mnogo devojaka koje su sasvim normalne i kojima ni ovakvi prilazi ne smetaju, sta vise, krajnje su simpaticni. Gomila stvari koju je on meni tokom veze govorio jeste bila otrcana ali mi je neverovatno prijala iako sam znala da su pola toga samo fraze. Učlani se na ovu jedinstvenu društvenu mrežu koja ne liči ni na jednu drugu u Srbiji jer ćeš tamo upoznati brdo neisfoliranih likova i devojaka koji znaju šta hoće i ne stide se to i da kažu. Svaki dan možes da upoznas nove opuštene likove za muvanje i seks, ali da bi došao do toga, treba prvo da se učlaniš na naš sajt.

[Trazim osobu za avanturu|Kako pronaći prijatelje|Znakovi da mu je jos uvijek stalo]






Oznake: seks, upoznavanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.