O nama


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ime:Petra
Nadimci: Pepa,Pepe
Grad:Bjelovar
Škola:4.oš
Msn: pepe_13@hotmail.com
Godine:14



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Tihana
Nadimci:Tia,Tiha
Grad:Bjelovar
Škola:4.oš
Msn: -
Godine:14



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Lucija
Nadimci:Lucy,Sissy
Grad:Bjelovar
Škola:4.oš
Msn:slatkica_203@hotmail.com
Godine:14



ETO TO JE MALO O NAMA,BIT ĆE TOGA JOŠ smijeh

Deseta božja zapovijed veli:
" Ništa tuđe ne poželi",
a ja želim usne tvoje
da zauvijek budu moje.



Društvo na okupu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Curke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dinko & Graby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Benđo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Graby & Dinko & Carek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Korny & Iwončica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




...the end... - Živimo za subote!!! - Blog.hr























<$Kalendar$>






Komentari On/Off



<$Banner$>





<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>









<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>











<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>









<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>









<$DanPosta$>, <$DatumPosta$>








<$NaslovPosta$>








<$SlikaTekst$>







<$TekstPosta$>











|Komentiraj <$BrojKomentara$>|

Printaj|

#|








  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)














  • < kolovoz, 2008  
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    Kolovoz 2008 (1)
    Svibanj 2008 (1)
    Travanj 2008 (1)
    Ožujak 2008 (2)
    Veljača 2008 (3)
    Siječanj 2008 (6)
    Prosinac 2007 (7)
    Studeni 2007 (6)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

    valych :)

    Opis bloga

    Mi smo tri naj frendice koje će vam pisati o svemu i svačemu iz svojih života



    sudbina se samnom igrala,
    prwo mi te dala, onda uzela...
    sada, srećo, plačem noćima,
    dok mi se twoje lice titra pred očima...


    meni nisu potrebnni ljudi,
    meni nisu potrebni sni,
    meni je potrebna ljubaw,
    meni si potreban ti!!!




    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter


    Ako me ikada zaboravis,
    ne zaboravi da zaboravljeni
    nikada ne zaboravljaju
    one koji su ih zaboravili!



    Get free graphics at BlingyBlob.com!


    Sve je bilo lijepo,nježno,strasno,
    sve je to bilo,ali sad je kasno!
    Kažu život ide dalje,ali naši su stali,
    na ispitu ljubavi,kao da smo pali.
    Slušali smo druge,a ne srce svoje,
    sada nisam tvoja,ni ti nisi moj!
    Trebali smo i ti i ja sve od sebe dati,
    al čovjek kad izgubi tek onda shvati!!!



    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter


    Ako netko uspije na suncu kockom leda
    ispisati tvoje ime,
    onda cu mu priznati
    da te voli vise od mene!!!



    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter


    piTaLi Su nAs Dal' sE voLiMo...
    jA sAm rEkLa dA
    …ti Si sUtIo…
    PiTAlI Su NaS dAl' cEmO Se rAsTaTi
    jA SaM ReKlA Ne
    …tI Si sUtIOo…
    rAsTaLi sMo se,
    PiTaLi sU NaS DaL' naM Je zAo
    Ti sI RekAo nE
    …Ja sAm sUtJeLa…


    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter


    Ako ti gorko zaplace oko,
    ako te netko povrijedi duboko,
    ako ti ikad zadrhti dusa,
    ako nema tko da te slusa,
    ako ikad vrisnes u snu
    nazovi me i JA BIT CU TU.



    glitter-graphics.com

    Hajde da radimo "ono".
    Prvo ću ja tebi, onda ćeš ti meni...
    Neće nam biti prvi puta...
    Hajde da se dopisujemo!!!


    myspace layout images

    myspace layout




    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter


    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter


    Voljeti je lijepo,
    voljeti je lako,
    ali voljeti kao ja
    ne moze svatko...
    Koliko te volim,
    to se tesko pise,
    jer svaki trenutak
    ja te volim jos vise!



    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter


    Dođi da ti nešto šapnem na usta,
    možda pronađemo
    zajednički JEZIK!!!



    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter


    Ja nisam zena bez ponosa,
    pa da kleknem i da molim,
    na koljena svoja necu pasti
    iako te ludo volim!



    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter



    MySpace Glitters



    Kad se gledam u ogledalu vidim TEBE,
    kada lutam ulicama vidim
    nekog tko liči na
    TEBE,
    kad sam s nekim mislim na TEBE,
    sad vidiš VOLIM SAMO TEBE.


    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter




    who's online


    Myspace Glitters
    Myspace Glitters



    Myspace Glitter



    Get free graphics at BlingyBlob.com!



    Get free graphics at BlingyBlob.com!



    emo

    Linkovi

    Dnevnik.hr
    Video news portal Nove TV

    Blog.hr
    Blog servis

    Forum.hr
    Monitor.hr

    Onaj tko te rasplakao
    nije vrijedan tvojih suza,
    a onaj tko ih je vrijedan
    neće te rasplakati......


    Free Site Counter
    Free Site Counter

    Recept za sreću:
    -2kg ljubavi
    -1kg želja
    -2 lijepe sudbine, ali sastojak bez kojeg ništa
    ne vrijedi jesi ti !!
    GDJE DA TE KUPIM....?


    ponedjeljak, 18.08.2008.

    ...the end...

    Hej piplswave...evo mene(tihane)nakon dugo vremene...dosadno mi pa sam odlucila napisat sta ima novog u nasim zivotima i napravit ono sto smo se nas tri dogovorile,al to na kraju....
    Uf,uf...neznam od kud da pocnem...bile smo ja i lucija na moru u primostenu i tam smo se malo hmmm,nije bitno,ajmo rec zabavljale...trebale smo sve tri ic u zaton kraj zadra al nas je u primostenu lucijin tata ulovio kak pusimo pa mene stara nije pustila..bangrolleyesno...al isle su zato lu i pepa i kak cujem bilo je zakon...to vam je ovak izgledalo:lucija je saputala i izjavljivala ljubav bobiju na telefon a petra je kraj nje odbrojavala dane kad ce garbija vidit..hehe..CURE SALIM SE!!!
    ...dok su se one zabavljale na moru ja sam uzivala u zadnjim danima u bj..lucija je navratila s mora u bj tak da smo se u mj dana jedanput vidjele al petru nisam vidjela..neznam vise ni kak izgleda jer sam u du otisla...al nemojte bit sretni jer cu se ja jos vratit..yesza neke ce to bit i lose.zubo..al nema veze..nama tri niko zabavu nece pokvarit..smokinparty...ja i lucy smo opet slobodne ko ptice al zaljubljene preko usiju..ko i uvijek hehe...eto i to je to ukratko.. i da cula sam da neke osobe seru da se ja vise ne druzim s ekipom iz sumarka..ljudi moji dragi evo vam jedna inf:ja sam se s njima od pocetka skole druzila i druzit cu se jos jako dugo..tako da..i da..nina moja draga nemoj se opet petljat s nama..znas citam ti ja kaksin blog..hahaha...i da ja napokon iam msn..tiaa_15@hotmail.com.....
    ...I da odlucile smo da vise necemo pisat ovaj blog,nek nam ostane ko uspomena...ljudi ovo je zadnji post...
    ...gibam ja sad..pusssam pepu i lucy....ae papa..KOMAJTE NAM!!!by:tia



    | CoMmEnTaRiChI (22) | PrInTaNjE | # |

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.