TO SAM JA - VAŠ OMILJENI KONOBAR!

utorak, 28.03.2006.

Naslov

Na današnjem se jelovniku restauranta "Kod Magle" mogu naći vrlo jednostavno u fritezi ispečeni pofri sa
pilećim prsima na naglo....malo teške hrane ne škodi...a ako je meso dobro posoljeno i polimunjeno pred vama je uživancija koja nude rijetka jela :))))

Onak..dobar jutar..Jučer mi je bio donekle OK dan....sam kaj nisam dobio 2 iz kemije kak sam se nadao...Onak imao sam 2 i pol boda , a za 2 je potrebno 12....a brijo sam si da sam dobro napisao..
A dobro..kod mene je uvijek tak..Brijem si da ću dobit 5..dobim 1...a kad mislim da ću dobit 1...DOBIM 1!
Tak da sam se već naviknuo...
Navečer mi je stara dala neke flaše da odnesem u dučan..pa sam zgrto neke pare..pa smo odma ja i Kix otišli na kafu i tak...Poslije sam došao kod nje pa smo se zajeb....malo šorali i tak..
Danas moram odgovarat politiku..a tak mi se neda..mislim onak..nije teško al mi se neda učit...

U subotu će napokon izač van...brijem da ću s Kix do lampaša il tak neš....A fakat mi to treba..već duugo nisam pleso po stolovima :)))
Aj to je to....neznam kaj da više pišem....idem sad mal učit..
Uživajte.....pozdrav svima koji me čitaju...

- 11:15 - Komentari (17) - Isprintaj - #