TO SAM JA - VAŠ OMILJENI KONOBAR!

subota, 25.03.2006.

ej ekipo....

Evo..današnji specijalitet iz pera vašeg omiljenog konobara su komercijalne ali perfektne lasagne..naravno sa mljevenim mesom i bešamelom..preporučam zelenu salatu kao prilog :))

Onak..evo subote..baš mi je super dan, čuo sam se s onak..na kladionici sam dobio 250 kn pa sad moram sve počastit..al ipak sam ja Vaš omiljeni konobar pa mi nije bed..
Sad sam bio s Kikom neka 4 sata..nadopunjavali smo si izgubljeno..ipak se nismo vidli 2 dana :))
Ujutro sam bio na Auto showu..ima fakat super makina al sam tak i tak išao samo zbog hostesa..i razočarao sam se..onak ni jedna nije bila dobro obučena a to je fakat važno i sve su premršave..
Imam neke slikice pa mi napišite koji komentar kaj mislite....

Pozdrav od vašem omiljenog konobara...pozdrav svima koji me čitaju...

- 18:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #