TO SAM JA - VAŠ OMILJENI KONOBAR!

srijeda, 22.03.2006.

Jedna dobra i jedna loša vijest..

U današnjoj ponudi večere stoji vrlo jednostavno kulinarsko dostignuće..ali to ne znači loše..Žganci sa bijelom kafom...Jedinstveno jelo za večeru..napuni vam se energija , a ne dobijete ništa kalorija...osim ak ne štedite na kavi... :))

Onak kao što rekoh jedna dobra i jedna loša vijest...
Ajd prvo dobra...Dobio sam digitalac..što znači da imam slike....i super su..
A loša vijest je što je rezolucija fotića na 2304x 1728..a za blog treba 200-150 tak neš...A ja onak neznam smanjit rezoluciju..a kaj će te..novi sam u digitalnom svijetu pa neznam...Ak slučajno tko zna...nek mi objasni..fotić je Sony...

Onak..koji dosadan dan...jedva sam dočekao da RHinek (moj best frend) dođe iz škole...Do maloprije je bio kod mene pa smo se mal zajeb...
E, i ak vas zanima neš fakat zanimljivo, a i čudno odite na sosicklife..ja nisam mogao vjerovat kad sam to vidio...ONAK!!!!

Sutra pišem prokletu kemiju...onak past će takva kečina..a kaj ću...fakat ne kužim kemiju..
Evo dan je prošao i nisam se vidio s Kristinom....to se nije dogodilo zadnjih 5 mjeseci...onak..Ona sebi brije da ja nemam nikakve osječaje..da mi može govorit što želi..i da me se nemože povrijedit...e pa curko..ipak može..i to jako...

Onak..idem sad na digitalac pokušavat skužit tu šemu kak ide..
Pozdrav svim blogerima.................poZZ

- 22:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #