ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

NIRVANA

ja sam Image Hosted by ImageShack.us.
živim in duga resa. imati 13 godina. rođena sam 23.5.1993. ići u 7.a. treniram tejbltenis,nekada sam i volibal.



frendice:
lucija
adriana (jaškovo)
maja v.
magdalena
beata
ella
maja m.
plavuša
tihana
anica

drugi me još zovu i: semy,samy,semača,jaškovo,samanthan

Friendster

Friendster



cerekvolim:
nirvanu
grunge
hladno pivo
slušat muziku
nescafe od vanilije
dinamo
hrvatskuhrvatska
Boga
simpu
čokoladu
prijateljice
zgodne dečke
svoj mobitel
ić u shopping,makar je to jako rijetko
dobre tenisice,iako ih nemam

zalivenne volim:
narodnjake
merdžana
zeljarku
razrednicu,zato kaj ne ocjenjuje pošteno
geografiju
kašu
trenere,jednom smrdi iz usta,a drugi se dere ko luđak
fiziku
ić na vjeronauk srijedom


by: gadura





Linkovi


ludare iz razreda:

maja v.,rhcp-cool
beata,sluša him,hladno pivo,soad,prljavce...
ella i lucija,naravno radi se o Nirvani
bea i magda,soad
magda i njena dijeta

ljudovi čije blogove posjećujem:

amsy
nirvanaija
endlessnameless
NiRvAnA iS mY LiFe
ludacha za Kurt Cobainom
fina_mrtva_djevojka
tHe GeNiUs oF KuRt CoBaIn
rockzauvijek
dark angel
half the women i used to bee
tupik
nigerica
heavymetal25
hell0angel
sh*t happens
ludenajfrendice



ma šugavog sranja od brojača više nema...zatvorile bene stranicu...ma ne da mi se nabavljat novi pa opet sve iz početka...nije bitno kolko vas je nego da vas ima i da komentirate...
ovaj blog postoji od 2.3.2007.

svima vam šaljem pusu:
Myspace

Myspace


Friendster images

Friendster images


image hosting file

image hosting file


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


Blog images

Blog images


Customize your blog

Customize your blog


image hosting file


image hosting file


Myspace layouts


Myspace layouts


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


blog layouts

blog layouts


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


Image hosting

Image hosting


Images for your blog


Images for your blogVisit ImgFast
MySpace Layouts

MySpace Layouts


free image hosting

free image hosting


MySpace

MySpace


layout for myspace

layout for myspace


MySpace

MySpace


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Blog images

Blog images


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Blog images

Blog images


Myspace

Myspace


layout for myspace

layout for myspace


Images for your blog

Images for your blog


free image hosting

free image hosting


Blog images

Blog images


free image hosting

free image hosting


Friendster images

Friendster images



neki ljudovi me ovak zovu.ja sam to pronašla pa stavila...
Friendster

Friendster



image hosting file

image hosting file





nedjelja, 11.03.2007.

ovak...ja sam opet nešto sjebala sa šugavim komentarima i ne mogu više komentirat ko bloger...kaj ja znam, valjda nisam kad sam mijenjala adresu nešto dobro napravila...trebala sam se odjavit pa onda komentirat pod novom adresom...ali namam pojma kaj sam ja napravila...i mogla bih se ubit...
e sad, želim da mi komentirate i da mi kažete što da napravim...ja bih htjela da mogu ostavit ovaj blog,ali neću ako ne mogu normalno komentirat.
imam nekoliko predložaka:
1. napravit novi blog i ostavit još neko vrijeme ovaj dok se ne naviknu svi na novi...
2. komentirat ko anonimac...ali ja to nebiiiiiiiiiiiiiiii...i nastavit s ovim blogom...ali ja to nebiiiiiiiiiiiii jer je užasno komentirat ko anonimac
3. ako vi znate kako riješiti moj problem s komentarima,onda mi recite pa bu ostalo sve po starom
4. jednostavno da se ubijem

stvarno bih htjela da ovaj blog ostane jer ga volim...i vas koji mi komentirate na njemu pa mi je onda žal drugi radit,ali ako ne mogu komentirat glupo je...
pa onda vas molim za pomoć...(vidim da prošli post i nije bio zanimljiv,0 komentara :((( )

- 13:11 - Komentari (43) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.