ponedjeljak, 25.06.2007.

....i don't want the world to see me cause i don't think that they'd understand everything's made to be broken i just want you now who i am...



ejj ljudofii...pa kaxte mi??
ae kad niko nie piso post...ja cu...jejej...
da iate kom ostavljat kommove...heh...
sta ia novog kod vas...??ja sam jucer
bila na kupanju na jezeru...bilo je super...thumbup
sam sto je bila veelika guzva...i takoc...



jucer bile vani sam janja i ja...dorika nam
osla na more...yessta cemo mi bez nje jos
20 dana...=(( ae bar mi je obecala da ce
mi snimit nekog masana tamo....roflnaughty



danas moozda budem isla na kupanje na kopiku...
mozda i andy bude isla...pa se sretnemo...neam
pojma sta da vise pisem...



pozz:
Janjci- cuvaj se ti stake ona zlobno dijete...rofl
kao slucajno srela...khm...yes
Doriki- cerekona se meni sad kupa i uziva...dok se mi
tu kuhamo...smijeh
Stakcy- sreco moa iam jednu tuznu vijest za tebe...burninmad
al rjesit cmeo mi to....
Andy- nase cudno djete...hehe...volim ja nju pre...kiss
da se bar danas sretnemo na kupanju...
cuvaj me se...rofl
Marijici,Kuni,Maji,Tihani,Eniski...i ostalima...sryte ak sam
zaboravila nekog...wavekiss

- 12:16 - Komentiraj (126) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dizajn by: Mary Matthews