nedjelja, 27.05.2007.

I NEA I NEA I NEA GA VIŠE... I NEK CRKNE

kme......mene je on povrijedio dadarolleyes
a ja sam ga takooooooooo voljela...blablablabla
da i jesam......

ZA MOJE CVJETNO DRUŠTVANCE->
ako se ikad rastanemo
znajte da vas volim...i makar to ja
ne priznala....vi meni ste sve na svijetu i ak
treba ja bi oplovila cijelu zemlju da vas nađem..
puno mi značite...yes
i bilo gdje da ste sada ak čitate ovaj
post znajte da sam to napisala iskreno
jer moja ljubav prema vama je iskrena...
hvala vam što postojite i što mi
pružate rame za plakanje.......
i kad budemo srednja škola i
možda se nebudemo više družile barem če nas
ovaj blog spajatyes......
nikad vas neču zaboravitinamcor plažojke moje
jer vas previše volim.......yesyes
KUNA.hvala što mi pomažeš
ja ne znam šta bi ja bez tebe u školi s onim
pčelarima....
INANA:neznam za koga bi skakala
u kanal i ko bi me vijo u C.N.O jer to ti
samo zanš.....previše te volim....
JANJO:s kim bi ja pjevala svete pjesme i
s kim bi ja visila pod odmorima...ko bi meni
slao one prezentacije....jer ipak mi ti to jedina radiš...
ko bi zbog mene rezo vene da se aj odselim...
najkaije moje
DORO:kog bi ja tješila
zbog onog majmuna i ti mene tješiš i mi se tješimo
volim te doro i da se nisi doselila ko zna
kak bi nama bilo.....
ANDY:volim te jakooo
jer bez tebe nebi imala big sister
previše mi značiš....jako te volim....
CURE IZ 7.D:koga ako ne vas jakoo
vas voli i ne želim raskiniti to prijateljstvo

et to je to.....by:maja


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:50 - Komentiraj (89) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dizajn by: Mary Matthews