x...uuu, nešto piše...x Stvari koje niste znali o Glupači, a i ne zanimaju vas - ~ Welcome to Glupača's world :) - Blog.hr

O Glupači
x...Glupača...x
> if ju sik me
mejl:
glupacasworld@yahoo.com
jahu mesinđer:
glupacasworld

glupača je zapravo: glupača
godine: 18
po horoskopu je: strijelac
sluša: samo sebe
voli: puno pričati, tulumariti, skijati na vodi, surfati, mjuzu, ples, fotografiju i hrpu ostalih stvari i naravno, svog DRAGOG
ne voli: laži, umišljene i bahate ljude, ženskare & seljačine
po prirodi je: lijena, neuredna, živčana, ali optimist
životni moto: "Živi brzo, umri mlad, boli te kurac gdje i kad, puši travu, kupaj se u pivi, imaj na umu JEDNOM SE ŽIVI!!!"
glupača u slikama:














































































a ako ti se nešto ne sviđa:

~ Welcome to Glupača's world :)

Stvari koje niste znali o Glupači, a i ne zanimaju vas

MOJA ABECEDA

A
- auti (ne, nisam sponzoruša i mrzim tipove sa bijesnim autima, smatram ih seljačinama, malo sam muškasta i volim stvari neobične za ženski rod, however, sanjam o svom autiću izrađenim po mojim željama)
Image Hosted by ImageShack.us

B
- brodovi (ljubav prema brodovima naslijedila sam od starog, obožavam jahte i glisere i btw dobila sam par kaznica za brzu vožnju i vožnju bez dozvole… smijeh)
- brbljavost (puno meljem... blabla)
Image Hosted by ImageShack.us

C
- cice (male, al' ja zadovoljna…volim sebe takvu kakva jesam i ne bi NIŠTA mijenjala)
- cigarete (bez njih nažalost ne mogu, teški sam kroner… smokinsmokinsmokin a valjda će se i to jednom promijeniti)

Č
- čokolada (…mmm…)
Image Hosted by ImageShack.us

D
- Dalmacija (uvijek u srcu cerek)
- depresija (često sam depresivna, tada najviše volim čitat i pisat pjesme…neke od njih možete pročitat na glupacasworld2.blog.hr)

Đ
- Đoni Štulić (bog!!!)

E
- ekipa (bez svoje ekipe ne bi mogla)

G
- Glupača wave
- glazba (živim za nju, prošla sam sve stilove, od hippy-ce, metalke, punkerice, rockerice pa sve do šminkerice, a danas slušam SVE…al' ipak se klanjam: AZRI, Psihomodo Popu, Bari i plaćenicima, Hladnom pivu i Haustoru…jako cijenim glazbu i puno mi pomaže u mojim depresivnim trenucima)

H
- Hrvatska (najjači smo!!! hrvatska)
Image Hosted by ImageShack.us

J
- ja, ja & samo ja cerek

K
- kava (umjesto prvog sata… party)
Image Hosted by ImageShack.us

L
- lijenost (lijena sam k'o krava… zijev)
- ludost (malo sam blesasta…al' samo mrvicu… nutnutnut)

LJ
- ljubav (nešto najljepše na svijetu… kiss)
Image Hosted by ImageShack.us

M
- mama (zakon je + financira moje zahtjeve thumbup)
- maćeha (obožavam je, totalno spaljena žena thumbup)

N
- nered (neuredna sam za popizdit, soba mi je k'o da je bomba pala, al' znate ono: „Moj nered je moj red“…točno znam na kojoj je hrpi koja majica, je li neka stvar iza tv-a, ispod kreveta i slično…)

NJ
- njam, njam (Glupača voli papati, ali samo nezdravu hranu…e da, ne debljam se...he,he…cure budite ljubomorne… njami)

O
- obitelj (totalno smo luda obitelj lud)
- optimizam (unatoč čestoj depresiji, veliki sam optimist i sve mi na kraju uspije)

P
- party (luda sam za party-ima)
- poroci (cigarete nažalost…cuge i ostalog se riješila i preponosna sam)
- psovke (puno psujem mad)
- ples (obožavam plesati, kad sam ljuta il tužna odem u prvi disko, popnem se na šank il šta god već, bitno je da se popnem na nešto, i pošteno se isplešem…pomaže)
- prijevara – (mrzim varanje u bilo kojem smislu)
- pamet (tako mi fali… lud)
Image Hosted by ImageShack.us

R
- reinkarnacija (nadam se da postoji jer ne mogu zamisliti da mog pre genijalnog bića jednom neće biti wink)
- razmaženo derište (hm…he,he smijehsmijehsmijeh)

S
- seks (zgodna stvar thumbup)
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
- shopping (ovisna)
Image Hosted by ImageShack.us

- sloboda (uz ljubav, najvažnija stvar na svijetu)
- sponzoruše (mrzim ih…fuj burninmad)

T
- tvrdoglavost (tvrdoglava sam k'o panj…ne dam se i gotovo!!! headbang)

U
- umišljenost (važno: Glupača nije umišljena, samo zna tko je, što je i gdje joj je mjesto…a i zajebava se, ako ne možete shvatit zajebanciju vaš problem…)

Z
- zdravlje (loše dead)

Ž
- život (obožavam život, svaki dan nastojim živjet k'o da je zadnji i što se najvažnije odlično se zabavljam!!!)




MOJE ŽELJE:

1) naučit popravljat aute i motore
Priroda je očito malo pogriješila. Glupača je oduvijek bila malo muškasta. Još kao malo igrala se s autićima, družila s dečkima, voli nogomet i ostale muške stvari…e da, i s dečkima komentira cure… lud

2) kupit cabriolet
Glupača jedva čeka 18-tu da si kupi autić. I to mora biti mali sportski dvosjed i naravno cabriolet. Ako je moguće neki u pinky boji…obožavam upadljive stvarčice…
Image Hosted by ImageShack.us

3) kupit motor
I to Derbi GPR 125
Image Hosted by ImageShack.us

4) skočit iz aviona
p.s. Koje sam sreće niti jedan padobran mi se neće otvorit… smijeh
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

5) probat wakeboarding
Luda sam za vodenim sportovima…wakeboarding je zapravo bordanje na vodi, a vuče vas dizalica. ZAKON!!!
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

6) piercing na pupku
Od svih svih ostalih piercinga koje sam željela napravit (nos, usta, uho…) u zadnji tren sam odustala. I sad mi je drago, jer bi do danas vjerojatno izgledala k'o onaj jastučić za igle. Jedino mi je pupak još uvijek hot.
Image Hosted by ImageShack.us

7) tatoo
Iznad guze…ha, ha… I možda jedan vražićak na gležnju… Sto i jedan vrag u meni!!!
Image Hosted by ImageShack.us

8) naučit svirat bubnjeve
(a jebiga, čudni su putovi Božji)

9) ŽELI & BITI ĆE samostalna i uspješna žena jednog dana… thumbup


11. veljače 2007., nedjelja

x...pljuni...x [26] - x...printaj...x - x...permalink...x

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Glupača na drugim linkovima:
...moje pjesme, moji snovi...


Linkovi koje Glupača čita:
idiot's world
blink182girl
Hell no!
ivana a.k.a sova
mala sk8erica
skate or die baby
dancer in the dark
lost silver rose
$...NoRa...$
the page CAN be displayed
savršenstvo je skoro poput nas
Puklo me!
...jedan od puno blogova...
...okrutni svijet jedne hippice...
my little dreamy world
lovenpeace4ever
terminatorica
blago izgorena
°°mAlenA LukaWiccA°°
sesvečanke
...ma bolest...
-Trinity-


x.................................................x

Sadržaj bloga:
Svi likovi su stvarni, svaka slučajnost moguća je, svaki događaj je potpuno neozbiljan...bla,bla,bla...
Glupača's World Njuz - vijesti, OBAVEZNO PROČITATI
Kronike Vokićgrada, poglavlje IV. - nastavak
Oda Pljugi - ah, kriza...
Glupačin rječnik
Top 3 Glupačinih opijanja - ah, dobra stara vremena, 100% istina
Kronike Vokićgrada, poglavlje III. - nastavak
Kronike Vokićgrada, poglavlje II. - nastavak
Stvari koje niste znali o Glupači, a i ne zanimaju vas - malo o meni...moja abeceda & moje želje
Kronike Vokićgrada, poglavlje I. - "doživljaji" iz škole, teška sprdačina, PROČITATI OBAVEZNO, bez brige nije toliko dugačko koliko se čini...



A trenutno vas se dosađuje:


x...informacije o posjetiteljima...x



Koliko vas je zasmrdilo od 04.02.2007.:


x...malo nas je, al' smo govna...x




Pomozimo onima kojima je pomoć zbilja potrebna - DAJMO GLAS GLUPAČI !!! smijeh nut

x...glas za Glupaču...x
Ulogiraj se u svoj blog!


Design: Glupača
© Copyright 2007

Cursors

myspace backgrounds