by:plushydesign. picture:deviantART. host:imageshaCk.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




O MENI...

hmm...pa zovem se Matea
prezime znaju oni koji tribaju znat...
idem u 1.c razred ekonomske skole,

tako ako zavrsim sve 4godine bicu ekonomist...haha....
ako zavrsim te 4godine znam da necu nastavit sa ekonomijom...
zivim u Makarskoj, nije da se žalim ali mogla bi bit i bolje ode...hehe

volim: obitelj, svoje prijatelje, rukomet, setat po kiši, lito, zelenu
i ljubičastu boju, izlazit suboton vanka, kaktkad i malo popit...hmm...
volim laganu i tužnu muziku, nekad volim plakat onako bezveze kad sam sama u sobi,
volim se isto tako i smijat pogotovo glupim ljudima oko mene iako je
malo njih glupljih od mene...hehe... zatim volim spavat, puno...
obozavam citat knjige, pogotovo volim knjigu "Mi djeca s kolidvora Zoo" (
btw pročitajte tu knjigu ako već niste), volim životinje, isto tako bi jednom
volila imat psa i to aljaškog malamuta... i još mnogo toga...

ne volim: laži(na prvom mistu), dvolične ljude, umišljene osobe,
horore(bolje reć bojim ih se), školu, uciti, svađat se s ljudima
(iako priznajem nekada zna bit zabavno), tuci se s bratom, ljude koji ubijaju
životinje, ohole ljude, škrte ljude, ... ... ...

bojim se: kako sam već rekla horora, smrti tj. toga da cu umrit mlada..
uglavnom samo to dvoje...

nadam se: a da ce bit bolje općenito u svemu...

cilj: hmm... postat vegeterijanka tj. to znam da ocu ali mi mater jos neda,
kupit si psa naravno aljaškog malamuta, a e bilo bi lipo kad bi i skolu i faks završila,
... ... ...

LINKOVI

DAKY
MARIJA
NINA
ĐOLENKA
LENDA
VEKIĆ, ANTUNOVIĆ I BAJA
PAULA
MALA JOSIPA
ZVONČICA

... ako sam nekoga zaboravila nek mi se javi... hihihi...










Dear Mr. President
P!nk

Dear Mr. President,
Come take a walk with me.
Let's pretend we're just two people and
You're not better than me.
I'd like to ask you some questions if we can speak honestly.

What do you feel when you see all the homeless on the street?
Who do you pray for at night before you go to sleep?
What do you feel when you look in the mirror?
Are you proud?

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye
And tell me why?

Dear Mr. President,
Were you a lonely boy?
Are you a lonely boy?
Are you a lonely boy?
How can you say
No child is left behind?
We're not dumb and we're not blind.
They're all sitting in your cells
While you pave the road to hell.

What kind of father would take his own daughter's rights away?
And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?
I can only imagine what the first lady has to say
You've come a long way from whiskey and cocaine.

How do you sleep while the rest of us cry?
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
How do you walk with your head held high?
Can you even look me in the eye?

Let me tell you 'bout hard work
Minimum wage with a baby on the way
Let me tell you 'bout hard work
Rebuilding your house after the bombs took them away
Let me tell you 'bout hard work
Building a bed out of a cardboard box
Let me tell you 'bout hard work
Hard work
Hard work
You don't know nothing 'bout hard work
Hard work
Hard work
Oh

How do you sleep at night?
How do you walk with your head held high?
Dear Mr. President,
You'd never take a walk with me.
Would you?


Varalico
Colonia

Sve neprospavane noci
oprostit' ti necu moci
ni za brdo zlatnih dukata
valjda hoces da poludim
sta mi treba, da mi ljudi
kada prodjem pogled spustaju

I nakon svega opet lazes
da je sve to ljubav, kazes
reci cu ti sta me muci
ljubav te trebala vratit' kuci


Varalico, nek te druga ima
samo priznaj tu pred svima
da li si me ikad volio
varalico, siroka ti polja
sta je ceka ne zna ona
case tuge, noci muke
a nigdje tvoga ramena

Na krevetu bijelom, mekom
zaprlj'o si ruke grijehom
njene kose ti si raspleo
sad pogledaj u oci moje
to sto vidis, suza to je
ne sto moje srce voli
nego sto me dusa boli



You and me always and forever

The Wannadies

Always when we fight, I try to make you laugh
until everything's forgotten, I know you hate that

ba ba ra ra ba ba ba ba
ba ba ra ra ba ba ba ba

always when we fight, I kiss you once or twice
and everything's forgotten, I know you hate that

I love you Sunday sun, the week's not yet begun
and everything's quiet and it's always

you and me, always, and forever
you and me, always, and forever
ba ba ba ba ba
it was always, you and me, always

you tell me I'm a real man, and try to look impressed
not very convincing but you know I love it

then we watch TV, until we fall asleep
not very exciting, but it's you and

me and we'll, always, be together
you and me, always, and forever
ba ba ba ba ba
it was always, you and me, always, and forever
you and me, always, and forever
ba ba ba ba ba
it was always, you and me, always, and forever
ba ba ba ba ba
ba ra ra

POZDRAV LJUDI...

pozdrav svima... evo da i ja napisem novi post kad ga branka vec toliko iscekuje (hahaha)smijeh...
uglavnom neznam o cemu da pisemzaliven...
da vas pitam kako vam je zivot nakon valentinova?cerek
meni isti... a virujen i vamazijev... tolike su pripreme bile za to valentinov... sta ces mu/joj kupit? sta ces dobit?... bla, bla, blanut... a na kraju koda nista nije ni bilozijev... ja niti sam sta dobila niti sam ikome sta kupila... bar mi je ostalo vise para u kasicismijeh...
ovu sam vecer sama u kuci (ako izuzmemo brata)... jedva sam cekala (moji su u piru)... a na kraju ovo je vecer ko i svaka druga... zijevtribala sam ici veceras vanka ali je ispalo da niko od mojih nece a i nesto sam se sa mojima posvadjala... kao ko ce ostat s bratom... bla, bla, blazijev... i tako mi je i ova subota propala... proslu je bila kisa, a sljedecu me nece pustit kad vide ocjene u skoli (u pon je roditeljski)headbang...
do skora... pozzmahwave



| kOmEnTs. (3) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>